Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 3.08.2019, 12:12 

Dołączył: 11.11.2017
Posty: 10
964 C4 stuk przy dodawaniu gazu.
Metaliczny stuk wyczuwalny na 3,4,5 biegu,prawie nic na 1,2 przy raptownym dodawaniu gazu.Mam tez wibracjena kierownicy po 90, kola wywazone na 100%. Wszystkie poduszki sprawdzone.Na lewym przednim przegubie lekki luz. Moze to byc od tego przegubu? Jakies inne pomysly?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.08.2019, 12:21 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1582
Nr klubowicza: 582
Stuk nie wiem. Koła jeśli dopiero co wyważone to i tak bym sprawdził, bo obecnie wszyscy kleją ciężarki na taśmę- tylko takie są dostępne- i niestety, odpadają w trakcie jazdy.
No i tarcze hamulcowe do przeglądu, bo też mogą dawać taki objaw.
Pozdrawiam




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.08.2019, 14:34 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Jeśli wiesz, że na jednym perzegubie masz luz to go usuń. To oczywiste. Objawy, o których piszesz jak najbardziej mogą pochodzić od przegubu. Wewnętrznego też. Luz może być wewnętrzny, do naprawy, albo na frezie co czasem zmusza do wymiany patyka, tzn. półosi.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.08.2019, 21:08 

Dołączył: 11.11.2017
Posty: 10
Ten jest luz jest tak minimalny ze chcialem jakis opini czy to moze byc powodem. Jak nic innego nie znajde to zaczne od tego przegubu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.08.2019, 22:12 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1549
A stuk z przodu czy z tylu ? Czy to przypadkiem nie tak ze na wyższych biegach tylko występuje bo wtedy masz niższe obroty ? Jeśli nie ten przegub to bym strzelał ze gdzieś z przeniesienia napędu np. koło dwumasowe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.08.2019, 22:53 

Dołączył: 11.11.2017
Posty: 10
Wydaje sie bardziej z przodu, Sprzeglo z dwumasa jest nowe takze raczej nie to ale dzieki za pomysl!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.08.2019, 15:12 

Dołączył: 11.11.2017
Posty: 10
Ktos mi podsunal pomysl ze to moze byc z skrzyni, poniewaz czym wiekszy bieg i mniejsze obroto to wtedy najwiecej to slychac. Podobno czesto tak maja. Co o tym myslicie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.08.2019, 22:00 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Przyczyn wibracji kierownicy szukaj z przodu samochodu. Może być przegub (wewnętrzny, zewnętrzny), półośka. Bywa,że tarcze hamulcowe, rzadziej łożyska piast, może luz w przekładni kierowniczej, a nawet na krzyżakach w kolumnie kierowniczej.
Stuk przy dodaniu gazu....stuk stukowi nierówny. Kiedyś odkryłem w takim aucie, że przy dodawaniu gazu "klawiszowały"wydając stuki, blachy tylnej belki (powiedzmy, miejsce podtrzymujące skrzynię) której zgrzewy były popękane !
Powodów może być bardzo wiele. Poszukasz - znajdziesz !




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum