Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 14.08.2017, 23:38 

Dołączył: 15.03.2013
Posty: 46
Sprzedam 964 cena do negocjacji, oferuj.
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... z22H3.html

Bartek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.08.2017, 15:04 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 26.08.2014
Posty: 1047
Lokalizacja: Warszawa/Sopot
Nr klubowicza: 385
Masz niestety duży przebieg w porównaniu do innych dostępnych w PL i trudno będzie sprzedać w tej cenie :( Patrząc realnie w mojej ocenie to 160k-170k PLN powinno poprawić sytuację jeżeli bardzo się Tobie spieszy.

PS. Ja mogę dać 135k PLN i biorę od ręki :) wtedy masz mega turbo szybką transakcję.




_________________

Pozdrawiam,
Tomas

Jest: Cayman R, Panamera GTS 970.2, 924 Turbo, Macan
Było: 997 turbo, 997 C4, 986 Boxster
Sprzedam: 924 turbo

Praca: http://www.norbsoft.pl - tworzymy aplikacje mobilne, http://www.jasnopis.pl - upraszczanie tekstów


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.08.2017, 21:50 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
BartS napisał(a):
Sprzedam 964 cena do negocjacji, oferuj.
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... z22H3.html

Bartek

Silnik udało się uratować czy było trzeba wymienić na nowy?




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.08.2017, 22:09 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Don_Tomas napisał(a):
Masz niestety duży przebieg w porównaniu do innych dostępnych w PL i trudno będzie sprzedać w tej cenie :( Patrząc realnie w mojej ocenie to 160k-170k PLN powinno poprawić sytuację jeżeli bardzo się Tobie spieszy.

PS. Ja mogę dać 135k PLN i biorę od ręki :) wtedy masz mega turbo szybką transakcję.


Nie wydaje mi się, by przebieg czy rocznik miał dziś znaczący wpływ na cenę 964. Oczywiście nie licząc ekstremalnych przypadków bardzo małego lub bardzo dużego przebiegu. 215 tkm dla 964 to wciąż niedużo




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.08.2017, 22:22 

Dołączył: 15.03.2013
Posty: 46
Mata napisał(a):
BartS napisał(a):
Sprzedam 964 cena do negocjacji, oferuj.
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... z22H3.html

Bartek

Silnik udało się uratować czy było trzeba wymienić na nowy?


Wszystko gra, poprostu mechanik kolega zamiast naprawić mój robił inne. Sprawdziłem u specjalisty 964 wszystko ok.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.08.2017, 22:24 

Dołączył: 15.03.2013
Posty: 46
wit007 napisał(a):
Don_Tomas napisał(a):
Masz niestety duży przebieg w porównaniu do innych dostępnych w PL i trudno będzie sprzedać w tej cenie :( Patrząc realnie w mojej ocenie to 160k-170k PLN powinno poprawić sytuację jeżeli bardzo się Tobie spieszy.

PS. Ja mogę dać 135k PLN i biorę od ręki :) wtedy masz mega turbo szybką transakcję.


Nie wydaje mi się, by przebieg czy rocznik miał dziś znaczący wpływ na cenę 964. Oczywiście nie licząc ekstremalnych

przypadków bardzo małego lub bardzo dużego przebiegu. 215 tkm dla 964 to wciąż niedużo


Gdybym chciał komuś proponować 135 też bym znalazł jakiś powód ale 135 mało 160 przemyślę!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.08.2017, 8:47 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 26.08.2014
Posty: 1047
Lokalizacja: Warszawa/Sopot
Nr klubowicza: 385
BartS napisał(a):
wit007 napisał(a):
Don_Tomas napisał(a):
Masz niestety duży przebieg w porównaniu do innych dostępnych w PL i trudno będzie sprzedać w tej cenie :( Patrząc realnie w mojej ocenie to 160k-170k PLN powinno poprawić sytuację jeżeli bardzo się Tobie spieszy.

PS. Ja mogę dać 135k PLN i biorę od ręki :) wtedy masz mega turbo szybką transakcję.


Nie wydaje mi się, by przebieg czy rocznik miał dziś znaczący wpływ na cenę 964. Oczywiście nie licząc ekstremalnych

przypadków bardzo małego lub bardzo dużego przebiegu. 215 tkm dla 964 to wciąż niedużo


Gdybym chciał komuś proponować 135 też bym znalazł jakiś powód ale 135 mało 160 przemyślę!


Panowie, po pierwsze to nie szukam 964 i jeżeli miałbym kupić to tylko okazyjnie i stąd taka a nie inna oferta :), a po drugie to nie mówcie mi, że przebieg nie ma znaczenia. Popatrzcie na to jakie są obecnie 964 w sprzedaży:
- 95.100 km za 174k PLN
- 109.000 km za 189k PLN
- 120.000 km za 179k PLN
- 140.000 km za 199k PLN
- 144.000 km za 169k PLN
- 178.000 km za 174k PLN

i dwa z 215.000 km za 185k PLN - czyli wyższy przebieg o kilkadziesiąt tysięcy i wyższa cena. Jasne, że w klasykach przebieg z wiekiem ma coraz mniejsze znaczenie bo coraz mniej jest aut, ale 964 nie są jeszcze tak stare, żeby jak widać nie było okolic 100k przebiegu, a nie 200k km.




_________________

Pozdrawiam,
Tomas

Jest: Cayman R, Panamera GTS 970.2, 924 Turbo, Macan
Było: 997 turbo, 997 C4, 986 Boxster
Sprzedam: 924 turbo

Praca: http://www.norbsoft.pl - tworzymy aplikacje mobilne, http://www.jasnopis.pl - upraszczanie tekstów


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.08.2017, 9:38 
Avatar użytkownika

Dołączył: 6.09.2015
Posty: 187
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 454
Ciekawe, jaka byłaby cena 930 z 1 mln przebiegu :D

http://autokult.pl/30000,takiego-przebi ... bil-rekord




_________________

718 Cayman GTS 4.0 PDK
718 Boxster - out
Panamera Turbo - out
997.1 3,6 - out
Cayenne S 4.5 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.08.2017, 9:44 

Dołączył: 15.03.2013
Posty: 46
Don_Tomas napisał(a):
BartS napisał(a):
wit007 napisał(a):
Don_Tomas napisał(a):
Masz niestety duży przebieg w porównaniu do innych dostępnych w PL i trudno będzie sprzedać w tej cenie :( Patrząc realnie w mojej ocenie to 160k-170k PLN powinno poprawić sytuację jeżeli bardzo się Tobie spieszy.

PS. Ja mogę dać 135k PLN i biorę od ręki :) wtedy masz mega turbo szybką transakcję.


Nie wydaje mi się, by przebieg czy rocznik miał dziś znaczący wpływ na cenę 964. Oczywiście nie licząc ekstremalnych

przypadków bardzo małego lub bardzo dużego przebiegu. 215 tkm dla 964 to wciąż niedużo


Gdybym chciał komuś proponować 135 też bym znalazł jakiś powód ale 135 mało 160 przemyślę!


Panowie, po pierwsze to nie szukam 964 i jeżeli miałbym kupić to tylko okazyjnie i stąd taka a nie inna oferta :), a po drugie to nie mówcie mi, że przebieg nie ma znaczenia. Popatrzcie na to jakie są obecnie 964 w sprzedaży:
- 95.100 km za 174k PLN
- 109.000 km za 189k PLN
- 120.000 km za 179k PLN
- 140.000 km za 199k PLN
- 144.000 km za 169k PLN
- 178.000 km za 174k PLN

i dwa z 215.000 km za 185k PLN - czyli wyższy przebieg o kilkadziesiąt tysięcy i wyższa cena. Jasne, że w klasykach przebieg z wiekiem ma coraz mniejsze znaczenie bo coraz mniej jest aut, ale 964 nie są jeszcze tak stare, żeby jak widać nie było okolic 100k przebiegu, a nie 200k km.


W klasykach MA znaczenie stan auta, co zostało zrobione w nim, ostatnio wymieniając łańcuchy rozrządu wymieniłem napinacze, wolałem super olej, zmieniłem olej w skrzyni, tulejowalem cylindry, nowe uszczelki, a wszystko po to aby był idealny, aby podczas jazdy w sobotnie popołudnie nic się nie popsuło. Obecnie szkoda mi 964 na tor więc chcę wymienić na 944 aby posmigac nim i rozpocząć nowy projekt.

Przyjadę nim jutro na tor poznan

Cena obniżona i spada :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.08.2017, 9:54 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 26.08.2014
Posty: 1047
Lokalizacja: Warszawa/Sopot
Nr klubowicza: 385
BartS napisał(a):

W klasykach MA znaczenie stan auta, co zostało zrobione w nim, ostatnio wymieniając łańcuchy rozrządu wymieniłem napinacze, wolałem super olej, zmieniłem olej w skrzyni, tulejowalem cylindry, nowe uszczelki, a wszystko po to aby był idealny, aby podczas jazdy w sobotnie popołudnie nic się nie popsuło. Obecnie szkoda mi 964 na tor więc chcę wymienić na 944 aby posmigac nim i rozpocząć nowy projekt.

Przyjadę nim jutro na tor poznan

Cena obniżona i spada :)


Szacun za zadbanie o to piękne auto - serio! Sam mam 20 letnie BMW Z3 z przebiegiem 200.000 km i wiem, że jest o niebo lepsze od tych z przebiegiem 120.000 km bo wszystko przy nim zrobiłem. Ale niestety przy sprzedaży w naszym kraju to przebieg rządzi :( Kolega Krzysiek z forum próbuje sprzedać Panamerę Turbo z przebiegiem 260 tys. km i kiepsko mu idzie :( cena wciąż spada, a chętnych brak. Auto w stanie idealnym dopiero wczoraj skończyło approved i wszystko ma wymienione co się dało w ramach programu.




_________________

Pozdrawiam,
Tomas

Jest: Cayman R, Panamera GTS 970.2, 924 Turbo, Macan
Było: 997 turbo, 997 C4, 986 Boxster
Sprzedam: 924 turbo

Praca: http://www.norbsoft.pl - tworzymy aplikacje mobilne, http://www.jasnopis.pl - upraszczanie tekstów


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.08.2017, 10:01 

Dołączył: 15.03.2013
Posty: 46
Don_Tomas napisał(a):
BartS napisał(a):

W klasykach MA znaczenie stan auta, co zostało zrobione w nim, ostatnio wymieniając łańcuchy rozrządu wymieniłem napinacze, wolałem super olej, zmieniłem olej w skrzyni, tulejowalem cylindry, nowe uszczelki, a wszystko po to aby był idealny, aby podczas jazdy w sobotnie popołudnie nic się nie popsuło. Obecnie szkoda mi 964 na tor więc chcę wymienić na 944 aby posmigac nim i rozpocząć nowy projekt.

Przyjadę nim jutro na tor poznan

Cena obniżona i spada :)


Szacun za zadbanie o to piękne auto - serio! Sam mam 20 letnie BMW Z3 z przebiegiem 200.000 km i wiem, że jest o niebo lepsze od tych z przebiegiem 120.000 km bo wszystko przy nim zrobiłem. Ale niestety przy sprzedaży w naszym kraju to przebieg rządzi :( Kolega Krzysiek z forum próbuje sprzedać Panamerę Turbo z przebiegiem 260 tys. km i kiepsko mu idzie :( cena wciąż spada, a chętnych brak. Auto w stanie idealnym dopiero wczoraj skończyło approved i wszystko ma wymienione co się dało w ramach programu.


Hey!!!
Zgadzam się z tobą co do porównywania klasyka jego restauracją i utrzymaniem niż przebiegiem...
Co do kolegi panamery. Sam sprzedawalem cayenne turbo. To była masakra auto jak nowe przebieg 185tkm nic, zjawił się handlarz i przez rok stracił na nim 30tys wisiał na allegro i wisiał 2010 sprzedał za 170tys zl¡!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum