Cześć!
TL;DR
991.2 GTS RWD Manual Miami Blue kupiony w PCW. 20 900 km przebiegu. Porsche Approved. PDCC, RWS, 18k-fotele, 90L zbiornik paliwa, PDLS+, Bose, Apple Carplay, Online services (przez Semeco) + śledzenie.
Cup Sport 2 + zimówki pirelli. Samochód w stanie idealnym. PPF na przodzie samochodu. Koła po prawej stronie podrapane. Po lewej ideał. Jeden kluczyk ma zniszczony plastik przez psa.
Cena brutto: 570 000zł. Sprzedaż prywatna.
Oto parominutowy filmik prezentujący samochód
https://www.youtube.com/watch?v=zP5poJ1SrckSamochód odebrałem 10 lutego 2018 r. w Porsche Centrum Warszawa. Samochód wyjechał z salonu oklejony z przodu folią XPEL ultimate. W pierwszych dniach pojechałem nim do Stuttgartu żeby spokojnie dotrzeć. Jest to GTS, więc najważniejsze rzeczy, które w związku z tym były w standardzie to m.in:
* przyciemnione światła
* czarne felgi
* sport chrono
* PASM
* wnętrze w race-teksie (alkantara)
Z opcji zaznaczyłem:
* Miami Blue lakier
* Czarne skręcające LEDowe reflektory (PDLS+)
* Park assist z kamerą cofania
* Przednia szyba z pasem przeciwsłonecznym
* Porsche Dynamic Chassis Control
* Skrętna tylna oś
* Zbiornik paliwa 90L
* Tempomat
* Wskaźnik ograniczenia prędkości
* Automatyczne lusterka z czujnikiem deszczu
* Podgrzewana kierownica
* Adaptacyjne fotele sportowe plus (18-kierunkowa regulacja z pamięcią)
* Podgrzewane fotele
* Dywaniki podłogowe
* System audio BOSE
Samochód jest objęty polisą Porsche Approved do lutego 2023 (oczywiście z możliwością przedłużenia do 2033 roku - prawie 11 lat ‘gwarancji’ jeszcze
)
Samochód dzisiaj ma 20 900 km przebiegu. W ciągu 4 lat odbył następujące serwisowanie:
* coroczna zmiana oleju (co ~6k km)
* wszystko, co kazała książka
* przeglądy Porsche Approved w roku 2020, 2021, 2022
* czerwiec 2021 - zmiana letnich opon na Cup2
Usterki i gong:
* W pierwszym roku eksploatacji szwankował PVTS (przeciwkradzieżowe śledzenie samochodu). Po wejściu do auta, samochód “nie widział” pestek i trzeba było podawać hasło. Usterka naprawiona w Porsche Centrum Warszawa (antena nie stykała).
* Po dwóch latach jeden z przycisków ustawień fotela kierowcy przestał działać. Usterka naprawiona w Porsche Centrum Warszawa.
* W 2020 roku zahaczyłem o krawężnik i porysowałem koła po prawej stronie. Usterki nie naprawiałem, bo szkoda błaha, a w żaden sposób nie wpływa na jazdę (i prawie nie widać), a założyłem, że niestety w ciasnym Tarnowie, w którym obecnie mieszkam może się to powtórzyć. Jest widoczne na filmiku poniżej.
* W marcu 2021 zrobiłem następującą dziurę w zderzaku przy pomocy samochodu suzuki, który zmienił pas na mój, nie patrząc w lusterka.
https://imgur.com/a/fNRD3p2 . Zderzak został wymieniony i ponownie oklejony folią zabezpieczającą w Porsche Centrum Warszawa. Kierowca Suzuki o dziwo ciągle żyje.
Samochód nie ma żadnych problemów mankamentów itp. Najwyraźniej umiem jeździć manualem, bo sprzęgło jest to samo od nowości i silnik nigdy nie był przekręcony niewłaściwym biegiem.
Wnętrze alkantarowe w idealnym stanie, włochate, chętnie się układa pod palcami, jak nowe. Samochód głownie robił dłuższe trasy, więc mało iteracji wsiadania i wysiadania.
991.2 były produkowane przed wymuszeniem PPFów, dlatego brzmi bardziej… klasycznie niż np. 992.
Dzięki połączeniu PDCC+RWS+Cup2 samochód skręca jak UFO. Ale Wam akurat pewnie nie trzeba tego pisać, znacie temat.
W 2021 r. kupiłem zimowe gumy (Pirelli Sotto Zero), które zrobiły ~2k km. Leżą w Porsche Centrum Warszawa.
Jest to moje pierwsze Porsche, więc dbałem jak szalony, jak pewnie każdy przy pierwszej 911
Jeśli jesteście zainteresowani, ale chcecie jakiś detal zobaczyć, piszcie. Doślę foty / filmy.
Powody sprzedaży są dwa, pierwszy ma na nazwisko “Turbo S”, który odbieram w najbliższy poniedziałek, a drugi “GT3” (daleka przyszłość
~2024 - może dożyję).
Dla obecnych lub przyszłych klubowiczów zniżka 5000zł
Jeśli ktoś chce zobaczyć samochód z bliska, to zapraszam do Tarnowa.