Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 27.01.2022, 15:59 

Dołączył: 27.12.2020
Posty: 252
Hej, zewsząd się słyszy, że 914 wystrzeli cenowo.
Mnie osobiście to auto jakoś super sie nigdy nie podobało, takie 7/10 - fajne kolory miało oraz ogolnie taki kalifornijski klimat (wiec nie specjalnie mi ono "siedzi" w polskim anturażu).
Mam okazje kupic ładne 914 po remoncie za nieco poniżej 20k euro.
Warto w to wchodzic? Zapraszam do dyskusji

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.01.2022, 16:29 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2101
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Zależy jaka wersja.
Napisz coś więcej o tym aucie...




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.01.2022, 16:42 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1034
Tanieć raczej nie będzie... Kwestia czy dobrze zrobiony :)
...i ile lat będziesz go trzymał w tym stanie w garażu.
A czy inwestycja?
Wszystko się tak dziwnie zmienia, że niedługo do miast nie wjedziesz nawet 911/996, wiec wszystkie klasyki na daily pójdą w odstawkę, chyba że na żółte zrobisz ale, żółte to więcej problemu niż to warte.
Choć jak miąłbym wydać 20K euro na inwestycje to chyba bym wolał europejskie 944 turbo w manualu poszukać. lepszy pewniak :)
Na ten temat to można książkę napisać. A z autami klasycznymi jest podobnie jak z numizmatyką :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.01.2022, 16:48 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
Jak Ci sie nie podoba to w to nie wchodz. Przeciez sa znacznie lepsze inwestycje. Auta tego typu nalezy traktowac jaka super zabawe a dodatkiem do niej jest potencjalna lokata/inwestycja. Niegdy odwrotnie. Jak cie sie nie podoba to nie ma sensu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.01.2022, 21:30 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5044
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
@dawid012
Jeżeli w cenie lekko poniżej 20k EUR możesz kupić kompletne 914 po remoncie z silnikiem 2,0 l (4 cylindry) i remont został dobrze wykonany to jest to bardzo dobra oferta.
Inwestycyjnie nie wiem, na pewno nie stracisz a i będziesz mieć full frajdy z tego auta.
Jeżeli jest to 914 1,8 l lub 1,7l to oferta już jest trochę gorsza a frajdę z jazdy stracisz prawie w całości...
Jak Ci się auto podoba bierz, jeżeli myślisz tylko o inwestycji to pewnie lepiej kupić jakiś kawałek gruntu :-)
Pozdrawiam serdecznie
Mata
ps. Ja osobiście 914'tki uwielbiam, to są super auta dla frików!
ps2. Jak byś powiedział coś więcej o aucie, pokazał jakieś zdjęcia, byłoby łatwiej Ci doradzić co do szans inwestycyjnych...




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.01.2022, 22:30 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
914 jest na długotrwałą inwestycję troszkę kłopotliwa ze względu na technologię zabezpieczenia antykorozyjnego-bliżej mu do wloskich klasyków. Tak jak pisze Adam jesli kupisz niepokaleczone 944/68 masz pod względem blacharskim bezobsługowe auto-wstawiasz do suchego garażu i po 10latach wyjeżdżasz takim samym samochodem z 14 tak różowo nie jest. Natomiast konstrukcyjnie jest to chyba najłatwiejsze w naprawach auto naszej marki. Może jestem troszkę przewrażliwiony na blacharkę ale wszyscy się zgodzą,że to najupierdliwsze jest w naprawie a fachowców z mocami przerobowymi jak na lekarstwo.




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.01.2022, 11:11 

Dołączył: 4.04.2015
Posty: 39
Jako, że inwestycyjny zakup samochodu to zazwyczaj nieco dłuższa perspektywa czasowa, osobiście nigdy nie kupiłbym auta, które mi się nie podoba i/lub którego "nie czuję". Bo np. w razie gdyby trzeba było poczekać nieco dłużej na "zwrot z inwestycji", a co za tym idzie zostać trochę dłużej z tym wozem, niż się zakładało, to w przypadku auta, które nam się podoba, takie przeczekanie mniej nas boli i w tym okresie nasze aktywo cały czas nas cieszy i dostarcza radości ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.01.2022, 11:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Wy na serio z tymi inwestycjami???




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.01.2022, 15:30 

Dołączył: 10.07.2018
Posty: 120
Niech każdy decyduje sam o przeznaczeniu swojego auta.Niezmiennie w wielu tematach czytamy od tego samego użytkownika do czego służy samochód.
Eureka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum