Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.12.2008, 16:18 

Dołączył: 19.12.2008
Posty: 6
WITAM mam dwa male problemy z swoim 944 2.7 denerwuje mnie odciecie zaplonu :evil: poniewaz jest bardzo szybko tak mi sie wydaje osiagalne przy 6300tys obrotów nie da rady tego jakos usunac?? a drogi problem zaczal mi falowac czasami na obrotach i duzo palic :cry: autem nie jezdze na codzien ale jak przychodzi weekend to praktycznie za 100zl robi 100km smieszne ale prawdziwe. Wydaje mi sie ze przyczyna jest takie male ustrojstwo pod kolektorem ssacym idzie do niego rura od powietrza z filtra i jak sie udlaczy kostke to faluja obroty a i jeszcze czasami zawieszaja sie na 1300tys jak by chodzi na ssaniu PS. mowili mi ze 944 nie ma silniczka krokowego a zachowuje sie tak jak by mialo ::P :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2008, 17:47 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
944 ma na 100% silniczek krokowy,masz go pod kolektorem - firmy Bosch ok.435zl nowka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.12.2008, 12:58 

Dołączył: 19.12.2008
Posty: 6
przemek84 napisał(a):
944 ma na 100% silniczek krokowy,masz go pod kolektorem - firmy Bosch ok.435zl nowka.



ale przez niego moze tyle palic????


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.12.2008, 14:07 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
raczej nie,jesli masz np. falujace obroty na luzie nie wrzucajac zadnego biegu lub za niskie to moze to byc wina reg.obrotow biegu jalowego(silnik krokowy)...innych funkcji to on raczej nie spelnia. Problem lezy gdzies indziej ale niestety nie pomoge bo to jest raczej strzelanie w ciemno :(.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2008, 0:22 

Dołączył: 19.02.2008
Posty: 143
010kamikadze88 sprawdzałeś czujnik temperatury cieczy? Na rozgrzanym silniku powinien mieć około 200/220 ohmów. Jak masz jakieś pytania to zadzwoń na numer 0694679252.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2008, 0:38 

Dołączył: 19.02.2008
Posty: 143
Daryon944 napisał(a):
nie masz podpisu... :?
W profilu mam podpis, pytanie tylko czemu go nie widać?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2008, 15:17 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Lambda do wymiany na dzień dobry.
Przepływomierz + czujnik temperatury (DME) + ciśnienie paliwa do sprawdzenia.

Odcięcie paliwa fabrycznie jest przy 6500 - może obrotomierz troszkę zaniża? To nie są wysokoobrotowe szlifierki jak np w Hondach.

Zresztą najlepiej poczekaj na odpowiedź tkackiego bo on zawsze wszystko wie :twisted:




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2008, 17:25 

Dołączył: 19.12.2008
Posty: 6
przeplywomierz i dme jest ponoc dobre przeplywke wymienialem na inna i dalej to samo Slawek<czarodziej> z Jeleniej Gory sprawdzal i wymienial przeplywke na inna i dalej to samo :lol: a sondy lambda nie mam bo to jest model bez kata nie wiem dla czego :?: :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum