Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.07.2009, 2:20 

Dołączył: 26.07.2009
Posty: 1
Witam wszystkich!
To mój pierwszy post tutaj i od razu stratuję z pytaniem do znawców. Znalazłem do kupienia 911 turbo z 2007 roku, przebieg niewielki ale za to z komorą silnika po pożarze. Stąd moje pytanie, czy warto w coś takiego wchodzić? Jakie jest wasze zdanie? Cena jak na ten model jest okazyjna, więc nawet licząc się z wydatkiem na poziomie kilkudziesięciu tys zł wydaje się być OK. Proszę o opinie. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.07.2009, 9:41 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Dowiedz się ile kosztuje nowy silnik .
Osobiście niepakował bym się w taki zakup chyba ,że i tak nawet biorąc pod uwagę zakup nowego motoru będzie to cenowa okazja.

Co do spalenia to trudno coś powiedzeć bez osobistego oglądania,może być do uratowania ,może też być rzeźnia....taki motor ma wiele zewnętrznych elementów z plastiku w środku też ich jest kilka...pomijam cały osprzęt do wymiany i całą elektronikę- bo te elementy musi się wymienić.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.07.2009, 9:58 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Do wymiany pewnie będzie też instalacja elektryczna, osprzęt, komputery i czort wie co jeszcze.
"Skwarka" :x to z reguły bardzo ciężki temat.. :?
Ja bym się nie pakował.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.07.2009, 11:56 

Dołączył: 12.03.2007
Posty: 178
Wydaje mi się, że prócz samego silnika, to jego komora musiała ulec mocnemu nadwątleniu konstrukcji. Blachy na pewno straciły sztywność.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.07.2009, 12:01 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
A ja powiem tak - jesli bardzo dobra okazja cenowa to trzeba przeliczyc i sprawdzic czy na czesci sie oplaca, bo do jazdy napewno nie.
Ja bym sie bal, to nie jest auto miejsce ktore leci gora 100 przez miasto i nie wyjezdza w trase, a autko ktore napewno bedzie czesto jezdzic z predkosciami rzedu 200-250km/h. Jesli byl spory pozar pod maska, to bym sie bal, niby to tyl, ale nadwyrezona konstrukcja robi swoje...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.07.2009, 9:00 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
Kolego
To tylko pozorna oszczędność. Regułą jest że tak czy inaczej jak zakończysz temat naprawy to wyjdzie Cię cena rynkowa.
Ale zawsze będzie to już nie takie auto jak oryginał :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.07.2009, 13:41 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
i ten zapach w samochodzie :))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.07.2009, 13:55 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Zapach spalonej gumy :lol:



... i plastiku... i paru innych rzeczy ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum