Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 13.09.2015, 14:38 

Dołączył: 14.08.2015
Posty: 46
Cześć, krótko i na temat - Czy w 991.1 Cabrio jest możliwość zamontowania hardtopu ? Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.09.2015, 15:22 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Szczerze powiedziawszy trochę się zdziwiłem, że pytasz. Odpowiedź nasuwała
się sama, czemu miało by nie być? Ale zacząłem szukać i niestety ale z tego
co widzę Porsche nie oferuje tej opcji. Może do 997.2 słabo się sprzedawał
i nie było sensu kontynuować.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.09.2015, 15:27 

Dołączył: 14.08.2015
Posty: 46
Właśnie wujek Google też nic nie wiedział i dlatego wolałem się upewnić na forum. Szkoda :banghead:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.09.2015, 18:33 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Z tego co pamiętam, to nie kwestia opłacalności zadecydowała (przy najmniej nie wprost ;) ) lecz funkcjonalności.
cabrio 996/997 i boxstery 986/987 miały hardtop jako element standardowego wyposażenia. Bo ich dach był całkowicie materiałowy.
W 991 konstrukcja dachu się zmieniła. Panele metalowe na które nałożono tkaninę. Taki hardtop w starym amerykańskim stylu :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.09.2015, 18:44 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Dokładnie 991 ma pełny alu dach tylko obłożony tkaniną i dlatego nikt nie słyszał o hardtopie do tego modelu :D




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.09.2015, 12:44 

Dołączył: 17.04.2015
Posty: 33
W 991 jest hardtop ze stopów magnezu, pokryty jedynie materiałem ze względu na tradycję wyglądu 991. Dzięki temu w środku cisza, bezpieczniej, nareszcie cabrio ma linię coupe, ale zachowany piękny wygląd materiałowego dachu.

Cytuj:
The fundamental differentiator between this new model I’m driving here and the original coupe, of course, is the folding fabric roof. The exact weight to the car as a result of the roof, its actuators, and the structural changes to maintain chassis rigidity, is around 80 lbs, which is remarkably little. How do they do this? Porsche has engineered a magnesium “panel bow” structure for the tightly stretched roof fabric that significantly lessens the mass, while also maintaining perfectly the roof line as established by the hardtop 991 911. The main aesthetic result being that this cabriolet looks just as good as the coupe when it’s closed. Under the stretched fabric are four solid magnesium panels – the front section that attaches to the windscreen frame, two center segments, and the rear window whose framing is likewise in magnesium. While opening, the four segments lay one on top of the other neatly while the fabric part folds as before in a Z configuration. This all disappears into a rear bin over the engine compartment that is 9.0 inches deep and 21.7 inches across. - See more at: http://rawautos.com/2012/02/first-drive ... AtJIc.dpuf


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum