|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
xantier
|
Napisane: 27.08.2014, 0:43 |
|
Dołączył: 27.08.2014 Posty: 7
|
Czesc
kupilem dzisiaj 928 za 1000£. Anglik niestety. Odpalany byl ostatnio 12 lat temu i pracowal dobrze. Co powinienem zrobic przed proba odpalenia?:)
1000 £ to dobra cena?
Dzieki z gory
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 27.08.2014, 0:49 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Przede wszystkim zajrzeć kamerką do cylindrów, b. mozliwe, ze trzeba je delikatnie przepolerować albo przynajmniej poruszyć na rozruszniku po wlaniu niewielkiej ilości oleju do cylindrów.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 27.08.2014, 1:11 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Może lepiej nawet nie na rozruszniku a samym kluczem za wał?
Ja osobiście bym rozebrał cały silnik, ale to tylko ja i moje wewnętrzne
przekonania
1000funtów, zależy jaki stan i jakie 928 (który rocznik), choć generalnie
raczej cena dobra. Wszystko okaże się po zrobieniu przeglądu pozakupowego
oraz pierwszych kilku tysiącach kilometrów (lub mil ).
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
slawek290
|
Napisane: 27.08.2014, 6:57 |
|
Dołączył: 25.11.2013 Posty: 79
|
Skąd jesteś , auto w PL ?
|
|
Góra |
|
xantier
|
Napisane: 27.08.2014, 8:32 |
|
Dołączył: 27.08.2014 Posty: 7
|
Za tydzien auto bedzie w PL. Jestem z Podlasia ale mechanika na pierwszy start szukam w okolicach Warszawy. Znacie kogos kto zna te samochody?
|
|
Góra |
|
mr-nemo
|
Napisane: 27.08.2014, 9:18 |
|
Dołączył: 21.05.2007 Posty: 214
|
xantier napisał(a): Za tydzien auto bedzie w PL. Jestem z Podlasia ale mechanika na pierwszy start szukam w okolicach Warszawy. Znacie kogos kto zna te samochody?
to rozwiazuje 90% twoich problemow , napisz do Qbaka
|
|
Góra |
|
xantier
|
Napisane: 27.08.2014, 22:04 |
|
Dołączył: 27.08.2014 Posty: 7
|
Kurde chopaki doradzcie. Dzisiaj ogladalem jeszcze raz to auto.
Samochod stal 12 lat w stodole w Anglii. Dosyc wilgotno. Tapicerka nie wyglada zle, na silniku mnostwo syfu no i okablowanie na pewno do roboty bo myszy sobie dom urzadzily
Wyciagnalem bagnet od oleju z dosc duzym oporem, olej niby czysty ale widac male ciemne kropki gdzieniegdzie. Na pewno widzieliscie takie w starym oleju. Linka od gazu na pewno skorodowana bo pedal jak sie wcisnal to juz nie odskoczyl
Mylicie, ze jest sens kupic to za 5000zl, za 2000zl przetransportowac do Polski i remontowac?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
slawek290
|
Napisane: 28.08.2014, 7:40 |
|
Dołączył: 25.11.2013 Posty: 79
|
Nie chciał bym Cię martwić ale nie wygląda to zbyt dobrze . Zależy jak bardzo wilgotno było To auto ma też Regulator ciepło zimno więc to chyba nie jest S pomimo że ma spojler od dołu .Musisz zobaczyć w papierach ile ma koni . Jak 300 to ok jak 240 to nie jest S . Chłodnica klimy wygląda też na stary typ więc może to być do roku zdaje się 81 . Jak tapicerka w jasny wełniany wzór to szału nie ma . Jak manual to uratuje sytuację , jak automat to raczej lipa . Jak chcesz go brać to bierz asekuracyjnie aby można było go na części sprzedać . Za 5 tysi w PL go szybko sprzedasz więc ewentualnie stracisz 2 tysie , albo nic nie stracisz . Przyjemność siedzenia nawet w niejezdnym 928 bezcenna , a co dopiero jazda .
Równie dobrze może się okazać że to autko po szybkim czasie pojedzie do przodu , czasami pozory mylą . Zależy dlaczego go uśpili w tej szopie .
Reasumując - automat zostaje w szopie , manual jedzie do PL albo automat jedzie ale jak będzie za dużo roboty rozbierasz na części lub sprzedajesz . Takie moje zdanie .
|
|
Góra |
|
Mate_usz
|
Napisane: 28.08.2014, 8:35 |
|
Dołączył: 5.07.2010 Posty: 110
|
ktoś kto nawet na części kupi takiego anglika w PL - będzie głupcem.
Po 12 latach postoju, czego się nie dotknie - będzie to złomem, popytu na same części też nie ma w PL.
Bo jeśli jakiś bidak ma podobnego, niekompletnego złomka - to nie zapłaci Ci za części tyle...by Ci się zwrócił zakup.
Cenami z allegro się nie sugeruj, to wiszące od lat te same oferty.
Wszystko zastane, większość elementów jak tylko się ruszy...zacznie lać, sikać, trzeszczeć.
Pojazd tylko na części, dla kogoś kto jest desperatem i ma podobnego.
|
|
Góra |
|
slawek290
|
Napisane: 28.08.2014, 11:41 |
|
Dołączył: 25.11.2013 Posty: 79
|
"kupi takiego anglika w PL - będzie głupcem. "
" czego się nie dotknie - będzie to złomem"
"dla kogoś kto jest desperatem i ma podobnego"
Nie rozumiem rozgoryczenia kolegi - przecież 60 % samochodów tego typu dokładnie tak wyglądała przed wystawieniem na allegro
|
|
Góra |
|
Mate_usz
|
Napisane: 28.08.2014, 15:45 |
|
Dołączył: 5.07.2010 Posty: 110
|
To nie rozgoryczenie, tylko autopsja - za dużo ludzi których nie stać na ten model, porywa się z motyką na słońce a później tak jest.
Myśląc chyba że skoro jest "podobny" do 924/944, to podobnie będzie kosztować ....no podobnie, znaczy się razy dwa wszystko.
Szukanie jak najtańszych używek czegokolwiek, lepienie wraka....szczątkami innych wraków, tłumaczone pseudo frajdą z ratowania starocia - jest sens tak kopać leżącego?
Moim zdaniem nie.
Lepiej wydać te 40-60tyś i kupić na zachodzie coś co się będzie dopieszczać, no chyba że ktoś ma tak jak ja...dwa garaże części do tych aut kupowane mozolnie przez dłuższy czas - wówczas jest sens kupować jakąś ciekawą wersję i odtwarzać.
12 lat nieuruchamiany anglik...to naprawdę brzmi desperacko.
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 28.08.2014, 16:28 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
zdecydowanie daj sobie spokój ...
|
|
Góra |
|
xantier
|
Napisane: 28.08.2014, 22:48 |
|
Dołączył: 27.08.2014 Posty: 7
|
Odpuściłem
|
|
Góra |
|
slawek290
|
Napisane: 29.08.2014, 17:25 |
|
Dołączył: 25.11.2013 Posty: 79
|
Posłużę się słowami Wielkiego Wieszcza niejakiego Pumby
"Ja się czuję dumny z faktu, że kiedy motoryzacja jest w kryzysie pomysłu, kiedy ciekawy design i pasja, kiedy każdy wręcz aspekt tej sztuki ustępuje miejsca ekonomii... My stoimy tu, gdzie nie miała ona pierwszeństwa i dowodzimy, że dla niej wciąż pierwszeństwa nie ma i nigdy go nie będzie. Stoimy tu, gdzie pierwsze skrzypce grają opowieść o duchu walki, którą każdy z nas toczy z upartą materią, a partie basowe dudnią o braterstwie"
Zapraszam tutaj do poczytania
http://924.pl/forum/viewthread.php?foru ... ad_id=1555
I zdecyduj
|
|
Góra |
|
noname_conek
|
Napisane: 29.08.2014, 17:43 |
|
Dołączył: 14.09.2013 Posty: 192
|
Mate_usz napisał(a): To nie rozgoryczenie, tylko autopsja - za dużo ludzi których nie stać na ten model, porywa się z motyką na słońce a później tak jest. Myśląc chyba że skoro jest "podobny" do 924/944, to podobnie będzie kosztować .... uważasz ze 944 jest dużo tańsze niż 928? Wątpię żeby to była jakaś duża różnica (mowa oczywiście o s2 czy turbo)
|
|
Góra |
|
Mate_usz
|
Napisane: 30.08.2014, 11:47 |
|
Dołączył: 5.07.2010 Posty: 110
|
w bardzo dużym uproszczeniu S2 to połowa silnika V8 32v - wszystko razy dwa...
Nie wiem czy to dużo czy mało, niech inni ocenią.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|