Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 6:57 

Dołączył: 22.02.2021
Posty: 73
Cześć,

Jestem laikiem w kwestii silników, ale sądzę, że tutaj uzyskam odpowiedź.

Silnik 3.4 od 987.1
Co to jest za część i czy to normalne że jest zapocona / mokra ?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 9:49 

Dołączył: 9.03.2021
Posty: 29
Obudowa filtra oleju, nie powinna być mokra, gdzieś musi być wyciek. Jeżeli wszędzie dookoła niej jest sucho, to do sprawdzenia i pewnie wymiany uszczelka na gwincie tej obudowy. Zwykle się to robi przy wymianie oleju, razem z wymianą wkładu filtra.

Zacząłbym od wyczyszczenia zmywaczem i sprawdzenia czy zapocenie powraca, może to też być pozostałość po wymianie, jeśli komuś się nie chciało wyczyścić po robocie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum klubowego








Przyklejone




English information
Ostatnie posty forum PCP