Jako że mialem Carrera Cabrio i Carrera 4S to w różnice są przede wszystkim w hamulcach i dyferencjale. Program było na duży + w wersji nonS. Co do samego prowadzenia nie było na drodze wielkiej różnicy (oprócz wagi i napędu). Uważam, że model nonS jest mocno niedoceniony, a to nadal fajny, sportowy samochód o bardzo dobrych (szczególnie po chipie osiągach), który spełnia wszelkie wymagania do użytku codziennego.
Nie jeździłem na torze, wiec to tylko odczucia drogowe, ale hamulce były wystarczające i nigdy nie spuchły. Wolałbym dyferencjał z ograniczonym poślizgiem niż lepsze hamulce w tym modelu, ale to tez indywidualna kwestia zależna od stylu jazdy.
Jeśli różnica w cenie jest znacząca, a wyposażenie podobne, to nie wahałbym się i kupiłbym normalna wersję. Na pewno nie będziesz zawiedziony ani osiągami ani prowadzeniem. Ale jeśli chcesz "gonić króliczka" to zawsze będziesz miał niedosyt nawet jeśli kupisz "S"kę.
PS. Teraz zauważyłem że to jakiś duży, 4 letni odkop