Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 29.01.2008, 21:08 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Czy za ustawianie kątów zapłonu odpowiada wyłącznie przekaźnik DME?
Jeśli się nie mylę to są dwa czujniki zapłonu: na kole zamachowym i na wałku rozrządu? Czy istnieje możliwość zmiany kąta zapłonu zmieniając coś przy czujniku na wałku rozrządu?
byłbym wdzięczny za wszelkie uwagi :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2008, 9:48 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Fabrycznie nie ma regulacji, ale różne rzeczy widziałem (dziurki-fasolki, podpiłowania itp). Kontrola wyprzedzenia zapłonu jest w DME - tam możesz hulać od 0 do 40 st. Czujniki to referencja dla algorytmu w DME, ale jak zminisz ich położenie, to kąt się zmieni - tylko po co ? Jaki masz problem ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.02.2008, 19:55 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Dzięki za wyjaśnienie sprawy.
Pytanie podsunął mi mój serwisant, a powodem jest problem z zapłonem auta (szukanie przyczyn i ewentualnych rozwiązań).
Auto zapala dopiero za 2 albo 3 próbą :? Na razie do głowy przyszło nam (po przeglądnięciu tematów na forum):
- sprawdzenie pompy paliwa,
- uszkodzony DME,
- problemy z kątami zapłonu,
- problemy z kostką stacyjki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.02.2008, 20:24 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
Przekaźnik w skrzynce z bezpiecznikami :idea:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.02.2008, 0:37 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
1. Przekażnik DME w skrzynce jak pisał Daryon
2. Ciśnienie paliwa - czy czasem nie spada do zera po zgaszeniu silnika. Normalnie w listwie powinno być ciśnienie - podtrzymują je regulator ciśneinia paliwa i zawór zwrotny w pompie. Jak spada (paliwo wraca do zbiornika) to masz taki objaw - pali ciężko za którymś razem, na początku przerywa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.02.2008, 13:17 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Jeszcze raz dzięki wielkie za wszelkie porady! :D
Obejrzałem wczoraj przekaźnik DME i okiem laika mogę stwierdzić, że wygląda na uszkodzony (lekki swąd spalenizny, pomarańczowy nalot na stykach).
Tak więc jestem zmuszony do nabycia nowego przekaźnika. Gdzie mógłbym go zdobyć (do 944s '87 wersja US))? (tylko w ASO Porsche?)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.02.2008, 14:46 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Powinienem mieć. Sprawdzę wieczoerm.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.02.2008, 13:43 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Poszukiwanie przekaźnika zakończone - kupiłem wczoraj na ebay'u
Zobaczymy (oby już niedługo :D ) czy to wystarczy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum