Siema!
W koncu udało się troche kilometrów zrobić. Jestem bardzo zadowolony z manuala tak samo jak z zieleni i kubłów. Wszystko bardzo pasuje. Manual daje dodatkową przyjemność z jazdy i zaangażowanie. Nic nie zmieniłbym póki co. Poza tym ten model to naprawdę fajne daily oczywiście biorąc pod uwagę wszystkie założenia, które przedstawiłem na ten temat w moich wcześniejszych postach na temat serii GT. Myślę, że to najfajniejsze 911 na dziś. Na marginesie jestem zadziwiony jak bardzo Porsche opanowało umiejętność wysublimowanego różnicowania produktów a tym samym drenowania kieszeni klienteli

Moim zdaniem optymalny zestaw w garażu to Touring z manualem plus Spyder RS tyle, że wówczas dalej nie mamy nic dedykowanego pod tor a to znaczy, że w takim wypadku trzeba mieć przynajmniej 3x GT na stanie…
Z ciekawostek to bardzo przydatna jest funkcja automatycznego między gazu szczególnie przy redukcjach.
P.S. przetestowałem również osobiście tylne siedzenia na odcinku 100 km (183 cm/90 kg) a żeby nie było przede mną siedzenie było oczywiście także zajęte

Największym ograniczeniem jest szerokość siedziska.