Witam,
Ponieważ mam coraz więcej zapytań z Polski odnośnie ogłoszeń na portalach zagranicznych poświęconym klasykom... nie będę dalej się ukrywał ze sprzedażą
Porsche 911 rok modelowy 66' produkcja 17/01/1967. Polo red, czarna tapicerka z wstawkami pepita. Wersja Coupe 130PS. Zgodne wszystkie numery. Zielone metryczne zegary. Certyfikat Autentyczności Porsche.
http://www.classicdriver.com/en/car/por ... 967/238331
Samochód znalazłem w Atlancie w 2011 i sprowadziłem do Holandii. Dwóch właścicieli w Stanach. Jeden użytkował samochód przez 27lat [...].
Poddany gruntownej renowacji w Polsce. Na wszystko mam faktury, zdjęcia. Na silnik przeznaczona spora część budżetu - tj. nowe cylindry, panewki, pierścienie, tłoki, SSI heat exchanger, wydech Dansk SPORT, naciągacz Carrera... faktura ma dwie strony pozycji.
Nadwozie częściowo wypiaskowane, profile zamknięte zabezpieczone, pomalowane primerem i oczywiście akrylem zgodnym z Certyfikatem - polo red 6602.
Skrzynia typowo europejska 902/1, zegary metryczne. Instrukcja obsługi niemiecka, podnośnik oryginalny Bilstein i zestaw kluczy.
Zawieszenie - amortyzatory Bilstein - zielone przód, zółte (twardsze tył).
Koła datowane - zapas 11/66 a reszta połowa 1966'.
911 staraliśmy się zrobić maksymalnie zgodnie z oryginałem. Purysta mógłby się przyczepić jednak do:
- elementy zawieszenia galwanizowane dla większej trwałości - można pomalować proszkowo na czarno jak w oryginale.
- to samo odnośnie zawiasów przedniej maski
- górna część deski rozdzielczej - zamawiana była perforowana do głośnika radia - przyszła bez perforacji
- szyba zamawiana czysta - przyszła z kropką do lusterka
- do zamocowania szlufki pasów mocowania bagażu na tylnej desce (mam je)
- wieszaki na słupkach (również je mam)
Koszt dociągnięcia oceniam na 3 tys. pln i zrobię to przed sprzedażą.
Webery są przeze mnie własnoręcznie zsynchronizowane. Nie były poważniej ruszane i pali jako tako, jednak przy okazji regulacji zaworów (za jakiś czas) warto byłoby się im bliżej przyglądnąć - tzn. czy mają odpowiednie Venturisy, emulsion tubes i inne. Też mam to na liście i przed sprzedażą również zamknę ten temat.
Pompa paliwa Hardy na razie na dole, ale czekam na łączniki banjo i mam już pompę Bendix style do umieszczenia w komorze silnika.
Przemieszenia samochodu z Holandii nie zgłaszałem jeszcze. Mam "clear title" z poświadczonym notarialnie przeniesieniem własności, dowód opłacenia podatku w Holandii, fakturę z firmy spedycyjnej.
Samochód można oglądać w okolicach Warszawy.
Więcej zdjęć:
https://plus.google.com/photos/11176165 ... 1152486385
911 z krótkim rozstawem osi to dobra inwestycja. Dość mocno zyskują na wartości głównie w związku z repatriacją do Niemiec z USA, co w połączeniu z niskim stopami procentowymi EBC gwarantuje mocny popyt i stabilność cen.
Wycena Classic-Data 1 kwartał 2014:
Stan 1 - 128000 EUR
Stan 2 - 99000 EUR
Stan 3 - 67500 EUR
Na razie zbieram oferty od kolekcjonerów. Na niektórych portalach są podane ceny poglądowo.
Marcin (+889500500)