Witam
Mam od niedawna jestem szczęśliwym właścicielem mojego pierwszego Porsche Boxster S 987.2 i pojawiła dziwna przypadłość.
Auto ma bardzo duże drgania/wibracje na kierownicy , ale po przejechaniu około 5-6km wszytko ustaje . Drgania są tak duże że całe auto się trzęsie
Auto posiada czujniki ciśnienia i przy rozpoczęciu jady na przodzie jedno koło 2.0b, a drugie 2.1b (tył oba koła 2.2b ). Po przejechaniu wspomnianych ok 5-6km ciśnienie z kołach z przodu się wyrównuje i drgania ustępują (tył bez zmian 2.2b) . Auto prowadzi się perfekcyjnie
Auto było jeżdżone 1 razna tydzień i stoi w ocieplanym garażu .
Czy to naturalne że opony z profilem 45 trzeba dogrzewać?
Czy próbować pompować opony azotem ?
Może inne propozycje
Będę wdzięczny za wszelkie porady
Tomek