michal928 napisał(a):
Rozleci sie momentalnie.
No nie. Moje jakoś daje radę już jakiś czas.
michal928 napisał(a):
Ale ciekawi mnie to zdanie o mozliwosci uszkodzenia kola zebatego walka balansowego od wibracji i mozliwosci uszkodzenia walka rozrzadu.
Dziwne to.
Piszą o możliwości uszkodzenia koła paska rozrządu nie wałka. Uszkodzeniu może ulec też "smok" do zasysania oleju w misce (ten problem jest znany).
jurek968 napisał(a):
Tomek a masz pomysł dlaczego tak radzą wymienić koło pasowe na to od 944S2?Napinacz też na ten od 944S2?Czy paski od 944S2 są szersze
Koło pasowe od S2 ma tłumik wibracji. Chodzi o koło od paska wieloklinowego napędu alternatora / klimatyzacji. W 968 dali koło od 924S/944 czyli 944 102 116 12 - bez tłumika. Chyba zamówię w serwisie to od S2.....
Co do pasków balansu - były 2 rodzaje wąski i szeroki. W handlu są już tylko szerokie. Ja mam szeroki w aucie (wymieniałem). Koła balansów są te same na wąski i szeroki pasek. Jedyna różnica to taka, że w 968 jest już koło z piasków spiekanych ale wymiary identyczne. Wąski pasek widziałem raz w pewnym 944, był oryginalny Porsche.