Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 944 na tor
PostNapisane: 27.11.2008, 15:02 

Dołączył: 11.05.2007
Posty: 550
Od jakiegoś czasu zastanawiałem się nad zrobieniem z 944 2,5 auta typowo na tor: wydarty środek, klatka, twarde zawieższenie.

Jak uważacie, czy poniższe auto byłoby materiałem na takie aut, znak ktoś ten egzemplarz?

http://www.allegro.pl/item481126103_por ... kazja.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.11.2008, 15:09 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Moze najpierw pogadaj z pitersonem? On zrobil auto na tor i napewno ci doradzi ze najlepiej zaczac od jak najlepszego egzemplarza. A do tego powie ci troche o kosztach takiej przerobki ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.11.2008, 15:14 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
w/g mnie najważniejsze zawsze to dobra buda. w resztę i tak będziesz ingerować.
najlepiej kup takie auto, które będzie w średnim stanie mechanicznym (aczkolwiek kompletne), w kiepskim stanie tapicerskim, za to ze zdrową budą.
na Twoim miejscu w Polsce bym nawet nie szukał (popytaj Komancza o takie auta w Szwajcarii, poszukaj na autoscout i mobile.de).
Fajna inicjatywa :) nie wiem czy wchodziłeś na 924.pl, ale klasa I szykuje się w następnym sezonie całkiem ciekawie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.11.2008, 15:34 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Mi taki pomysl chodzi od dawna po glowie, ale patrzac na plany to moze za pare lat :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.11.2008, 15:43 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
W ogłoszeniu rok 87 a buda i deska stare. Jak 944 to lepiej po 86. Dużo zmian, które sprzyjają tej koncepcji.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.11.2008, 16:01 

Dołączył: 11.05.2007
Posty: 550
Dzięki za sugestie!
Chodzi mi o to aby auto technicznie było sprawne, ale tanie ze względy na zniszczone wnętrze, które zniszczę do reszty :twisted:

Cytuj:
W ogłoszeniu rok 87 a buda i deska stare. Jak 944 to lepiej po 86. Dużo zmian, które sprzyjają tej koncepcji.

Wygląda na to, że to auto to jakaś ściema, przeszczep czy źle odbudowane?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.11.2008, 16:11 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Albo koles wpisal date pierwszej rejestracji w niemczech, albo skladak, albo zle wpisal, albo inne nieciekawe historie z tym zwiazane.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.11.2008, 18:00 

Dołączył: 19.02.2008
Posty: 143
GaZiK zwróć uwagę że tablice rejestracyjne ma własnej roboty. Wygląda na jakiś wałek.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.11.2008, 18:37 

Dołączył: 11.05.2007
Posty: 550
Z tego co dowiedziałem sie telefonicznie od kolegi z forum, to auto to zombi, czyli żywy trup. Szkoda czasu.

Dzięki za szybkie rozszyfrowanie auta.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.11.2008, 20:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5198
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
944 na tor?
To chyba jest najlepsza odpowiedź ;)

http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=1728




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.11.2008, 21:36 

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 380
Możesz tez rozważyć taka wersje ale z 924 2.0. Projekt i tak nie będzie tani (ale w perspektywie czasu tanszy od 944), zakładając ze samochód będzie w dobrym stanie, a przeróbek będzie niewiele, z kompletem dobrych opon, siedzeniami kubełkowymi i ogólnym sprawdzeniem auta bez zagłębiania się w napad a jedynie zawieszenie, opony itp wraz z zakupem auta do 17tys się zmieścisz :wink:

Podaj mail na PW, podeśle Ci ciekawy artykuł z UK.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.11.2008, 15:17 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Do auta na tor najważniejsza jest tylko jedna rzecz: PROSTA BUDA! Dodatkowym plusem jest brak szyberdachu. Już tłumaczę dlaczego reszta jest mniej ważna:
Środek - bo wywalasz wszystko, a to co potrzebne i tak musisz kupić.
Karoseria - i tak wywalisz wszystkie błotniki, zderzaki i założysz lekkie odpowiedniki.
Zawieszenie - bo i tak po modyfikacjach zostaną Ci co najwyżej belka i wahacze.
Silnik - ponieważ przed ostrym katowaniem i tak pasowałoby zrobić gruntowny przegląd, wymienić sporo osprzętu, może nowe pierścienie i panewki, regeneracja głowicy, układ chłodzenia itp...

Dolicz jeszcze że sporo $ pójdzie na wszelakiej maści pierdółki i drobiazgi o których nie sposób teraz pisać.
Jeśli chciałbyś to zrobić naprawdę fachowo to myśl o budżecie pozwalającym na zakup 911-tki ;)

Oczywiście można zrobić wszystko tanim kosztem i stosując półśrodki ale czy będziesz zadowolony? Ja tak postąpiłem w niektórych kwestiach i teraz spędza mi to sen z powiek...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum