Autor |
Wiadomość |
JayKay
|
Napisane: 24.03.2024, 13:28 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 448
Nr klubowicza: 797
|
prnit napisał(a): . Nie chodzi o dowartościowanie. Jest jakaś magia tego auta, ja np., miłość do BMW mam dzięki tacie i miło wspominam "motoryzacyjne" dzieciństwo Duke napisał(a): . Ja wiem, że są sposoby. Są nawet dwie firmy które sprzedają gotowe rozwiązanie - czytaj komplet teili. Owe firmy wystawiają też TUV (Niemiecka) i jakiś inny dokument ta z GB firma. Jednak dokument, tego typu który podobno w DE pozwala na zmianę w dokumentach w PL jest bezużyteczny. Ok na stacji która ma uprawnienia do zmian w pojazdach można wbić 4 miejsca na pewno w aucie które fabrycznie miało taką opcję - jednak tu już diagnosta miał wątpliwości. Nawet jeśli to się uda - ubezpieczalnie które to auto są w ogóle w stanie ubezpieczyć (mówię o pakiecie z AC) nie dopuszczają opcji 4 osobowej. JMK01 napisał(a): . I to jest pozytywna informacja MDU napisał(a): Albo m3 e46/e90 mają już swoje lata ale nie ma lepszego kompromisu jeśli musisz wozić dzieci i chcesz genialnie brzmiący wolnossacy silnik. Oj w ten temat już nie wejdę nigdy. Miałem 3 sztuki E46 M3, które uwielbiałem, ale już nie wrócę. E92 M3 miałem jedno (teoretycznie dwa ) i tym bardziej nie wrócę. Natomiast co do reszty koledzy odpowiem zbiorowo - tak macie racje. Kurde takiego odzewu się w sumie obawiałem Znowu nie wiem co robić, zwłaszcza że wczoraj się przejechałem i znów... no jest magiczna. Na razie przeczekam faktycznie i skupię się na szukaniu dalej Cayenne daily i może jednak czas na stałe rozstać się z BMW i jednak dokupić "turystycznie" wymarzone 911 youngtimera. Zdejmuje z otomoto 911. EDIT: a tak na marginesie - to dzięki wszystkim Moja młoda chyba po mnie kocha niepraktyczne auta 😂 mam nadzieje że młodsza też będzie. Na foto jedna z ex M3’jek.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 24.03.2024, 15:56 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 865 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
@JayKay - odpowiem Ci mając i GT3 i 991.2 4GTS: GTS jest naprawdę bardzo dobrym autem, nie ma kilku cech GT3 ale za to ma inne. Jest cudownym autem na daily, zwinnym, szybkim i super prowadzącym się. GT3 to jest legenda i taką zawsze zostanie, nie da się legalnie w Polsce przerobić na 4 osoby, lub jest to ekstraklasa motoryzacyjna i zawsze taka zostanie. Ale nie zapakujesz się w czwórkę i w śniegu też jest ciężko. Jeżeli chcesz połączyć rodzinne jednak jeżdżenie i daily to będziesz zachwycony z GTS. Koniecznie odłóż parę groszy na Akrapa z dyfuzorem karbonowym i już będzie full.
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 24.03.2024, 20:10 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
Sorry za off topic ale czemu nie podeszła ci M3 e92 ? Pytam bo to jedno z aut jakie rozważam jako połączenie daily i fun caru.
|
|
Góra |
|
JayKay
|
Napisane: 24.03.2024, 21:21 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 448
Nr klubowicza: 797
|
b0g0b0jny napisał(a): Sorry za off topic ale czemu nie podeszła ci M3 e92 ? Pytam bo to jedno z aut jakie rozważam jako połączenie daily i fun caru. Bo dużo bardziej wolałem feeling E46 M3 jako auta weekendowego, a do osiągów F80/82 ale to tylko moja preferencja. E92 miała fajny dźwięk i DKG w porównaniu do SMG to przepaść. Poza tym w sumie auto z małą ilością upierdliwych przypadłości, panewki i nastawniki tylko z przebiegiem trzeba sprawdzić. Nie mniej w kwestii osiągów - dużo bliżej jej do E46 niż F80/82. Serio E92 M3 w dzisiejszych czasach rozczarowuje, bo spodziewasz się po niej dużo, a tego nie dostaniesz. Duży problem z trzymaniem serii ma S65. Albo może inaczej - jak jest faktycznie niskie 400km z przodu na wykresie to trafiłeś zdrowe auto. W kwestii prowadzenia dużo bardziej wolałem E46 M3 jako taki analog czy F80 jako modern M mimo już elektrycznego wspomagania. Dla mnie najlepsze M to F80/82. Tylko bardzo trudno o dobrą sztukę. Ewentualnie M2 jak nie przeszkadza Ci dziwna pozycja za kierownicą i te „małe zegary”. Jarecki dzięki za opinie. Trochę inna niż poprzednie, ale w pewnym sensie podobna 🙃
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 24.03.2024, 21:50 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
Dzięki za informacje. To musi być automat więc ze względu na skrzynie e36 odpada. F82 już mocno współczesne i dużo elektroniki (nie potrzebuję też aż tak szybkiego auta) ale też gdzieś tam rozważam. Sądziłem, że e92 to może być taki sweet spot choć nigdy nie jeździłem.
Podsumowując kolejna opinia za autem, które jest numerem jeden na liście póki co czyli M2.
|
|
Góra |
|
JayKay
|
Napisane: 24.03.2024, 22:02 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 448
Nr klubowicza: 797
|
b0g0b0jny napisał(a): Dzięki za informacje. To musi być automat więc ze względu na skrzynie e36 odpada. F82 już mocno współczesne i dużo elektroniki (nie potrzebuję też aż tak szybkiego auta) ale też gdzieś tam rozważam. Sądziłem, że e92 to może być taki sweet spot choć nigdy nie jeździłem.
Podsumowując kolejna opinia za autem, które jest numerem jeden na liście póki co czyli M2. Wiesz co, ale F87 jest tak samo współczesne jak F80/82 😉 ja Ci coś powiem z autopsji w kwestii F80/82. Najbardziej krzyczeli jakie to auto już „odizolowane” die hard fani E46/92 właśnie (trochę jak w Porsche 993 vs 996 albo 997 vs 991). Prawda jest taka, że to dalej dosyć proste auto, mega fajnie jeżdżące i w trybach sport feeling tego electric steering jest mega przejrzysty. Do tego tak naprawdę kupujesz „zwykłą” ładujesz soft z CS/GTS i masz mega pojazd do wszystkiego. W sumie to samo tyczy czy się F87. A jak Ci nie zależy na mega mocach - to F87 z N55 (czyli bez competition) też bym nie skreślał. Dużo taniej można trafić, silnik bardzo fajny z super dźwiękiem i prostą ścieżką na 4xx i to takie bezpieczne. Tu natomiast mówię z perspektywy kilku jazd bo F87 nigdy nie miałem. Nie skreślaj F80/82 do póki się nie przejedziesz 😉
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 24.03.2024, 22:10 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
Dzięki. Co do M2 (F87) to właśnie byłem bardzo zdziwiony in plus standardem vs Competition. Silnik w standardzie brzmi dużo fajniej a do tego dkg (za pewne kwestia przebiegu momentu) działa płynniej - w competition przy ruszaniu czy zmianie na 2gi bieg trochę szarpie.
Zawieszenie w Competition jest lepsze bo przeszczepione (jak już cały silnik) z F82 ale w jeździe na co dzień nie odczułem realnej różnicy. Tylko fotele w standardowym M2 są słabe. Gdyby nie te fotele to bym się nawet nie zastanawiał nad Competition.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
JayKay
|
Napisane: 24.03.2024, 22:34 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 448
Nr klubowicza: 797
|
To szarpanie w Competition (czy zwykłych F80/82) ustaje wraz z softem do skrzyni od CS/GTS 🙃 nie wiem czemu tak jest ale tak jest 🤷♂️ Nie każda M2 Competition ma fotel z M4 niektóre mają zwykłe.
A jeszcze w kwestii 991.2 - czym różniły się bazowa i T od S i GTS silnikowo? Tzn silnik wydaje mi się jest ten sam, ale czy np turbiny, wtryski są takie same i tylko soft inny?
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 24.03.2024, 23:57 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
AFAIK roznia sie jedynie turbosprezarkami
|
|
Góra |
|
964coupe
|
Napisane: 25.03.2024, 7:24 |
|
Dołączył: 2.08.2014 Posty: 99
|
To jest taka nowoczesna oszczędność.Silnik ten sam,tylko znaczki na klapie inne.Jaki sens dopłacać do GTS ? jak wystarczy wymienić turbiny w c2 i masz to samo Ile taka turbina kosztuje w teile?Pewnie dojdzie jakiś soft za tysiaka. Faktycznie ,auta nacechowane samymi różnicami
|
|
Góra |
|
alpin
|
Napisane: 25.03.2024, 8:34 |
|
Dołączył: 3.10.2016 Posty: 64
|
Jak szukałem 911 to zakładałem tylko 4 miejsca, po dwóch latach użytkowania okazało się, że nigdy się nie przydały, znaczy się przydały się jako dodatkowy bagażnik na dalsze wyjazdy we dwoje Nawet w moim daily (G82) nikt nie chce jeździć z tyłu Na wyjazdy rodzinne wszyscy chcą jeździć V klasą Zostaw sobie tą GT3 i dokup coś typowo rodzinnego
|
|
Góra |
|
MDU
|
Napisane: 25.03.2024, 10:42 |
|
Dołączył: 30.03.2018 Posty: 175
|
Od dzieci wszystko zależy, u mnie jak mają do wyboru jechać e46 czy 911 albo rodzinnym volvo to zdecydowanie wolą dwie pierwsze opcje.
|
|
Góra |
|
Wamet
|
Napisane: 25.03.2024, 12:10 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 188 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
Volvo ?? Brrr... Gdybym miał taki wybór to też bym do 911 się ładował..nawet do bagażnika
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 25.03.2024, 12:44 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Mój syn zawsze chce jechać Porsche kiedy może, choć nie lubi szybkiej jazdy, po prostu mu się bardziej podoba, lubi tez pomagać przy aucie.
Córka zaś woli Audi i uwielbia bardzo mocne przyśpieszenia. Wszystko zależy od konkretnych dzieci i ich upodobań.
|
|
Góra |
|
Flypet
|
Napisane: 25.03.2024, 13:11 |
|
Dołączył: 4.05.2017 Posty: 284 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 547
|
różnica jest tylko w turbinach i sofcie. Można było dokupić nawet taki pakiet w Porsche. Sam się nad tym zastanawiałem swojego czasu ale 30KM za (chyba) 30000,- ... dałem sobie spokój Pakiet nazywa się X51. Masz nawet wątek: https://rennlist.com/forums/991/1248071 ... 2-a-2.html
_________________
991.2 4S 993
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 26.03.2024, 9:29 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 865 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
Różnica GTS nie polega na mocy ma dużo innych smaczków. Inny wydech zawieszenie hamulce, i dużo fajnych dodatków. Samym softem zrobisz z s + 50 koni bez wymiany turbin
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
JayKay
|
Napisane: 30.03.2024, 15:50 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 448
Nr klubowicza: 797
|
sonda napisał(a): Różnica GTS nie polega na mocy ma dużo innych smaczków. Inny wydech zawieszenie hamulce, i dużo fajnych dodatków. Samym softem zrobisz z s + 50 koni bez wymiany turbin Absolutnie, nie dlatego pytałem o różnice w silnikach. Raczej zdziwiły mnie niektóre wpisy „po co przepłacać”. Natomiast z pov „fun daily z rozsądną ceną” jest to na plus „zywkłej Carrery”, zwłaszcza że bardzooo ten GTS po sofcie mnie zaskoczył. 😉 A propo tego jeżdżenia w bagażniku 😂😂😂 Wamet u mnie tak często się dzieje jak w garażu jestem. Córka lubi siedzieć ze mną 😂
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 30.03.2024, 17:33 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
No i super JayKay, szacun, nie patrz na komentarze! Dokup 996 4S i śmigaj z dzieciakami, a GT3 zostaw dla siebie
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|