Tristan S napisał(a):
JayKay napisał(a):
I w Porsche i w BMW masz rotacje zgodnie ze wskazówkami zegara wału od strony osprzętu i przeciwnie (logiczne) na kole zamachowym. Tyle, że silnik jest zorientowany o 180st w stosunku do BMW - rozumiesz do czego zmierzam? 😉 Dwa skrzynie 8hp mają flanszę zdawczą na wał i tak idzie to na dyfer. 8hp w xdrive czy w Audi z quattro (tak występują z 8hp) jest dodatkowy case. Innymi słowy - nie da się.
Druga kwestia to pdk z 997.2. Pewnie fizycznie się da, ale to nie BMW że zrobisz to z kumplami w weekend. Kiedyś ktoś mądry w temacie 996 z tego forum mi wytłumaczył ile zachodu w 996 jest ze zmianą z tip na manual 🤯 nieopłacalne totalnie a obie występowały fabrycznie.
Ha! W takim razie 986/987 mają silnik znów obrócony o 180 stopni, więc znowuż może się da!
Że Audi ma ZF-y to wiem, ale tam jest dziwny setup z półosiami przód gdzieś pomiędzy, totalnie czarna magia. Jak rozumiem Cayenne obecnie na platformie MLB ma ten sam układ.
Dodatkowo - czy któraś wersja 911, może 996 Turbo nie miała skrzyni od Mercedesa? Czy ona była "lustrzanym odbiciem", czy jak sobie z tym poradzono?
Ale 986/987 mają skrzynie tak jak 911 z dyfrem w środku.
Te półosie z przodu to dokładany case. Jak spojrzysz na tą skrzynie to widać linie podziału. Tyle że inne miejsce jak w BMW bo jednak xdrive inaczej działa wiec to może w Audi nosić inną nazwę.
Tam sobie poradzono tak jak na foto 😉
Edit: ale jaja 986/7 też w tipie taki wynalazek zrobili. Jak tego dokonasz stawiam flaszkę i cofam niedowierzanie 😉😂
Ale pytanie - czemu nie pdk skoro występowało w tym aucie i tej budzie? Tzn w 997 ale 996 wymiarowo jest chyba identyczne