Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 25.04.2016, 16:14 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 7
Witajcie,
Auto: 964 C2 manual z 1992, przebieg 97 tyśiecy km
Problem: niestabilne obroty na biegu jałowym
Od razu dodam, że falują częściej "na zimno", ale czasem również na rozgrzanym silniku - między 600 - 1200.
Szukałem takiego wątku na forum, ale dla 964 nie znalazłem - jeśli coś już było, to będę wdzięczny za wskazówki gdzie poczytać.
Na zagranicznych forach jest o tym trochę, ale głównie w kontekście efekty zmiany koła zamachowego na jednomasowe. U mnie takiej zmiany nie było. Any ideas?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.04.2016, 18:10 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1355
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 467
nie przejmuj sie , u mnie tez na zimnym faluja , to wina przeplywki powietrza , ale to czesc bardzo droga , chyba ze znajdziesz uzywke w dobrym stanie , wiec poprostu naucz sie z tym zyc)

ps: skad jestes???




_________________

IG: barrys.garage.classic.porsche


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.04.2016, 23:55 

Dołączył: 21.12.2015
Posty: 86
Jest pewien sposób , wystarczy wyjąć przepływomierz- zdjąć pokrywkę (delikatnie podważyć aż silikon odpuści). Następnie ścieżki na płytce poprawić ołówkiem (grafit), zaznaczamy sobie pozycję sprężyny i naciągamy o jeden ząbek lub więcej. Montujemy i sprawdzamy czy obroty się unormowały , jak tak troszkę przezroczystego silikonu i zamykamy pokrywkę. Na pewno pomoże i nie trzeba wymieniać na nowy. Już parę sztuk tak ożywiłem. Powodzenia!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.04.2016, 19:19 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 7
bary napisał(a):
nie przejmuj sie , u mnie tez na zimnym faluja , to wina przeplywki powietrza , ale to czesc bardzo droga , chyba ze znajdziesz uzywke w dobrym stanie , wiec poprostu naucz sie z tym zyc)

ps: skad jestes???



Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.04.2016, 19:21 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 7
vLuKaSv napisał(a):
Jest pewien sposób , wystarczy wyjąć przepływomierz- zdjąć pokrywkę (delikatnie podważyć aż silikon odpuści). Następnie ścieżki na płytce poprawić ołówkiem (grafit), zaznaczamy sobie pozycję sprężyny i naciągamy o jeden ząbek lub więcej. Montujemy i sprawdzamy czy obroty się unormowały , jak tak troszkę przezroczystego silikonu i zamykamy pokrywkę. Na pewno pomoże i nie trzeba wymieniać na nowy. Już parę sztuk tak ożywiłem. Powodzenia!


Dzięki. Nie wiem czy jestem aż tak odważny, ale pomyślę nad tym rozwiązaniem - może pod koniec sezony w razie gdybym miał się takim eksperymentem unieruchomić na dobre :|


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.04.2016, 20:08 

Dołączył: 21.12.2015
Posty: 86
Jak jakiś będę robić wcześniej to wrzucę zdjęcia lub film.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.04.2016, 0:38 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1355
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 467
vLuKaSv napisał(a):
Jak jakiś będę robić wcześniej to wrzucę zdjęcia lub film.


koniecznie)))




_________________

IG: barrys.garage.classic.porsche


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.04.2016, 16:01 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 7
vLuKaSv napisał(a):
Jak jakiś będę robić wcześniej to wrzucę zdjęcia lub film.


No to by było genialne :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum