|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
rewoltad
|
Napisane: 3.08.2019, 12:12 |
|
Dołączył: 11.11.2017 Posty: 10
|
964 C4 stuk przy dodawaniu gazu. Metaliczny stuk wyczuwalny na 3,4,5 biegu,prawie nic na 1,2 przy raptownym dodawaniu gazu.Mam tez wibracjena kierownicy po 90, kola wywazone na 100%. Wszystkie poduszki sprawdzone.Na lewym przednim przegubie lekki luz. Moze to byc od tego przegubu? Jakies inne pomysly?
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 3.08.2019, 12:21 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1582
Nr klubowicza: 582
|
Stuk nie wiem. Koła jeśli dopiero co wyważone to i tak bym sprawdził, bo obecnie wszyscy kleją ciężarki na taśmę- tylko takie są dostępne- i niestety, odpadają w trakcie jazdy. No i tarcze hamulcowe do przeglądu, bo też mogą dawać taki objaw. Pozdrawiam
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 3.08.2019, 14:34 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Jeśli wiesz, że na jednym perzegubie masz luz to go usuń. To oczywiste. Objawy, o których piszesz jak najbardziej mogą pochodzić od przegubu. Wewnętrznego też. Luz może być wewnętrzny, do naprawy, albo na frezie co czasem zmusza do wymiany patyka, tzn. półosi.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
rewoltad
|
Napisane: 3.08.2019, 21:08 |
|
Dołączył: 11.11.2017 Posty: 10
|
Ten jest luz jest tak minimalny ze chcialem jakis opini czy to moze byc powodem. Jak nic innego nie znajde to zaczne od tego przegubu.
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 3.08.2019, 22:12 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
A stuk z przodu czy z tylu ? Czy to przypadkiem nie tak ze na wyższych biegach tylko występuje bo wtedy masz niższe obroty ? Jeśli nie ten przegub to bym strzelał ze gdzieś z przeniesienia napędu np. koło dwumasowe.
|
|
Góra |
|
rewoltad
|
Napisane: 3.08.2019, 22:53 |
|
Dołączył: 11.11.2017 Posty: 10
|
Wydaje sie bardziej z przodu, Sprzeglo z dwumasa jest nowe takze raczej nie to ale dzieki za pomysl!
|
|
Góra |
|
rewoltad
|
Napisane: 4.08.2019, 15:12 |
|
Dołączył: 11.11.2017 Posty: 10
|
Ktos mi podsunal pomysl ze to moze byc z skrzyni, poniewaz czym wiekszy bieg i mniejsze obroto to wtedy najwiecej to slychac. Podobno czesto tak maja. Co o tym myslicie?
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 4.08.2019, 22:00 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Przyczyn wibracji kierownicy szukaj z przodu samochodu. Może być przegub (wewnętrzny, zewnętrzny), półośka. Bywa,że tarcze hamulcowe, rzadziej łożyska piast, może luz w przekładni kierowniczej, a nawet na krzyżakach w kolumnie kierowniczej. Stuk przy dodaniu gazu....stuk stukowi nierówny. Kiedyś odkryłem w takim aucie, że przy dodawaniu gazu "klawiszowały"wydając stuki, blachy tylnej belki (powiedzmy, miejsce podtrzymujące skrzynię) której zgrzewy były popękane ! Powodów może być bardzo wiele. Poszukasz - znajdziesz !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|