Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 2.02.2012, 16:17 

Dołączył: 8.09.2010
Posty: 43
964 C2 1991, po przejechaniu kilku metrów zapala sie kontrolka ABS oraz pulsujący sygnał dźwiękowy. Od tego momentu ABSu brak. Za każdym ruszeniem jet identycznie. Czujniki w kołach sprawdzane- są OK. Sterownik ABS nie komunikuje się po podpięciu do próbnika zewnętrznego. Wszystko wskazuje na sterownik - wymiana całego? a może komuś się przydarzył taki sam problem. Licze na Waszą pomoc, która jak dotąd w 100% była skuteczna w przypadku moich drobnych kłopotów z 964 :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2012, 16:22 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Oglądałeś sterownik i wtyczkę wiązki w bagażniku? Nic się nie wypięło, piny nie połamane, obudowa nie zalana?
Po drugiej stronie masz pompę. Może coś z nią nie tak?
A bezpiecznik?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2012, 16:34 

Dołączył: 28.08.2007
Posty: 522
Może to już zimne luty w sterowniku? Miałem tak w mercedesie z 93 roku...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2012, 16:34 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Może być że pompa ABS nie daje należytego ciśnienia. Miał tak Tkacki, duc748 i ja. Z tym że u mnie nie zapalała się kontrolka.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2012, 18:33 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
A może to poprostu ta zima. Przy takich temp rożne cuda się dzieją ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2012, 18:42 

Dołączył: 8.09.2010
Posty: 43
nie...nie, to nie zima, to się stało wcześniej jak jeszcze było ciepło. po prostu teraz przyszła kolej na rozwiązanie tego ostatniego problemu drobnego. Jeździ się oczywiście normalnie :) , ale nie lubię palących się kontrolek i "!"
połączenia sprawdzone, zimne luty wewnątrz sterownika-zobaczymy jeśli można dostać się do środka ECU
wątek z ciśnieniem na pompie sprawdzę - jakie powinno być prawidłowe ciśnienie? jak to sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2012, 18:54 

Dołączył: 17.04.2011
Posty: 305
U mnie w identycznej sytuacji (chociaż w 944) winowajcą okazała się pompa.
Pierwsza diagnoza była, że do wymiany ale ostatecznie okazało się że się "zastała" bo autko nie było jeżdżone przez dłuższy czas i wystarczyło ciśnieniowe przetkanie. Teraz chodzi jak brzytwa :D

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum