|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
BartS
|
Napisane: 14.08.2017, 23:38 |
|
Dołączył: 15.03.2013 Posty: 46
|
|
Góra |
|
Don_Tomas
|
Napisane: 17.08.2017, 15:04 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 26.08.2014 Posty: 1047 Lokalizacja: Warszawa/Sopot
Nr klubowicza: 385
|
Masz niestety duży przebieg w porównaniu do innych dostępnych w PL i trudno będzie sprzedać w tej cenie Patrząc realnie w mojej ocenie to 160k-170k PLN powinno poprawić sytuację jeżeli bardzo się Tobie spieszy. PS. Ja mogę dać 135k PLN i biorę od ręki wtedy masz mega turbo szybką transakcję.
_________________ Pozdrawiam, Tomas Jest: Cayman R, Panamera GTS 970.2, 924 Turbo, MacanByło: 997 turbo, 997 C4, 986 Boxster Sprzedam: 924 turboPraca: http://www.norbsoft.pl - tworzymy aplikacje mobilne, http://www.jasnopis.pl - upraszczanie tekstów
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 17.08.2017, 21:50 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
BartS napisał(a): Silnik udało się uratować czy było trzeba wymienić na nowy?
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 17.08.2017, 22:09 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Don_Tomas napisał(a): Masz niestety duży przebieg w porównaniu do innych dostępnych w PL i trudno będzie sprzedać w tej cenie Patrząc realnie w mojej ocenie to 160k-170k PLN powinno poprawić sytuację jeżeli bardzo się Tobie spieszy. PS. Ja mogę dać 135k PLN i biorę od ręki wtedy masz mega turbo szybką transakcję. Nie wydaje mi się, by przebieg czy rocznik miał dziś znaczący wpływ na cenę 964. Oczywiście nie licząc ekstremalnych przypadków bardzo małego lub bardzo dużego przebiegu. 215 tkm dla 964 to wciąż niedużo
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
BartS
|
Napisane: 17.08.2017, 22:22 |
|
Dołączył: 15.03.2013 Posty: 46
|
Mata napisał(a): BartS napisał(a): Silnik udało się uratować czy było trzeba wymienić na nowy? Wszystko gra, poprostu mechanik kolega zamiast naprawić mój robił inne. Sprawdziłem u specjalisty 964 wszystko ok.
|
|
Góra |
|
BartS
|
Napisane: 17.08.2017, 22:24 |
|
Dołączył: 15.03.2013 Posty: 46
|
wit007 napisał(a): Don_Tomas napisał(a): Masz niestety duży przebieg w porównaniu do innych dostępnych w PL i trudno będzie sprzedać w tej cenie Patrząc realnie w mojej ocenie to 160k-170k PLN powinno poprawić sytuację jeżeli bardzo się Tobie spieszy. PS. Ja mogę dać 135k PLN i biorę od ręki wtedy masz mega turbo szybką transakcję. Nie wydaje mi się, by przebieg czy rocznik miał dziś znaczący wpływ na cenę 964. Oczywiście nie licząc ekstremalnych przypadków bardzo małego lub bardzo dużego przebiegu. 215 tkm dla 964 to wciąż niedużo Gdybym chciał komuś proponować 135 też bym znalazł jakiś powód ale 135 mało 160 przemyślę!
|
|
Góra |
|
Don_Tomas
|
Napisane: 18.08.2017, 8:47 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 26.08.2014 Posty: 1047 Lokalizacja: Warszawa/Sopot
Nr klubowicza: 385
|
BartS napisał(a): wit007 napisał(a): Don_Tomas napisał(a): Masz niestety duży przebieg w porównaniu do innych dostępnych w PL i trudno będzie sprzedać w tej cenie Patrząc realnie w mojej ocenie to 160k-170k PLN powinno poprawić sytuację jeżeli bardzo się Tobie spieszy. PS. Ja mogę dać 135k PLN i biorę od ręki wtedy masz mega turbo szybką transakcję. Nie wydaje mi się, by przebieg czy rocznik miał dziś znaczący wpływ na cenę 964. Oczywiście nie licząc ekstremalnych przypadków bardzo małego lub bardzo dużego przebiegu. 215 tkm dla 964 to wciąż niedużo Gdybym chciał komuś proponować 135 też bym znalazł jakiś powód ale 135 mało 160 przemyślę! Panowie, po pierwsze to nie szukam 964 i jeżeli miałbym kupić to tylko okazyjnie i stąd taka a nie inna oferta , a po drugie to nie mówcie mi, że przebieg nie ma znaczenia. Popatrzcie na to jakie są obecnie 964 w sprzedaży: - 95.100 km za 174k PLN - 109.000 km za 189k PLN - 120.000 km za 179k PLN - 140.000 km za 199k PLN - 144.000 km za 169k PLN - 178.000 km za 174k PLN i dwa z 215.000 km za 185k PLN - czyli wyższy przebieg o kilkadziesiąt tysięcy i wyższa cena. Jasne, że w klasykach przebieg z wiekiem ma coraz mniejsze znaczenie bo coraz mniej jest aut, ale 964 nie są jeszcze tak stare, żeby jak widać nie było okolic 100k przebiegu, a nie 200k km.
_________________ Pozdrawiam, Tomas Jest: Cayman R, Panamera GTS 970.2, 924 Turbo, MacanByło: 997 turbo, 997 C4, 986 Boxster Sprzedam: 924 turboPraca: http://www.norbsoft.pl - tworzymy aplikacje mobilne, http://www.jasnopis.pl - upraszczanie tekstów
|
|
Góra |
|
chris_3
|
Napisane: 18.08.2017, 9:38 |
|
Dołączył: 6.09.2015 Posty: 187 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 454
|
_________________
718 Cayman GTS 4.0 PDK 718 Boxster - out Panamera Turbo - out 997.1 3,6 - out Cayenne S 4.5 - out
|
|
Góra |
|
BartS
|
Napisane: 18.08.2017, 9:44 |
|
Dołączył: 15.03.2013 Posty: 46
|
Don_Tomas napisał(a): BartS napisał(a): wit007 napisał(a): Don_Tomas napisał(a): Masz niestety duży przebieg w porównaniu do innych dostępnych w PL i trudno będzie sprzedać w tej cenie Patrząc realnie w mojej ocenie to 160k-170k PLN powinno poprawić sytuację jeżeli bardzo się Tobie spieszy. PS. Ja mogę dać 135k PLN i biorę od ręki wtedy masz mega turbo szybką transakcję. Nie wydaje mi się, by przebieg czy rocznik miał dziś znaczący wpływ na cenę 964. Oczywiście nie licząc ekstremalnych przypadków bardzo małego lub bardzo dużego przebiegu. 215 tkm dla 964 to wciąż niedużo Gdybym chciał komuś proponować 135 też bym znalazł jakiś powód ale 135 mało 160 przemyślę! Panowie, po pierwsze to nie szukam 964 i jeżeli miałbym kupić to tylko okazyjnie i stąd taka a nie inna oferta , a po drugie to nie mówcie mi, że przebieg nie ma znaczenia. Popatrzcie na to jakie są obecnie 964 w sprzedaży: - 95.100 km za 174k PLN - 109.000 km za 189k PLN - 120.000 km za 179k PLN - 140.000 km za 199k PLN - 144.000 km za 169k PLN - 178.000 km za 174k PLN i dwa z 215.000 km za 185k PLN - czyli wyższy przebieg o kilkadziesiąt tysięcy i wyższa cena. Jasne, że w klasykach przebieg z wiekiem ma coraz mniejsze znaczenie bo coraz mniej jest aut, ale 964 nie są jeszcze tak stare, żeby jak widać nie było okolic 100k przebiegu, a nie 200k km. W klasykach MA znaczenie stan auta, co zostało zrobione w nim, ostatnio wymieniając łańcuchy rozrządu wymieniłem napinacze, wolałem super olej, zmieniłem olej w skrzyni, tulejowalem cylindry, nowe uszczelki, a wszystko po to aby był idealny, aby podczas jazdy w sobotnie popołudnie nic się nie popsuło. Obecnie szkoda mi 964 na tor więc chcę wymienić na 944 aby posmigac nim i rozpocząć nowy projekt. Przyjadę nim jutro na tor poznan Cena obniżona i spada
|
|
Góra |
|
Don_Tomas
|
Napisane: 18.08.2017, 9:54 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 26.08.2014 Posty: 1047 Lokalizacja: Warszawa/Sopot
Nr klubowicza: 385
|
BartS napisał(a): W klasykach MA znaczenie stan auta, co zostało zrobione w nim, ostatnio wymieniając łańcuchy rozrządu wymieniłem napinacze, wolałem super olej, zmieniłem olej w skrzyni, tulejowalem cylindry, nowe uszczelki, a wszystko po to aby był idealny, aby podczas jazdy w sobotnie popołudnie nic się nie popsuło. Obecnie szkoda mi 964 na tor więc chcę wymienić na 944 aby posmigac nim i rozpocząć nowy projekt. Przyjadę nim jutro na tor poznan Cena obniżona i spada Szacun za zadbanie o to piękne auto - serio! Sam mam 20 letnie BMW Z3 z przebiegiem 200.000 km i wiem, że jest o niebo lepsze od tych z przebiegiem 120.000 km bo wszystko przy nim zrobiłem. Ale niestety przy sprzedaży w naszym kraju to przebieg rządzi Kolega Krzysiek z forum próbuje sprzedać Panamerę Turbo z przebiegiem 260 tys. km i kiepsko mu idzie cena wciąż spada, a chętnych brak. Auto w stanie idealnym dopiero wczoraj skończyło approved i wszystko ma wymienione co się dało w ramach programu.
_________________ Pozdrawiam, Tomas Jest: Cayman R, Panamera GTS 970.2, 924 Turbo, MacanByło: 997 turbo, 997 C4, 986 Boxster Sprzedam: 924 turboPraca: http://www.norbsoft.pl - tworzymy aplikacje mobilne, http://www.jasnopis.pl - upraszczanie tekstów
|
|
Góra |
|
BartS
|
Napisane: 18.08.2017, 10:01 |
|
Dołączył: 15.03.2013 Posty: 46
|
Don_Tomas napisał(a): BartS napisał(a): W klasykach MA znaczenie stan auta, co zostało zrobione w nim, ostatnio wymieniając łańcuchy rozrządu wymieniłem napinacze, wolałem super olej, zmieniłem olej w skrzyni, tulejowalem cylindry, nowe uszczelki, a wszystko po to aby był idealny, aby podczas jazdy w sobotnie popołudnie nic się nie popsuło. Obecnie szkoda mi 964 na tor więc chcę wymienić na 944 aby posmigac nim i rozpocząć nowy projekt. Przyjadę nim jutro na tor poznan Cena obniżona i spada Szacun za zadbanie o to piękne auto - serio! Sam mam 20 letnie BMW Z3 z przebiegiem 200.000 km i wiem, że jest o niebo lepsze od tych z przebiegiem 120.000 km bo wszystko przy nim zrobiłem. Ale niestety przy sprzedaży w naszym kraju to przebieg rządzi Kolega Krzysiek z forum próbuje sprzedać Panamerę Turbo z przebiegiem 260 tys. km i kiepsko mu idzie cena wciąż spada, a chętnych brak. Auto w stanie idealnym dopiero wczoraj skończyło approved i wszystko ma wymienione co się dało w ramach programu. Hey!!! Zgadzam się z tobą co do porównywania klasyka jego restauracją i utrzymaniem niż przebiegiem... Co do kolegi panamery. Sam sprzedawalem cayenne turbo. To była masakra auto jak nowe przebieg 185tkm nic, zjawił się handlarz i przez rok stracił na nim 30tys wisiał na allegro i wisiał 2010 sprzedał za 170tys zl¡!!!!!!
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|