Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 21.10.2013, 16:02 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Witam
Czyba mój silnik przy przebiegu 192 tkm dożył swoich dni. Dzisiaj rano po odpaleniu wyrażny głośny stuk/bicie na dole z lewej strony cichnacy i ginacy po ok. 2 min. Auto na lawecie pojechało do warsztatu. Czy ktoś przechodził to samo? Pamiętam wątki sprzed paru miesięcy ale nie moge ich znależć.

Pozdr
Wojtek
911 996 3,4 2000 manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.10.2013, 16:59 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
:(
http://porscheclub.pl/forum/viewtopic.p ... 2eaccd41d6




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.10.2013, 8:49 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Może to tylko popychacz zaworowy? One tak maja, ze jeśli stuka np. po długim postoju to uciszy się dopiero po rozgrzaniu silnika.
Odpalales wielokrotnie czy tylko raz, ucichlo i odcholowales auto?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.10.2013, 9:05 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Auto pojechało na lawecie do mechanika, tam go odpalilismy. Delikatnie stukał po kilkudziesięciu sekundach stuki umilkły. dzisiaj mają sie temu bliżej przyjzeć. Czekam na info z warsztatu.

Pozdr
Wojtek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.10.2013, 14:22 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Trzymam kciuki za uszkodzony regulator luzu!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.10.2013, 16:35 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Jest informacja z warsztatu. Osprzęt wykłuczony /alternator ,pompa, sprężarka itp/ Olej czysty, bez sladu opiłków, płyn chłodniczy bez oleju. Stuki dochodza z okolic łańcucha rozrzadu. Czy ktoś z kolegów spotkał sie z podobnym przypadkiem?

Pozdr
wojtek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2013, 8:34 

Dołączył: 25.05.2007
Posty: 182
Grunt, że w olej czysty. To (odpukać) jeszcze nie IMS. Może być faktycznie regulator luzu lub któryś z napinaczy łańcucha.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2013, 8:48 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
logos napisał(a):
Czy ktoś z kolegów spotkał sie z podobnym przypadkiem?

Pozdr
wojtek


Tak - przestawiony rozrzad prawej glowicy (przeskoczył samoistnie lub ktos mu pomogl wymieniajac uszczelniacz walu) i zawory uderzały w tloki... Czesc z nich oczywicie pogieta. Silnik do naprawy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.01.2014, 13:57 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Wiadomo coś o przyczynach?
Jak przebiega naprawa, wszystko ok? :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2014, 9:29 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Diagnoza: zuzyte elementy rozrządu: ślizgi , napinacze. Silnik rozebrany, zamówione nowe częsci. Wczoraj dotarły ostatnie części do wymiany rozrządu. We czwartku silnik powinien byc z powrotem w aucie.

Pozdr
Wojtek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2014, 10:29 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
Przykro to mówić ale odpalisz....i znowu usłyszysz to samo :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.01.2014, 0:18 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
bukers80 napisał(a):
Przykro to mówić ale odpalisz....i znowu usłyszysz to samo :(


Skąd wiesz? :roll: :?:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.03.2014, 16:53 

Dołączył: 19.07.2009
Posty: 32
Jak sie skonczylo ?
Czy dziala jak trzeba?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2014, 19:53 

Dołączył: 19.07.2009
Posty: 32
Czy caymany s (3.4) maja te same problemy co 911 z tym motorem?
A Moze jest cos lepiej ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2014, 20:22 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Silnik jest po wymianie elementów rozrządu: slizgi, napinacze itd. Złozony, zamontowany do auta, odpalony. Jest prawidłowa kompresja na wszystkich cylindrach ale na jednym cylindrze wypada zapłon. Szukamy przyczyny. Cewki, swiece OK, odma OK, na komputerze brak błędów. Co ciekawe silnik po ustawieniu skrajnych parametrów pracuje super ale wyrzuca błędy. Po ich skasowaniu ponownie wypada zapłon. Podejrzany któryś z czujników.
Podziękowania dla Michała928 za pomoc i konsultacje.

Pozdr
Wojtek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2014, 20:37 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
czarna mamba napisał(a):
Czy caymany s (3.4) maja te same problemy co 911 z tym motorem?
A Moze jest cos lepiej ?


To są zupełnie inne silniki, tylko identyczna pojemność.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum