Autor |
Wiadomość |
JayKay
|
Napisane: 21.03.2024, 13:11 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 450
Nr klubowicza: 797
|
Mam do Was pytania dotyczące GTS’a: - czy brak rws jest możliwy w GTS?! Myślałem że tak jak w GT3 to standard przy rwd, a auto które oglądałem go nie ma 🧐 - czy PDK dla zwykłych nie GT modeli zawsze ma plus w górę i minus w dół? Czyli odwrotnie niż w GT… czy były jakieś opcje dla zwykłych 911 typu „sportowa skrzynia” ? - tego nie wypada testować przy właścicielu, ale jak jest z trybem manualnym w PDK w przypadku nie GT - zmieni w końcu czy trzyma do póki nie pociągniemy za łopatkę czy drążek?
|
|
Góra |
|
Flypet
|
Napisane: 21.03.2024, 13:55 |
|
Dołączył: 4.05.2017 Posty: 284 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 547
|
mam w prawdzie 991.2 4S ale skrzynia na pewno taka sama:
- plus jest na dół. W którymś z wcześniejszych modeli było odwrotnie ale na szczęście zmienili. - z tego co pamiętam, skrzynia zmieni bieg ale dużo później niż "normalnie". Szczególnie jeżeli jedziesz w trybie sport.
_________________
991.2 4S 993
|
|
Góra |
|
Doggy Dogg
|
Napisane: 21.03.2024, 14:04 |
|
Dołączył: 1.01.2014 Posty: 102
|
Auta nie miałem, nie jeździłem, nie wiem ale się wypowiem😁 - RWS był opcją za ok 10-12k w Skach i GTSach, GT i TT/TTS miały to w standardzie - PDK S nie było nawet za dopłatą oferowane w Carrerach i turbinach, w GT standard - nie wiem, ale jest tu pewnie wielu użytkowników więc się wypowiedzą
|
|
Góra |
|
JayKay
|
Napisane: 21.03.2024, 14:06 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 450
Nr klubowicza: 797
|
Z podjarki zrobiłem zdjęcie zegarów gdzie plus jest na dole, a nawet nie zwróciłem uwagi na selektor. Rozwiałeś wątpliwości 😁
Generalnie są kompromisy na które trzeba iść zostawiając w tyle 9k rpm… ale mega wrażenie 991.2. Zwłaszcza że auto jest po sofcie i nie spodziewałem się tego że tak dobrze te 3.0tt reagują na program 😁 najidealniejszy zestaw to obie mieć ale poza zasięgiem u mnie.
|
|
Góra |
|
Wamet
|
Napisane: 21.03.2024, 14:39 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 196 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
GTS zamiast GT3 ??? Do not do it !!! Zostaw GT3 !!! Jeśli te 4 legalne miejsca musisz koniecznie mieć to radzę poszukaj dobrej turbinki S... W standardzie świetne hamulce ceramiczne, RWS, praktycznie pełne wyposażenie w każdej dziedzinie...No i taki moment obrotowy że katapultujesz się z dowolnej prędkości bezkonkurencyjnie, żaden wolnossak nie daje rady... Na torze całkiem sprawnie się też turbuś przemieszcza Miałem 992 4S przez parę miesięcy...Sympatyczny samochód ale to nie był ani Turbo ani GT3....Polecam uczyć się na błędach innych
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 21.03.2024, 14:46 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Będziesz żałował
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 21.03.2024, 18:00 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1038
|
Wamet napisał(a): Miałem 992 4S przez parę miesięcy...Sympatyczny samochód ale to nie był ani Turbo ani GT3....Polecam uczyć się na błędach innych Jestem w tym samym miejscu. Po kilku miesiącach z 992 4S stwierdzam że nuda Nie sprzedawaj GT3...
|
|
Góra |
|
TomaszW
|
Napisane: 21.03.2024, 18:12 |
|
Dołączył: 30.03.2021 Posty: 52
|
|
Góra |
|
JayKay
|
Napisane: 21.03.2024, 23:32 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 450
Nr klubowicza: 797
|
Panowie nie róbcie mi tego już bez takich komentarzy czuje się jak klaun 🤡😂 ja kocham to auto, ale o ile w pierwszy sezon marzec-październik zrobiłem nią ok 6-7k km tak w ubiegłym roku 2-3k🫣 mało bardzo, a wiem że 4 miejsca pozwolą używać 911 na weekendy jak lecimy w góry czy nad morze. Albo po prostu na Jurę czy do Ikei, taki typowy allrounder. Mega żałuje, ale nie da się na legalu GT3 4os zrobić a z GTS nie ma problemu. Jeszcze ma rynienki z punktami pod box. Na dwie 991 w garażu po prostu sobie nie mogę pozwolić. 🙃 Chce jeździć, używać. Wiem, że będę żałował bo mam fajny egzemplarz z nowym silnikiem i też konfig jakbym go sam robił… i za pare lat pewnie jak już córki stwierdzą że ze starym to obciach gdzieś jechać to najbardziej zatęsknię 😂 no ale teraz mogę fajny family bonding robić wciągając je w fajną pasję i dać im wspomnienia.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 21.03.2024, 23:39 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Sprzedaj komuś kto za parę lat będzie w Twojej sytuacji i Ci odsprzeda
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
prnit
|
Napisane: 22.03.2024, 10:54 |
|
Dołączył: 27.02.2011 Posty: 469
|
Myslisz ze bedziesz z rodziną 911 podróżował? daj człowieku sobie spokój, dla dzieci to nie jest żadna wielka atrakcja jak mają ledwo miejsca zeby schować nogi, do tego trzęsie, mało widać, myslisz ze dzieciak czuje się bardziej dowartościowany ze jedzie 911? no NIE, dzieci wolą mieć dużo miejsca, ciszę i wygodę z tyłu do tego jak im działa bajka to tym lepiej, do tego Żona z przodu aby dzieci miały jakkolwiek trzymać nogi (chyba że dzieci mają 10 miesięcy) to będzie musiała być skulona z przodu i fotel do przodu czyli tak samo, atrakcja poziom kompletnie ZERO. W 911 mozna AWARYJNIE przewiezc 4 osób ale to nie jest kompletnie żadna atrakcja dla pasażerów. W skrócie daj sobie spokój i zostaw to gt3.
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 22.03.2024, 11:07 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2061
|
JayKay, z tego co mi wiadomo, to 991.1 GT3 da się przerobić na 4 miejsca. Czy da radę to w Polsce zalegalizować? Oczywiście wtedy będzie trudno sprzedać auto, chyba że trafisz na drugiego tatę co chce GT3, ale jeżeli kochasz to auto i nie chcesz go sprzedawać, to spadek wartości jest bez znaczenia. Co do miejsca na nogi, to ja akurat ostatnio przerabiałem (przy użyciu oryginalnych części z ASO) 944 S2 na bezwładnościowe pasy 3-puntkowe z tyłu(były statyczne biodrowe) i jest coś takiego jak Smart Kid Belt, co dostosowuje prowadzenie standardowych pasów bezpieczeństwa do dziecka i jako że tylne siedzenia w 944 to właściwie foteliki dla dzieci, to dość wysoki 4 latek ma tam idealnie, jakby siedzenie szyte na miarę. W 911, a zwłaszcza współczesnym jest na pewno więcej miejsca niż w starym 944. Akurat nie mam zdjęcia swojego pod ręką, miejsca dla przedszkolaka w opór. W razie czego uprzedzę, że na Smart Kid Belt najeżdżają producenci fotelików i właściciel/fanatyk z fotelik.info, ale warto zgłębić temat i nie opierać się tylko na opinii tych którzy żyją ze sprzedaży fotelików.
|
|
Góra |
|
JMK01
|
Napisane: 22.03.2024, 11:15 |
|
Dołączył: 10.11.2017 Posty: 264
Nr klubowicza: 692
|
Nie wiem jak bardzo awaryjnie można wozić dzieci w 911 ale moje chłopaki 1000 km bez mrugnięcia wciągają. Conajmniej do 10 roku jest luzik. 15-latka marudzi, że ją plecy bolą. Wyprawy rodzinne są super, dzieciaki maja taka zajawkę, że Antek jedyne o czym marzy to klasyk, najlepiej 917, a Amelka nie może się doczekać kiedy gokarta zamieni na prosiaka. Ale co tam lepiej niech zostają w domu bo w 911 ciasno i bajki się ciężko ogląda jak trzęsie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
718 Spyder '22 991 Carrera S MRE '14 987 Boxster S '05 Macan kosiarka '18
|
|
Góra |
|
karpiu
|
Napisane: 22.03.2024, 13:27 |
|
Dołączył: 5.01.2018 Posty: 13
|
jezdzilem ostatnio troche 991.2 4 GTS i musze przyznac ze auto mnie pozytwnie zaskoczylo. Syzbkie jak diabli, wygodne etc. na daily ideal, jednak po czasie pewnie bedzie troche nudne bo nie daje za duzo emocji. Fajny kompromis ale mojego 981 GT4 (jako auto weekendowe) bym nie zamienil, takze przejscie z gt3 moze byc troche trudne.
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 23.03.2024, 15:38 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1202
|
Dzieci mają to w ...głębokim poważaniu i guzik będą pamiętać. Dorabiasz sentymentalną ideologię , myśl o sobie i małżonce=partnerce a dzieci w swoim czasie będą realizować swoje marzenia.
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 23.03.2024, 20:53 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Dzieci to kiedyś będą się biły o GT3;) Dokup jakąś V-klase.Fantastyczne auto rodzinne.
|
|
Góra |
|
sirgerwazy
|
Napisane: 23.03.2024, 21:39 |
|
Dołączył: 29.08.2021 Posty: 19
|
Są firmy które montują dodatkowe fotele do GT3. Sam się zastanawiałem nad zmianą gts na gt3. Niestety 991.2 gts z turbo nigdy nie będzie miał 9k rpm … Ale moim zdaniem 991.2 gts rwd to najlepszy kompromis do codziennej jazdy - lekkość prowadzenia 3.0 sprawia że rws nie jest opcja konieczną. Moim zdaniem nawet zbędna jeżeli ktoś preferuje bardziej anologowy styl samochodu.
|
|
Góra |
|
Mikkel
|
Napisane: 24.03.2024, 3:38 |
|
Dołączył: 19.02.2022 Posty: 35 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 853
|
JayKay napisał(a): - tego nie wypada testować przy właścicielu, ale jak jest z trybem manualnym w PDK w przypadku nie GT - zmieni w końcu czy trzyma do póki nie pociągniemy za łopatkę czy drążek? W 991.2 trzyma, rev limiter (zachowanie takie jak przy Launch Control). 991.1 podobno podbije bieg, jeżeli zrobi się kickdown.
_________________
991.2 4S
|
|
Góra |
|
MDU
|
Napisane: 24.03.2024, 10:12 |
|
Dołączył: 30.03.2018 Posty: 176
|
Arekk napisał(a): Dzieci to kiedyś będą się biły o GT3;) Dokup jakąś V-klase.Fantastyczne auto rodzinne. Albo m3 e46/e90 mają już swoje lata ale nie ma lepszego kompromisu jeśli musisz wozić dzieci i chcesz genialnie brzmiący wolnossacy silnik.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|