Autor |
Wiadomość |
Advark
|
Napisane: 8.09.2010, 23:39 |
|
Dołączył: 8.09.2010 Posty: 43
|
http://allegro.pl/porsche-911-964-c2-ti ... 63939.html
pojawiał się także na otomoto, podobno z Japonii, ktoś coś wie o tym egzemplarzu?
Jestem bardzo poważnie zinteresowany, właściwie to jest dokładnie to czego szukałem m.in. na mobile, cena budzi wątpliwości, będę sprawdzał, ale może ktoś wcześniej coś podpowie będę miał łatwiej... szczególnie cenne info jeśli był dzwon jakiś...
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 9.09.2010, 0:17 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
książka serwisowa na początek...w takie przebiegi nikt nie wierzy.
solidne sprawdzenie w ASO itd.
bardzo dziwne połączenie kolorów, nigdy nie widziałem takiego nawet w zachodnich ogłoszeniach.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 9.09.2010, 13:23 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
To prawda, zielony z czerwonym środkiem... No nr. VIN może da się ustalić co i jak. Licznik w kilometrach i światła do jazdy dziennej wskazywałyby raczej na Kanadę, ale tam znów wnęka na tablicę z tyłu powinna być mała. Ale to łatwo zmienić.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
logos
|
Napisane: 9.09.2010, 13:30 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
W japoni ruch chyba lewostronny?? A kierownica po lewej.
Pozdr
WK
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 9.09.2010, 13:42 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
W Japonii jest prawostronny. Ale jeśli chcesz uchodzić za twardziela kupujesz wóz z kierą po lewej. A jeśli jesteś bogatym twardzielem kupujesz drogi, europejski wóz z kierą po lewej. A jeśli do tego masz stalowe jaja - kupujesz drogi, europejski wóz z kierą po lewej i manualną skrzynią Europejskie wersje dość często się w Japonii trafiają.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 9.09.2010, 13:46 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Info o stosowaniu jedynie paliwa bezolowiowego na pierwszym zegarze z lewej wystepuje w wersji europejskiej?
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 9.09.2010, 13:51 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
czy na tylnym pasie (po otwarciu bagaznika) nie powinno byc naklejek? oraz czy te lampy tylne i blenda sa oryginalne? bo jakies takie rozowe ... poza tym czy w srodku nie byla obszywana kierownica i drazek biegow ... wygladaja nad wyraz świeżo ...
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 9.09.2010, 14:14 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
kl napisał(a): Info o stosowaniu jedynie paliwa bezolowiowego na pierwszym zegarze z lewej wystepuje w wersji europejskiej?
No nie To by wskazywało na Amerykę Płn. Czyli raczej Kanadę... Np. kierunki na błotnikach nie występowały w USA...
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 9.09.2010, 14:19 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
yoshi napisał(a): czy na tylnym pasie (po otwarciu bagaznika) nie powinno byc naklejek? oraz czy te lampy tylne i blenda sa oryginalne? bo jakies takie rozowe ... poza tym czy w srodku nie byla obszywana kierownica i drazek biegow ... wygladaja nad wyraz świeżo ...
Nie wydaje mnie się - w kwestii skóry - żeby była nowa. Lampy tak się starzeją, lekko na różowo. Gorzej, że wokół tylnych lamp nie ma uszczelek Naklejki na pasie (po otwarciu KLAPY SILNIKA ) chyba jakieś są - coś wypaliło po prawej stronie. Ich brak nie musi świadczyć o dziwnej przeszłości. Ja mam na tyle podniszczone że zamówiłem nowe w ASO. Tylko zmienić trza
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Advark
|
Napisane: 9.09.2010, 14:38 |
|
Dołączył: 8.09.2010 Posty: 43
|
zakładam,że z przebiegiem na 100% jest nietak, a więc kondycję wozu będę musiał ustalić na początek sam. i tu pytanie do Was jako doświadczonych praktyków (na pewno często na własnych błędach na co zwracać uwagę szczególnie w sensie kalkulowanego wkładu po zakupie lub odstąpienia od zakupu tego egzemplarza
|
|
Góra |
|
Advark
|
Napisane: 9.09.2010, 14:49 |
|
Dołączył: 8.09.2010 Posty: 43
|
i jeszcze taka kwestia: czy warto jechać z nim do ASO do Sopotu na gruntowną inspekcję i ile za taki przegląd mogą zawołać?
...albo: czego taki przegląd nie wykaże?
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 9.09.2010, 14:49 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
A jak takie 964 w automacie jeździ? mocno szarpie przy zmianach?
witek, ty masz automata też?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 9.09.2010, 14:59 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
fulnek napisał(a): A jak takie 964 w automacie jeździ? mocno szarpie przy zmianach? witek, ty masz automata też?
Oszalałeś Adam? W życiu nie kupię automata - chyba że PDK Katalog twierdzi, że ma 6,6 sek do 100 km/h (manual 5,7). I Vmax 256 więc podobnie (manual 260).
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
junior1986
|
Napisane: 9.09.2010, 15:28 |
|
Dołączył: 14.06.2009 Posty: 216
|
Jak chcesz to mogę obejrzeć ten egzemplarz, skoro stoi u mnie w mieście to nie widzę przeszkód
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 9.09.2010, 15:44 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
wit007 napisał(a): fulnek napisał(a): A jak takie 964 w automacie jeździ? mocno szarpie przy zmianach? witek, ty masz automata też? Oszalałeś Adam? W życiu nie kupię automata - chyba że PDK Katalog twierdzi, że ma 6,6 sek do 100 km/h (manual 5,7). I Vmax 256 więc podobnie (manual 260).
w Prosiaku to nawet na PDK bym nie zamienił manuala. Sprzęgło czasem naprawdę się przydaje...
|
|
Góra |
|
Advark
|
Napisane: 9.09.2010, 16:09 |
|
Dołączył: 8.09.2010 Posty: 43
|
zgadzam się z Tobą w 100%, ale na moją pierwszą 911 wybór tiptronica jest trochę z premedytacją - nie znam się na 964 i eliminuję punkty ryzyka nie mając pełnej swobody wyboru egzemplarza (np.993), niestety ten, o który pytam jest w Polsce. Z tego co się naczytałem, FUN z prowadzenia 964 nie ucierpi tak bardzo w przypadku tiptronica. sam dla fanu wolę auto z manualną choć nie jestem radykałem, jeżdżę 340-konnym automatem i nie narzekam (ale to co innego-auto rodzinne). Szukając teraz 911tki poszerzyłem kryteria, tiptronic czy manual - obojętnie, ogólny stan techniczny jest dla mnie istotniejszy
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 9.09.2010, 16:21 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
W aucie rodzinnym też mam automat i NIGDY, NIGDY nie kupię auta rodzinnego z manualem. Także aż tak mam w głowie namieszane
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 9.09.2010, 16:23 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
A ten czarny z Francji? Też tani jest.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
junior1986
|
Napisane: 9.09.2010, 16:34 |
|
Dołączył: 14.06.2009 Posty: 216
|
Wiec tak, z tego co się dowiedziałem, to samochód stoi w Malborku, ale właściciel jest gotowy przyjechać nim do Elbląga. Prosiak został przyciągnięty z Japonii, bez książki serwisowej i tym podobnych dokumentów. Stan licznika "podobno prawdziwy". Do tego samochód po dzwonie, wymienione błotniki, zderzak, belka zderzaka, lampy i wgnieciony "schowek" (nie wiem jak to się nazywa) na koło zapasowe. Do tego bok był przerysowany ale wszystkie elementy takie jak drzwi i tylni błotnik zostały wymienione. Zastanawia mnie to jak się wymienia tylne błotniki... Moim zdaniem auto może być po dość solidnym dzwonie, skasowany przód i bok, ale wieczorem mam dostać VIN wiec się okaże
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 9.09.2010, 16:36 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Elbląg niewiele zmienia, ASO tam też nie ma Inna sprawa na ile się na 964 w Sopocie znają...
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|