Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 18.06.2016, 9:55 

Dołączył: 21.09.2012
Posty: 52
Jak w temacie czy warto dokupić PASM do new boxstera i jaka jest różnica bez.
Jeździłem 718 z PASM i byłem zachwycony komfortem jazdy felgi 20 cali i prowadzeniem,
Niestety w PC nie maja testowek bez PASM do porównania .
Może ktoś posiada wiedzę na ten temat i jaka jest zasada działania PASM.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2016, 10:37 
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2013
Posty: 545
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 353
Jak kupowałem swój to w PCW powiedziano mi ze ustawienie zawieszenia bez pasm jest pomiędzy komfortem a sportem z pasm. Czyli ze jest mniej komfortowy podczas jazdy codziennej i mniej stabilny , utwardzony podczas jazdy sportowej.Z drugiej strony podejrzewam ze cena amortyzatora pasm jest n razy wyższa .Ja mam pasm i rzeczywiście jeżdżąc na codzień na 20 calowych felgach komfort jest zaskakująco wysoki.




_________________

Boxster S 981 '12
928 S2 ’ 86
Było 928 S4’ 90


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2016, 11:50 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1039
Mialem Cayaman bez pasm, mam teraz boxstera z pasm. W obu probowalem kol 18" (bardzo lekkich) i 19" seryjnych. Wole auto bez pasm, jest tak po srodku pomiedzy trybami pasm. I zdecydowanie polecam jak najlzejsze felgi, niezaleznie od zawieszenia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2016, 11:52 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
Jesli nie weźmiesz PASM to weź zawieszenie sportowe ( bodajże kod X73 ) bo inaczej auto jest koza bez niczego. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.06.2016, 20:34 

Dołączył: 7.03.2016
Posty: 30
Musisz sam zadecydować czy bardziej wolisz auto do użytkowania na codzień (wtedy tryb Comfort w PASM się sprawdzi) czy do jazdy okazjonalnej (wtedy zwykle nastawy powinny wystarczyć) ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.07.2016, 21:56 

Dołączył: 5.03.2016
Posty: 227
Jak jesteśmy już w temacie zawieszenia PASM to i ja mam o pytanie. Czy takie zawieszenie jest trwałe ? Czy zdarzają się jakieś problemy z tym zawieszeniem? Jeżeli tak to czy są one kosztowne? Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.07.2016, 14:55 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5204
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Tak jak chłopaki pisali, jak ustawisz na twardo to będzie twardo :)
Nie jak zawieszenie cupowe, ale wystarczająco nawet na śmiganie po
torze. Amortyzatory są tak samo awaryjne jak standardowe, ale cena
jest wyższa (kilkaset zł więcej za szt.). Na pewno warto kupić auto
z PASM.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum