Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 3.06.2023, 20:12 

Dołączył: 9.08.2021
Posty: 86
A ktos w polsce zrobi mi wolnossacy motor 964 o mocy 350 koni na seryjnym sterowniku którym bede mogl latac 7600rmp na 5 biegu?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2023, 20:23 

Dołączył: 9.08.2021
Posty: 86
Rafał-El napisał(a):
KJK napisał(a):
Rafał-El napisał(a):
Typowe usterki silnika 964. Nic zaskakującego dla 32 letniego silnika i pewnie 300 przebiegu.

Typowe ale w polsce chyba...nikt o zdrowych zmyslach nie doprowadzilby auta do takiego stanu robiac regularne serwisy i na bieżąco usuwając usterki.


Nie wiem na jakim doświadczeniu w silnikach z 964 bazujesz. Ja zrobiłem OK 10 szt. I w każdym były sypiace się walki rozrządu. Walki są wykonane w najtańszej technologii bo jako odlew żeliwny. To samo dotyczy konikow/ popychaczy. Ślizg zużyty/ połamany- dziwne po 30 latach eksploatacji? Urwana szpilka - zdarza się.
Samochod ten oglądałem 2 razy OK 10 lat temu po imporcie i 3 lata temu. Stan był słaby i dlatego go nie kupiłem. Ale cena też była niska w porównaniu z innymi oferowanym. Nie będąc wielkim znawcą mozna było stwierdzić ze samochod wymaga remontu i trzeba było zrobić wycenę przed podjęciem decyzji o zakupie


Ty takich silnikow zrobiles 10 a Schmirler przez ponad 38 lat działalności ile zrobil? Rozumiesz to jest kwestia doswiadczenka i doswiadczenia w motorsporcie. Odkąd Schmirler zacząl budowac dla Jurgena Alzena silniki on zawsze wygrywał a przedtem glownie wykluczaly go awarie...

Powiem Ci tak, oni z bratem maja kolekcje ponad 60 aut, w tym biale 959 S, carrera gt, 993 gt2 x2, 993 rs x 4, 993 turo s x2, i wile innych. Z 30 wyprodukowanych 997 cup S oni maja 4 sztuki. A i zyja tylko z tej firmy. :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2023, 20:30 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
KJK napisał(a):
Rafał-El napisał(a):
KJK napisał(a):
Rafał-El napisał(a):
Typowe usterki silnika 964. Nic zaskakującego dla 32 letniego silnika i pewnie 300 przebiegu.

Typowe ale w polsce chyba...nikt o zdrowych zmyslach nie doprowadzilby auta do takiego stanu robiac regularne serwisy i na bieżąco usuwając usterki.


Nie wiem na jakim doświadczeniu w silnikach z 964 bazujesz. Ja zrobiłem OK 10 szt. I w każdym były sypiace się walki rozrządu. Walki są wykonane w najtańszej technologii bo jako odlew żeliwny. To samo dotyczy konikow/ popychaczy. Ślizg zużyty/ połamany- dziwne po 30 latach eksploatacji? Urwana szpilka - zdarza się.
Samochod ten oglądałem 2 razy OK 10 lat temu po imporcie i 3 lata temu. Stan był słaby i dlatego go nie kupiłem. Ale cena też była niska w porównaniu z innymi oferowanym. Nie będąc wielkim znawcą mozna było stwierdzić ze samochod wymaga remontu i trzeba było zrobić wycenę przed podjęciem decyzji o zakupie


Ty takich silnikow zrobiles 10 a Schmirler przez ponad 38 lat działalności ile zrobil? Rozumiesz to jest kwestia doswiadczenka i doswiadczenia w motorsporcie. Odkąd Schmirler zacząl budowac dla Jurgena Alzena silniki on zawsze wygrywał a przedtem glownie wykluczaly go awarie...

Powiem Ci tak, oni z bratem maja kolekcje ponad 60 aut, w tym biale 959 S, carrera gt, 993 gt2 x2, 993 rs x 4, 993 turo s x2, i wile innych. Z 30 wyprodukowanych 997 cup S oni maja 4 sztuki. A i zyja tylko z tej firmy. :lol:

Przepraszam..KJK, ale to co piszesz nie jest przydatne w tym wątku. Nikt nikomu nie każe kupować, ani remontować w Polsce ! Zaczyna się robić "pudelek"




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2023, 20:33 

Dołączył: 9.08.2021
Posty: 86
To jest motor mojego kolegi, moc masymalna generuje przy 1.05 bara.
Ten motor przejechał 110tys kilometrów i byl budowany w 2009 roku.
Wlasciciel wyslal go na rewizje i wiesz co bylo do roboty? Zardzewialy wydech byl do wymiany i pompy paliwa.
Ten wóz robi 100-200 w 4.1 sekundy gdyby ktos w taki wykres nie wierzył


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2023, 20:35 

Dołączył: 9.08.2021
Posty: 86
pdmobil napisał(a):
KJK napisał(a):
Rafał-El napisał(a):
KJK napisał(a):
Rafał-El napisał(a):
Typowe usterki silnika 964. Nic zaskakującego dla 32 letniego silnika i pewnie 300 przebiegu.

Typowe ale w polsce chyba...nikt o zdrowych zmyslach nie doprowadzilby auta do takiego stanu robiac regularne serwisy i na bieżąco usuwając usterki.


Nie wiem na jakim doświadczeniu w silnikach z 964 bazujesz. Ja zrobiłem OK 10 szt. I w każdym były sypiace się walki rozrządu. Walki są wykonane w najtańszej technologii bo jako odlew żeliwny. To samo dotyczy konikow/ popychaczy. Ślizg zużyty/ połamany- dziwne po 30 latach eksploatacji? Urwana szpilka - zdarza się.
Samochod ten oglądałem 2 razy OK 10 lat temu po imporcie i 3 lata temu. Stan był słaby i dlatego go nie kupiłem. Ale cena też była niska w porównaniu z innymi oferowanym. Nie będąc wielkim znawcą mozna było stwierdzić ze samochod wymaga remontu i trzeba było zrobić wycenę przed podjęciem decyzji o zakupie


Ty takich silnikow zrobiles 10 a Schmirler przez ponad 38 lat działalności ile zrobil? Rozumiesz to jest kwestia doswiadczenka i doswiadczenia w motorsporcie. Odkąd Schmirler zacząl budowac dla Jurgena Alzena silniki on zawsze wygrywał a przedtem glownie wykluczaly go awarie...

Powiem Ci tak, oni z bratem maja kolekcje ponad 60 aut, w tym biale 959 S, carrera gt, 993 gt2 x2, 993 rs x 4, 993 turo s x2, i wile innych. Z 30 wyprodukowanych 997 cup S oni maja 4 sztuki. A i zyja tylko z tej firmy. :lol:

Przepraszam..KJK, ale to co piszesz nie jest przydatne w tym wątku. Zaczyna się robić "pudelek"

To moja odpowiedz na zarzut ze robie motory w DE.
Ale Adama wyslalem do Huberta :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2023, 20:38 

Dołączył: 25.02.2018
Posty: 254
KJK napisał(a):
To jest motor mojego kolegi, moc masymalna generuje przy 1.05 bara.
Ten motor przejechał 110tys kilometrów i byl budowany w 2009 roku.
Wlasciciel wyslal go na rewizje i wiesz co bylo do roboty? Zardzewialy wydech byl do wymiany i pompy paliwa.
Ten wóz robi 100-200 w 4.1 sekundy gdyby ktos w taki wykres bie wierzył


To piszesz o silniku wolnossacym czy turbo, bo już się pogubiłem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2023, 20:39 

Dołączył: 9.08.2021
Posty: 86
Rafał-El napisał(a):
KJK napisał(a):
To jest motor mojego kolegi, moc masymalna generuje przy 1.05 bara.
Ten motor przejechał 110tys kilometrów i byl budowany w 2009 roku.
Wlasciciel wyslal go na rewizje i wiesz co bylo do roboty? Zardzewialy wydech byl do wymiany i pompy paliwa.
Ten wóz robi 100-200 w 4.1 sekundy gdyby ktos w taki wykres bie wierzył


To piszesz o silniku wolnossacym czy turbo, bo już się pogubiłem?

Widziałeś kiedys wolnossacy motor 3.9 ktory generuje 850 koni? :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2023, 20:44 

Dołączył: 25.02.2018
Posty: 254
Teraz jeszcze widzę, na wykresie
, ze dotyczy to 997gt2.

Widze, ze używane argumenty są silne, ale wiedza słaba. Sorry, to taki żarcik. Wiesz jaka jest różnica w tuningowaniu silnika wolnossacego i doladowanego? To są dwa zupełnie różne tematy.

Co do trwałości silników to mam pytanie:
Wynika to z mocniejszych użytych części czy sumiennie wykonanej pracy/ montażu?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2023, 20:51 
Avatar użytkownika

Dołączył: 19.02.2018
Posty: 400
Nr klubowicza: 583
Robię popcorn, komuś jeszcze?
Załącznik:
IMG_0503.gif


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2023, 20:54 

Dołączył: 9.08.2021
Posty: 86
Rafał-El napisał(a):
Teraz jeszcze widzę, na wykresie
, ze dotyczy to 997gt2.

Widze, ze używane argumenty są silne, ale wiedza słaba. Sorry, to taki żarcik. Wiesz jaka jest różnica w tuningowaniu silnika wolnossacego i doladowanego? To są dwa zupełnie różne tematy.

Co do trwałości silników to mam pytanie:
Wynika to z mocniejszych użytych części czy sumiennie wykonanej pracy/ montażu?


Nie wiem :lol: przeciez to Ty zbudowales 10 silnikow a nie ja , oswiec mnie.


Czy Ty zdajesz sobie sprawe z tego co trzeba wiedziec zeby zbudowac motor 3.9 bi turbo ktory generuje taka moc na 1.05 bara i jest uzywany na codzien? A to znaczy że zachowuje sie jak seryjny do poki mu nie wcisniesz? Ten motor generuje jedyne 980Nm przy 3800 obrotów.
Może przy okazji pochwal sie swoja pracą? Przedstaw sie. Zebym wiedzial w czym jestes lepszy od takiego niemca. :lol:

Adam oddaje Ci topic :banghead:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2023, 21:18 

Dołączył: 25.02.2018
Posty: 254
Gdzie napisałem że jestem lepszy od Niemca?

Obracacie się w gronie Niemców, singera, rufa i jeszcze nie wiadomo gdzie. Budujecie samochody po 1000 koni do jazdy po bułki. Walczycie z korozja na tłumiku. A na koniec dajecie się naciągnąć w Polsce u Kalinowskiego.

Dobra kończę bo składam silnik i nie mam czasu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2023, 21:21 

Dołączył: 9.08.2021
Posty: 86
Rafał-El napisał(a):
Gdzie napisałem że jestem lepszy od Niemca?

Obracacie się w gronie Niemców, singera, rufa i jeszcze nie wiadomo gdzie. Budujecie samochody po 1000 koni do jazdy po bułki. Walczycie z korozja na tłumiku. A na koniec dajecie się naciągnąć w Polsce u Kalinowskiego.

Dobra kończę bo składam silnik i nie mam czasu



Rafal ale nie my, Adam jest Adam a ja to ja :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2023, 23:28 

Dołączył: 17.09.2022
Posty: 171
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 831
Pure perfection!Obrazek




_________________

Przemek
40 years of 911 No. 0719


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.06.2023, 5:25 

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1351
widze , że nie zła telenowela wychodzi tu powstaje...

Elberoth, skoro auto jest z Kanady, wystarczyło wykupic Carfax za 50 pln i miałbyś już pełną wiedze na temat i przebiagu i serwisów...50 ziko...
tylko tyle i aż tyle w tym przypadku..sam posiadam kilka aut z USA i z Canady , pierwsze co robie to Carfax...wiadomo , nie wszystko tam sie pojawi , ale jest jakis ogląd syutacji z autem...no i przebieg potwierdzony...
ja zanim kupiłem pierwsze Porsche 3 lata czytałem, zasiegałem wiedzy na forach , na necie...ale skoro piszesz, że masz inne Porsche to juz masz doswiadczenie na przyszłośc, a ten egzemplarz albo doprowadz do ładu, albo sprzedaj tak jak stoi...skoro cena była aż tak atrakcyjna, każdy by sie 2 razy zastanowił...

ps:: a sam Paweł powinien sie wstydzic, że to auto polecał...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.06.2023, 7:47 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 684
Wykupiłem raport w tak reklamowanym CarVertcalu. I tam niestety nie ma nic niepokojącego.

Teoretycznie, zarówno CarVertcal jak i CarFax korzystają z tej samej amerykańskiej bazy danych (NMVTIS - odpowiednik naszego Cepiku), więc raporty powinny być identyczne. Niestety, z jakiś powodów nie są.

Prawdopodobnie CarFax dodatkowo skanuje stanowe DMV, czego nie robi CarVertcal, ale to tylko moja teoria.

Wrzuciłem jakiś czas temu na swojego FB porównanie tych raportów i okazało się, że nie tylko ja miałem takie doświadczenia.

Kolejny wniosek z tej przygody: CarVertcal jest nic niewarty.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.06.2023, 9:25 

Dołączył: 9.08.2021
Posty: 86
No to sobie kupiles "pure perfection" :banghead:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.06.2023, 11:34 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 684
Pytanie do osób z doświadczeniem w odbudowie tych silników:

Czy podczas odbudowy używacie aftermarketowych pokryw zaworów z frezowanego aluminium? Na pewno są sztywniejsze niż oryginalne odlewane i podobno silniki są mniej podatne na wycieki po ich zastosowaniu.

Obrazek

Jeżeli tak/nie, to dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.06.2023, 12:45 

Dołączył: 28.10.2017
Posty: 85
Carbon to raczej naklejki robi? Pierwsze słysze że ten warsztat odbudowuje 911, jak napisałeś.

Tak czy inaczej reklame zrobiłeś im ,że teraz nikt nie uwierzy w stan z opisu oferowanych pojazdów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.06.2023, 13:11 

Dołączył: 25.02.2018
Posty: 254
Elberoth napisał(a):
Pytanie do osób z doświadczeniem w odbudowie tych silników:

Czy podczas odbudowy używacie aftermarketowych pokryw zaworów z frezowanego aluminium? Na pewno są sztywniejsze niż oryginalne odlewane i podobno silniki są mniej podatne na wycieki po ich zastosowaniu.

Obrazek

Jeżeli tak/nie, to dlaczego?


Lepsze są poliftowe oryginalne. Jak kupisz nowe to nie będzie problemu z wyciekiem oleju. Przedliftowe utleniaja się i są mocne wzery na powierzchni uszczelniajacej, potrafi też lac przez ściankę, na wylot.
Te robione dla mnie są słabe bo otwór pod fajkę jest zrobiony prostopadle do pokrywy i nie ma powierzchni na której fajka przewodu zaplonowego się trzyma.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.06.2023, 13:33 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 448
Nr klubowicza: 797
Elberoth napisał(a):

Masz dwie możliwości:
- posypujesz głowę popiołem i mówisz: wie Pan co, głupia sprawa, nie miałem o tym pojęcia, ale chcę być uczciwy względem Pana więc proponuje rekompensatę w wysokości x zł, aby zamknąć temat jak na dwóch gentelmanów przystało.
- odpisujesz kupującemu, że nic nie wiesz przekręconym liczniku, a tak w ogóle to wszystkie uszkodzenia zrobił kupujący niewłaściwie eksploatując auto (podczas tych 200km, które przejechał od momentu kupna).

Niestety, Pan Maciej Pluciński wybrał opcję #2, czym sam wystawił świadectwo swojej uczciwości.

Ja to auto oczywiście odbuduję, tyle że projekt zamiast zakładanych 100k z malowaniem całego auta, będzie kosztował dwa razy tyle.



Sprzedałem kilka aut w życiu, w tym z USA. Nigdy niczego nie zataiłem, wręcz przeciwnie wychodzę z założenia że wszystko co wiem i mam (łącznie z raportami) udostępniam.

Nie zmienia to faktu, że sprawdzenie to podstawa. I nie tylko w PL. Nie róbmy już science fiction że na zachodzie wszyscy tacy uczciwi. Właśnie dlatego lubię auta z USA bo po CARFAX wszystko wiesz i widzisz, a auta z DE czy CH mają często nie do wytropienia historię.

Zatem w kontekście ogłoszenia jakie zamieściło Car Bone - żenada, zresztą podobnie w kwestii regeneracji magla.
Ale obiektywnie carfax to podstawa, a jeśli dobrze zrozumiałem i masz na imię Adam to chyba kojarzę Cię z „czasów Subaru” i miałeś już styczność z autami US. Nie mniej jeśli masz dowody na intencjonalne wprowadzenie Cię w błąd - a taki jest choćby screen z ogłoszenia Car Bone, ja bym poszedł w ścieżkę sądową. Zero tolerancji dla naciągaczy, i oczywiście z punktu widzenia tak czysto ludzkiego - nie powinno być konieczne tropienie historii auta - powinna być uczciwie przekazywana z właściciela na właściciela. Tyle że to utopia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum