Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 8.09.2010, 23:39 

Dołączył: 8.09.2010
Posty: 43
http://allegro.pl/porsche-911-964-c2-ti ... 63939.html
pojawiał się także na otomoto, podobno z Japonii, ktoś coś wie o tym egzemplarzu?
Jestem bardzo poważnie zinteresowany, właściwie to jest dokładnie to czego szukałem m.in. na mobile, cena budzi wątpliwości, będę sprawdzał, ale może ktoś wcześniej coś podpowie będę miał łatwiej... ;) szczególnie cenne info jeśli był dzwon jakiś...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 0:17 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
książka serwisowa na początek...w takie przebiegi nikt nie wierzy.
solidne sprawdzenie w ASO itd.

bardzo dziwne połączenie kolorów, nigdy nie widziałem takiego nawet w zachodnich ogłoszeniach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 13:23 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
To prawda, zielony z czerwonym środkiem... :shock: No nr. VIN może da się ustalić co i jak. Licznik w kilometrach i światła do jazdy dziennej wskazywałyby raczej na Kanadę, ale tam znów wnęka na tablicę z tyłu powinna być mała. Ale to łatwo zmienić.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 13:30 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
W japoni ruch chyba lewostronny?? A kierownica po lewej.

Pozdr
WK


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 13:42 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
W Japonii jest prawostronny. Ale jeśli chcesz uchodzić za twardziela kupujesz wóz z kierą po lewej. A jeśli jesteś bogatym twardzielem kupujesz drogi, europejski wóz z kierą po lewej. A jeśli do tego masz stalowe jaja - kupujesz drogi, europejski wóz z kierą po lewej i manualną skrzynią ;) Europejskie wersje dość często się w Japonii trafiają.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 13:46 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Info o stosowaniu jedynie paliwa bezolowiowego na pierwszym zegarze z lewej wystepuje w wersji europejskiej?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 13:51 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
czy na tylnym pasie (po otwarciu bagaznika) nie powinno byc naklejek? oraz czy te lampy tylne i blenda sa oryginalne? bo jakies takie rozowe ... poza tym czy w srodku nie byla obszywana kierownica i drazek biegow ... wygladaja nad wyraz świeżo ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 14:14 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
kl napisał(a):
Info o stosowaniu jedynie paliwa bezolowiowego na pierwszym zegarze z lewej wystepuje w wersji europejskiej?


No nie ;) To by wskazywało na Amerykę Płn. Czyli raczej Kanadę... Np. kierunki na błotnikach nie występowały w USA...




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 14:19 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
yoshi napisał(a):
czy na tylnym pasie (po otwarciu bagaznika) nie powinno byc naklejek? oraz czy te lampy tylne i blenda sa oryginalne? bo jakies takie rozowe ... poza tym czy w srodku nie byla obszywana kierownica i drazek biegow ... wygladaja nad wyraz świeżo ...


Nie wydaje mnie się - w kwestii skóry - żeby była nowa. Lampy tak się starzeją, lekko na różowo. Gorzej, że wokół tylnych lamp nie ma uszczelek ;) Naklejki na pasie (po otwarciu KLAPY SILNIKA ;P) chyba jakieś są - coś wypaliło po prawej stronie. Ich brak nie musi świadczyć o dziwnej przeszłości. Ja mam na tyle podniszczone że zamówiłem nowe w ASO. Tylko zmienić trza ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 14:38 

Dołączył: 8.09.2010
Posty: 43
zakładam,że z przebiegiem na 100% jest nietak, a więc kondycję wozu będę musiał ustalić na początek sam. i tu pytanie do Was jako doświadczonych praktyków (na pewno często na własnych błędach ;) na co zwracać uwagę szczególnie w sensie kalkulowanego wkładu po zakupie lub odstąpienia od zakupu tego egzemplarza


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 14:49 

Dołączył: 8.09.2010
Posty: 43
i jeszcze taka kwestia: czy warto jechać z nim do ASO do Sopotu na gruntowną inspekcję i ile za taki przegląd mogą zawołać?
...albo: czego taki przegląd nie wykaże?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 14:49 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
A jak takie 964 w automacie jeździ? mocno szarpie przy zmianach?
witek, ty masz automata też?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 14:59 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
fulnek napisał(a):
A jak takie 964 w automacie jeździ? mocno szarpie przy zmianach?
witek, ty masz automata też?


Oszalałeś Adam? ;) W życiu nie kupię automata - chyba że PDK ;) Katalog twierdzi, że ma 6,6 sek do 100 km/h (manual 5,7). I Vmax 256 więc podobnie (manual 260).




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 15:28 

Dołączył: 14.06.2009
Posty: 216
Jak chcesz to mogę obejrzeć ten egzemplarz, skoro stoi u mnie w mieście to nie widzę przeszkód


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 15:44 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
wit007 napisał(a):
fulnek napisał(a):
A jak takie 964 w automacie jeździ? mocno szarpie przy zmianach?
witek, ty masz automata też?


Oszalałeś Adam? ;) W życiu nie kupię automata - chyba że PDK ;) Katalog twierdzi, że ma 6,6 sek do 100 km/h (manual 5,7). I Vmax 256 więc podobnie (manual 260).


w Prosiaku to nawet na PDK bym nie zamienił manuala. Sprzęgło czasem naprawdę się przydaje... :oops: 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 16:09 

Dołączył: 8.09.2010
Posty: 43
zgadzam się z Tobą w 100%, ale na moją pierwszą 911 wybór tiptronica jest trochę z premedytacją - nie znam się na 964 i eliminuję punkty ryzyka nie mając pełnej swobody wyboru egzemplarza (np.993), niestety ten, o który pytam jest w Polsce. Z tego co się naczytałem, FUN z prowadzenia 964 nie ucierpi tak bardzo w przypadku tiptronica. sam dla fanu wolę auto z manualną choć nie jestem radykałem, jeżdżę 340-konnym automatem i nie narzekam (ale to co innego-auto rodzinne). Szukając teraz 911tki poszerzyłem kryteria, tiptronic czy manual - obojętnie, ogólny stan techniczny jest dla mnie istotniejszy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 16:21 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
W aucie rodzinnym też mam automat i NIGDY, NIGDY nie kupię auta rodzinnego z manualem. Także aż tak mam w głowie namieszane :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 16:23 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
A ten czarny z Francji? Też tani jest.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 16:34 

Dołączył: 14.06.2009
Posty: 216
Wiec tak, z tego co się dowiedziałem, to samochód stoi w Malborku, ale właściciel jest gotowy przyjechać nim do Elbląga. Prosiak został przyciągnięty z Japonii, bez książki serwisowej i tym podobnych dokumentów. Stan licznika "podobno prawdziwy". Do tego samochód po dzwonie, wymienione błotniki, zderzak, belka zderzaka, lampy i wgnieciony "schowek" (nie wiem jak to się nazywa) na koło zapasowe. Do tego bok był przerysowany ale wszystkie elementy takie jak drzwi i tylni błotnik zostały wymienione. Zastanawia mnie to jak się wymienia tylne błotniki... Moim zdaniem auto może być po dość solidnym dzwonie, skasowany przód i bok, ale wieczorem mam dostać VIN wiec się okaże


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2010, 16:36 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Elbląg niewiele zmienia, ASO tam też nie ma :) Inna sprawa na ile się na 964 w Sopocie znają...




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum