Autor |
Wiadomość |
chudy
|
Napisane: 22.10.2009, 20:27 |
|
Dołączył: 22.10.2009 Posty: 276 Lokalizacja: małopolska
Nr klubowicza: 273
|
|
Góra |
|
pawel20vt4
|
Napisane: 22.10.2009, 20:39 |
|
Dołączył: 15.11.2007 Posty: 565 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
|
Cześć
Ja jestem użytkownikiem takiego auta, tylko że w automacie i powiem szczerze ma same zalety a osiągi naprawde "wystarczające"
Polecam autko, i moim zdaniem porównianie do M3 jest troszke nie na miejscu ponieważ to zupełnie inna liga aut.
Paweł
_________________ Pozdrawiam Paweł 911 997 TURBO 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014 911 964 TURBO Macan III GTS http://www.willa911.pl
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 22.10.2009, 21:23 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
chudy napisał(a):
tu poprostu nie ma sie nad czym zastanawiac
|
|
Góra |
|
jadak
|
Napisane: 22.10.2009, 21:29 |
|
Dołączył: 14.12.2007 Posty: 466
|
I chcesz od nas obiektywnej rady? Oszalałeś? Od NAS? Bandy gości zakochanych w jedynie słusznej marce? (nieważne, że na codzień jeżdżę "dresowozem" - i tak jedynie słuszna marka to Porsche ) I faktycznie...porównywanie M3 z 911 jest niesmaczne. Coś jakbyś porównywał koleżankę z podwórka z top-modelką...No chyba, że mieszkasz na jednym podwórku z Claudią Schiffer...wtedy cofam to zdanie:)
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 22.10.2009, 22:34 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Agreed. Mając kasę na supersamochód będący marzeniem tak wielu ludzi, równeż moim, dokładnie ten model ani chwili bym się nie zastanawiał. Żadnej M3, a fe! 911 Turbo to super wersja super samochodu super marki 3xS, legenda. Koniec "."
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 22.10.2009, 23:34 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
oprocz auta dostajesz cos wiecej .... przejrzyj filmiki z topicu Rodzina
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 22.10.2009, 23:35 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Zgadzam się z kolegami - M3 nawet nie stało koło 997 Turbo.
Nie zastanawiałbym się nawet przez sekundę.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 23.10.2009, 2:31 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
kup M3 będziesz miał do czego dążyć a tak co?
|
|
Góra |
|
jadak
|
Napisane: 23.10.2009, 10:41 |
|
Dołączył: 14.12.2007 Posty: 466
|
Marion napisał(a): kup M3 będziesz miał do czego dążyć a tak co?
Zawsze może próbować dążyć do Carrery GT Albo do GT3RS:)
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 23.10.2009, 11:20 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
tez uzytkuje 911 Turbo tylko w tiptronicu i nawet sekundy bym sie nie zastanawial nad M3, Porsche to zupelnie inna liga, a osiagi w serii naprawde wystarczajace
tylko auto jest drozsze w utrzymaniu i mniej praktyczne, ale daje rade
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Silent
|
Napisane: 23.10.2009, 14:52 |
|
Dołączył: 13.02.2009 Posty: 382
|
Tylko Turbo Cabrio w tiptroniku!!!!, Tylko mojego upatrzonego mi nie kup Pozdrawiam,Łukasz
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 23.10.2009, 14:54 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
daj no linka do tego upatrzonego
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 23.10.2009, 15:01 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
niestety Turbo i cabrio to kiepskie polaczenie... ale Turbo jak najbardziej....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Silent
|
Napisane: 23.10.2009, 15:13 |
|
Dołączył: 13.02.2009 Posty: 382
|
MArion , link sie stracił , ale telefon do gościa mam
Dlaczego Cabrio w Turbo to zła opcja ? Zakładasz hardtop i masz coupe,
a w lecie wiatr we włosach No chyba ,ze włosów brak
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 23.10.2009, 15:18 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
dlatego, ze sztywnosc auta jest zupelnie inna, nawet z hardtopem... jezdzilem cabrio pare dni, a potem coupe i niebo a ziemia...
jesli cabrio 911 to tylko w wersji S lub 4S, mocniejsze wersje tylko coupe...
ale to moje zdanie...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 23.10.2009, 15:38 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
Matschke napisał(a): dlatego, ze sztywnosc auta jest zupelnie inna, nawet z hardtopem... jezdzilem cabrio pare dni, a potem coupe i niebo a ziemia... jesli cabrio 911 to tylko w wersji S lub 4S, mocniejsze wersje tylko coupe... ale to moje zdanie...
najpierw piszesz ze osiagi seryjnego turbo sa wystarczajace a teraz piszesz ze cabrio ma za malo sztywna plyte podlogowa?
tak myslisz? a moze z bmw 1 cabrio Ci sie pomylilo
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 23.10.2009, 15:41 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
na szczescie tym babowozem BMW Cabrio 1 nigdy nie jezdzilem i nie mam zamiaru...
napisalem, ze jezdzilem i jednym i drugim autem w jeden dzien i osobiscie uwazam, ze na zakretach lepiej prowadzilo sie auto w wersji coupe... odczuwalem, ze jest sztywniejsze...
to nie ma nic wspolnego z osiagami...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 23.10.2009, 15:55 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Ale czy za równowartośc nowego BMW M3 kupi się w perfekt stanie 997 tt- bo raczej wątpię!
Nowe M3 - pytałem w salonie kosztuje ok 320 000 ,już z jakimś tam ekstra wyposażeniem -( oczywiście cena po stargowaniu) , od nowego roku ponoć ma być "taniej"
Natomiast ładne i pewne 997 tt to chyba ponad 400 000 zł??
Owszem używane w USA kosztuje ok 100 000 USD ale tam a nie tu
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 23.10.2009, 16:05 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
Silent napisał(a): MArion , link sie stracił , ale telefon do gościa mam
eee polookać tylko chciałem
|
|
Góra |
|
chudy
|
Napisane: 23.10.2009, 16:25 |
|
Dołączył: 22.10.2009 Posty: 276 Lokalizacja: małopolska
Nr klubowicza: 273
|
Cabrio odpada to już przerobiłem,to nie dla mnie.Na razie linków nie podaje
bo nic konkretnego nie oglądałem,byłem jedynie u LELLKA w Katowicach i mają zwozic sprzęty tj.używki do piwnicy salonu więc będę oglądał jak już coś będzie.Interesuje mnie samochód z polskiego salonu lub od delera Porsche,żeby miec jakąś gwarancje chociaż patrząc na samochody z USA różnica jest widoczna w cenie. Samochód w ogóle czymś się różni poza licznikiem?Mam pytanko czy warto się przypalac na hamulce ceramiczne jak to sie wogóle ma z wymianami klocków czy samych tarcz?Możecie mi doradzic na co zwracac uwagę pod względem dodatkowego wyposażenia?
Martwi mnie jeszcze jeden aspekt,mianowicie czy żona moja będzie mogła 911 manewrowac np.na parkingu!!!nic przy tym urywając
P.S.Zawsze chciałem miec 911 t,teraz jak mam taką możliwośc to człowiek myśli praktycznie
_________________
chudy
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|