Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2009, 16:31 

Dołączył: 13.02.2009
Posty: 382
Wejdz na stronę Kimbex.pl , tam nasz klubowy kolega Krzysiek ma ładne,
swoje Turbo do sprzedania, MArion jak sie ogłoszenie pojawi to wyślę Ci linka , a jutro robię sesję zdjeciową mojego i w internet ,pozdrawiam, Łukasz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2009, 16:36 

Dołączył: 22.10.2009
Posty: 276
Lokalizacja: małopolska
Nr klubowicza: 273
jurek968 napisał(a):
Ale czy za równowartośc nowego BMW M3 kupi się w perfekt stanie 997 tt- bo raczej wątpię!

Nowe M3 - pytałem w salonie kosztuje ok 320 000 ,już z jakimś tam ekstra wyposażeniem -( oczywiście cena po stargowaniu) , od nowego roku ponoć ma być "taniej"

Natomiast ładne i pewne 997 tt to chyba ponad 400 000 zł??
Owszem używane w USA kosztuje ok 100 000 USD ale tam a nie tu :(

Nowe M3 322tyś.łyse +dkg,nawig.,mdraive,edc,hi-fi,felgi 19' to jest już ponad 390tyś.a to podstawa w M3 a jest jeszcze lista wielu dodatków które trzeba kupic takie jak np.czujniki parkowania czy pakiet uchwytów na napoje ponieważ niema tego w standardzie nawet za dywaniki kasują :shock: a upustów niema na m3 chodż byłem w salonie,w którym już kupiłem poprzedni model :!:




_________________

chudy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2009, 17:30 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
Matschke napisał(a):
na szczescie tym babowozem BMW Cabrio 1 nigdy nie jezdzilem i nie mam zamiaru...
napisalem, ze jezdzilem i jednym i drugim autem w jeden dzien i osobiscie uwazam, ze na zakretach lepiej prowadzilo sie auto w wersji coupe... odczuwalem, ze jest sztywniejsze...
to nie ma nic wspolnego z osiagami...


rowniez jezdzilem obydwoma i jakos nie przeszkadzalo mi, mimo mojego zboczenia, ktore polega na tym ze turbo z seryjnym zawieszeniem zabilbym sie 3 dnia.
reasumujac oba sa takimi samymi tapczanami ktore nurkuja przy hamowaniu i siadaja podczas przyspieszania.
nie wiem jak Ty ale ja nawet jezdzilem cabrio z nardo ktore pojechalo 380km/h i tez nie zauwazylem problemu ze sztywnoscia plyty w stosunku to turbo coupe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2009, 17:41 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
997tt/RS napisał(a):
Matschke napisał(a):
na szczescie tym babowozem BMW Cabrio 1 nigdy nie jezdzilem i nie mam zamiaru...
napisalem, ze jezdzilem i jednym i drugim autem w jeden dzien i osobiscie uwazam, ze na zakretach lepiej prowadzilo sie auto w wersji coupe... odczuwalem, ze jest sztywniejsze...
to nie ma nic wspolnego z osiagami...


rowniez jezdzilem obydwoma i jakos nie przeszkadzalo mi, mimo mojego zboczenia, ktore polega na tym ze turbo z seryjnym zawieszeniem zabilbym sie 3 dnia.
reasumujac oba sa takimi samymi tapczanami ktore nurkuja przy hamowaniu i siadaja podczas przyspieszania nie wspominajac o zakretach i braku szpery tak jak w Twoim przypadku.
nie wiem jak Ty ale ja nawet jezdzilem cabrio z nardo ktore pojechalo 380km/h i tez nie zauwazylem problemu ze sztywnoscia plyty w stosunku do turbo coupe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2009, 18:34 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
chudy napisał(a):
jurek968 napisał(a):
Ale czy za równowartośc nowego BMW M3 kupi się w perfekt stanie 997 tt- bo raczej wątpię!

Nowe M3 - pytałem w salonie kosztuje ok 320 000 ,już z jakimś tam ekstra wyposażeniem -( oczywiście cena po stargowaniu) , od nowego roku ponoć ma być "taniej"

Natomiast ładne i pewne 997 tt to chyba ponad 400 000 zł??
Owszem używane w USA kosztuje ok 100 000 USD ale tam a nie tu :(

Nowe M3 322tyś.łyse +dkg,nawig.,mdraive,edc,hi-fi,felgi 19' to jest już ponad 390tyś.a to podstawa w M3 a jest jeszcze lista wielu dodatków które trzeba kupic takie jak np.czujniki parkowania czy pakiet uchwytów na napoje ponieważ niema tego w standardzie nawet za dywaniki kasują :shock: a upustów niema na m3 chodż byłem w salonie,w którym już kupiłem poprzedni model :!:


Generalnie mamy podobny problem :wink: mi w M carsie obiecali zniżkę ........cenniki mam i jak dla mnie bazowa M3 niejest taka łysa...
Może będziemy w kontakcie przez PM --- co do Porsche to radzę szukać już wiosną ,teraz bez sensu.
Jakbyś kupił turbinę to koniecznie daj znać.Chętnie bym polukał...




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2009, 18:38 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
997tt/RS napisał(a):
Matschke napisał(a):
na szczescie tym babowozem BMW Cabrio 1 nigdy nie jezdzilem i nie mam zamiaru...
napisalem, ze jezdzilem i jednym i drugim autem w jeden dzien i osobiscie uwazam, ze na zakretach lepiej prowadzilo sie auto w wersji coupe... odczuwalem, ze jest sztywniejsze...
to nie ma nic wspolnego z osiagami...


rowniez jezdzilem obydwoma i jakos nie przeszkadzalo mi, mimo mojego zboczenia, ktore polega na tym ze turbo z seryjnym zawieszeniem zabilbym sie 3 dnia.
reasumujac oba sa takimi samymi tapczanami ktore nurkuja przy hamowaniu i siadaja podczas przyspieszania.
nie wiem jak Ty ale ja nawet jezdzilem cabrio z nardo ktore pojechalo 380km/h i tez nie zauwazylem problemu ze sztywnoscia plyty w stosunku to turbo coupe.


Karol a napisz czy sprężyny obniżające do Turbo kłócą się z PASM ??
Wiesz coś na ten temat?
Tylko niepisz że to shit i trzeba PSS9 etc lub coś w tym stylu - please!




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2009, 18:55 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
jurek968 napisał(a):
997tt/RS napisał(a):
Matschke napisał(a):
na szczescie tym babowozem BMW Cabrio 1 nigdy nie jezdzilem i nie mam zamiaru...
napisalem, ze jezdzilem i jednym i drugim autem w jeden dzien i osobiscie uwazam, ze na zakretach lepiej prowadzilo sie auto w wersji coupe... odczuwalem, ze jest sztywniejsze...
to nie ma nic wspolnego z osiagami...


rowniez jezdzilem obydwoma i jakos nie przeszkadzalo mi, mimo mojego zboczenia, ktore polega na tym ze turbo z seryjnym zawieszeniem zabilbym sie 3 dnia.
reasumujac oba sa takimi samymi tapczanami ktore nurkuja przy hamowaniu i siadaja podczas przyspieszania.
nie wiem jak Ty ale ja nawet jezdzilem cabrio z nardo ktore pojechalo 380km/h i tez nie zauwazylem problemu ze sztywnoscia plyty w stosunku to turbo coupe.


Karol a napisz czy sprężyny obniżające do Turbo kłócą się z PASM ??
Wiesz coś na ten temat?
Tylko niepisz że to shit i trzeba PSS9 etc lub coś w tym stylu - please!

nic sie nie kloci.
powiem nawet ze w polaczeniu ze stabilizatorami dziala to w miare.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2009, 19:01 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
Silent napisał(a):
a jutro robię sesję zdjeciową mojego i w internet ,pozdrawiam, Łukasz


wszyscy sprzedają auta to może i ja sprzedam :dontknow:
muszę to przemyśleć przy :piwo:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2009, 20:43 

Dołączył: 2.04.2008
Posty: 520
To i ja, i ja i ja. :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2009, 21:17 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Karol, masz na pewno wieksze doswiadczenie, bo od lat jezdzisz zmodyfikowanymi Prosiakami, ja niestety moge tylko odwolac sie do serii... i takie mialem odczucie...po modyfikacjach zawieszeniowych, silnika, itp, moze byc inaczej, albo inaczej, pewno tak jest, skoro jezdziles takim potworem w cabrio i bylo ok...
mi nie chodzi o to, ze cabrio to gowno czy cos takiego, poprostu w coupe jakos mi wszystko bardziej pasuje...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2009, 21:21 

Dołączył: 2.04.2008
Posty: 520
A wiatr we włosach?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.10.2009, 1:03 

Dołączył: 3.09.2007
Posty: 911
Matschke napisał(a):
cabrio to gowno czy cos takiego


No wiesz co :shock: - cabrio dają radę i to częściej niż Tobie i wielu się wydaje :P - niektóre cabrio są szybsze od wielu innych :D

Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.10.2009, 13:24 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
A ja już miałem chorobę turbo zaleczoną. Wytłumaczyłem sobie że to auto jest bez sensu, nie praktyczne, zbyt niskie, że nie chcę jeździć turbodoładowanym autem itp.

Niestety dziś oglądalem jedno 997tt i objawy choroby znowu powracają :)
Ratunkuuuuu :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2009, 0:29 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ja wczoraj jeździłem 997 Turbo i też mam objawy choroby ;) Potwór, ale da się też nim jeździć całkiem spokojnie ;) Jedno z aut miało 3,09 s od 0 do 100 km/h!! :shock: Fabryka podaje 3,4 s. Z PDK i Launch Control oczywiście.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2009, 11:39 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
wit007: bez drugiej osoby i z gleboka rezerwa masz ok.150kg mniej...zatem z 3.4 do 3.1 do 100 wydaje mi sie jak najbardziej mozliwe...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2009, 11:43 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Mierzone było na pewno z jedną osobą, ale raczej nie na rezerwie. Raczej chodzi o to, że Porsche podaje dane dość ostrożnie. Żeby nawet "najgorszy" egzemplarz był zdolny przyspieszać w te 3,4 s.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2009, 14:49 

Dołączył: 22.10.2009
Posty: 276
Lokalizacja: małopolska
Nr klubowicza: 273
Panowie proszę napisac czym się różni wersja USA od Europy i czy warto się przypalac na ceramiczne hamulce????????




_________________

chudy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2009, 15:10 

Dołączył: 27.07.2009
Posty: 234
Silent napisał(a):
Wejdz na stronę Kimbex.pl , tam nasz klubowy kolega Krzysiek ma ładne,
swoje Turbo do sprzedania..


w sumie to ogłoszenie juz jakis czas wisi.
Zawsze ciekawi mnie dlaczego ktos po niecałym roku uzytkowanie sprzedaje takie auto.
A dodatowo chyba nie chce juz porsche :(
"CHĘTNIE ZAMIANA na F 430 lub CL 63 AMG od roku 2007."
Zreszta po Turbo to chyba nie za badzo jest sie na co przesiadac chyba ze na carerre GT ale tego nie da sie serwisowac w PL. Zreszta nawet juz ich nie produkują.

chudy napisał(a):
Panowie proszę napisac czym się różni wersja USA od Europy i czy warto się przypalac na ceramiczne hamulce????????


Różni sie głównie opodatkowaniem a reszta to szczegóły.
A co do hmulców to myśle ze warto.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2009, 17:14 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
por1 napisał(a):
Zreszta po Turbo to chyba nie za badzo jest sie na co przesiadac chyba ze na carerre GT ale tego nie da sie serwisowac w PL. Zreszta nawet juz ich nie produkują.


Po turbo to sie mozna w GT2 przesiasc... A po tym w GT1 ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2009, 18:13 

Dołączył: 27.07.2009
Posty: 234
no niby mozna ale troche jakby przesiadac sie z Carerry na Carerre S itp.... krok ewelucyjny do przodu niewielki.
Gra raczej nie warta zachodu bo wymiana auta sporo kosztuje a krok do przodu niewielki.
Zreszta to dosc typowe przejscie - po Porsche 911 brac Ferrari.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum