Sprecyzuję trochę wypowiedź Długiego:
1965-1969 - silniki 2.0
911 - moc 130 KM
911 T (1968-1969) - 110 KM
911 E (1969) - 140 KM
911 S (1967-68 ) - 160 KM, (1969) - 170 KM
Modele z roku 1969 przeszły pierwszą poważną zmianę - zwiększenie rozstawu osi o 57 mm ( poprawiło to rozkład masy a co za tym idzie prowadzenie auta)
1970-1971 silniki 2.2
911 T - 125 KM
911 E - 155 KM
911 S - 180 KM
1972-1973 silniki 2.4
911 T - 130 KM
911 E - 165 KM
911 S - 190 KM
911 Carrera RS (1973) - pojemność 2.7, moc 210 KM
Od 1974 roku wszystkie auta otrzymały silniki o pojemności 2.7 W wyglądzie zewnętrznym pojawiły się charakterystyczne zderzaki pochłaniające energię które to przetrwały aż do 1989 roku.
Sportomatic pojawił się jako opcja w 1967 roku - jest to skrzynia półautomatyczna w której wysprzęglenie uzyskuje się po dotknięciu lewarka zmiany biegów (czyli nie można dać odpocząć prawej ręce na lewarku - jeśli już to na kolanku
)
W 1976 roku pojawiła sie jej nowa, trzybiegowa wersja.
Co do poszukiwań - Długi ma absolutną rację. Tylko USA. Te auta w Europie rdzewiały na potęgę...
Oczywiście musisz być przygotowany na duże wydatki i kłopoty ze znalezieniem części zamiennych.
PS. 2.2 S na mechanicznym wtrysku to ponoć najlepiej brzmiąca 911 (nie żebym coś sugerował
)