|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
logos
|
Napisane: 21.10.2013, 16:02 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
Witam
Czyba mój silnik przy przebiegu 192 tkm dożył swoich dni. Dzisiaj rano po odpaleniu wyrażny głośny stuk/bicie na dole z lewej strony cichnacy i ginacy po ok. 2 min. Auto na lawecie pojechało do warsztatu. Czy ktoś przechodził to samo? Pamiętam wątki sprzed paru miesięcy ale nie moge ich znależć.
Pozdr
Wojtek
911 996 3,4 2000 manual
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 21.10.2013, 16:59 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 22.10.2013, 8:49 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Może to tylko popychacz zaworowy? One tak maja, ze jeśli stuka np. po długim postoju to uciszy się dopiero po rozgrzaniu silnika.
Odpalales wielokrotnie czy tylko raz, ucichlo i odcholowales auto?
|
|
Góra |
|
logos
|
Napisane: 22.10.2013, 9:05 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
Auto pojechało na lawecie do mechanika, tam go odpalilismy. Delikatnie stukał po kilkudziesięciu sekundach stuki umilkły. dzisiaj mają sie temu bliżej przyjzeć. Czekam na info z warsztatu.
Pozdr
Wojtek
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 22.10.2013, 14:22 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Trzymam kciuki za uszkodzony regulator luzu!
|
|
Góra |
|
logos
|
Napisane: 22.10.2013, 16:35 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
Jest informacja z warsztatu. Osprzęt wykłuczony /alternator ,pompa, sprężarka itp/ Olej czysty, bez sladu opiłków, płyn chłodniczy bez oleju. Stuki dochodza z okolic łańcucha rozrzadu. Czy ktoś z kolegów spotkał sie z podobnym przypadkiem?
Pozdr
wojtek
|
|
Góra |
|
mick
|
Napisane: 23.10.2013, 8:34 |
|
Dołączył: 25.05.2007 Posty: 182
|
Grunt, że w olej czysty. To (odpukać) jeszcze nie IMS. Może być faktycznie regulator luzu lub któryś z napinaczy łańcucha.
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 23.10.2013, 8:48 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
logos napisał(a): Czy ktoś z kolegów spotkał sie z podobnym przypadkiem?
Pozdr wojtek
Tak - przestawiony rozrzad prawej glowicy (przeskoczył samoistnie lub ktos mu pomogl wymieniajac uszczelniacz walu) i zawory uderzały w tloki... Czesc z nich oczywicie pogieta. Silnik do naprawy.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 11.01.2014, 13:57 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Wiadomo coś o przyczynach?
Jak przebiega naprawa, wszystko ok?
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
logos
|
Napisane: 14.01.2014, 9:29 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
Diagnoza: zuzyte elementy rozrządu: ślizgi , napinacze. Silnik rozebrany, zamówione nowe częsci. Wczoraj dotarły ostatnie części do wymiany rozrządu. We czwartku silnik powinien byc z powrotem w aucie.
Pozdr
Wojtek
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 14.01.2014, 10:29 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
Przykro to mówić ale odpalisz....i znowu usłyszysz to samo
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 15.01.2014, 0:18 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
bukers80 napisał(a): Przykro to mówić ale odpalisz....i znowu usłyszysz to samo
Skąd wiesz?
|
|
Góra |
|
czarna mamba
|
Napisane: 9.03.2014, 16:53 |
|
Dołączył: 19.07.2009 Posty: 32
|
Jak sie skonczylo ?
Czy dziala jak trzeba?
|
|
Góra |
|
czarna mamba
|
Napisane: 10.03.2014, 19:53 |
|
Dołączył: 19.07.2009 Posty: 32
|
Czy caymany s (3.4) maja te same problemy co 911 z tym motorem?
A Moze jest cos lepiej ?
|
|
Góra |
|
logos
|
Napisane: 10.03.2014, 20:22 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
Silnik jest po wymianie elementów rozrządu: slizgi, napinacze itd. Złozony, zamontowany do auta, odpalony. Jest prawidłowa kompresja na wszystkich cylindrach ale na jednym cylindrze wypada zapłon. Szukamy przyczyny. Cewki, swiece OK, odma OK, na komputerze brak błędów. Co ciekawe silnik po ustawieniu skrajnych parametrów pracuje super ale wyrzuca błędy. Po ich skasowaniu ponownie wypada zapłon. Podejrzany któryś z czujników.
Podziękowania dla Michała928 za pomoc i konsultacje.
Pozdr
Wojtek
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 10.03.2014, 20:37 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
czarna mamba napisał(a): Czy caymany s (3.4) maja te same problemy co 911 z tym motorem? A Moze jest cos lepiej ?
To są zupełnie inne silniki, tylko identyczna pojemność.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|