Autor |
Wiadomość |
TomRS
|
Napisane: 13.10.2013, 19:00 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Generalnie wszystkie ceny Porsche są delikatnie mówiąc z kosmosu. Ale skoro ludzie kupują, to znaczy że ciągle nie są zbyt wysokie.
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 13.10.2013, 19:59 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
10 lat temu dobrze wyposażone 996 turbo S kosztowało prawie tyle samo - prawdopodobnie dzisiaj realnie 991 Turbo S kosztuje mniej niż adekwatny samochód 10 lat temu. Ale o cenach sie nie dyskutuje
I znów to najlepsze Turbo jakie kiedykolwiek wyprodukowali Porsche.
Może jedynie chciałbym żeby bardziej odrózniało sie od 4S czy S w środku ale to kwestia gustu
Dla mnie GT3 jest numerem jeden!
|
|
Góra |
|
Kamilll
|
Napisane: 16.10.2013, 20:59 |
|
Dołączył: 13.10.2013 Posty: 23
|
Czy ktoś wie że regulowany przedni i tylni spoiler występował już 10 lat temu u japońców
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 16.10.2013, 21:48 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
Ba 20 lat temu np w mitsubishi 3000 TT
|
|
Góra |
|
Kamilll
|
Napisane: 16.10.2013, 22:34 |
|
Dołączył: 13.10.2013 Posty: 23
|
Mój błąd właśnie o ten model mi chodziło,tylko nie wiem jakim cudem policzyłem że to 10 lat.Oglądałem ostatnio materiał z Clarkson'em.Tutaj link; http://www.youtube.com/watch?v=gdy4tpFZAdE. Od 4 minuty jest materiał o tym aucie
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 27.10.2013, 23:30 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Z ciekawostek - na dzisiejszym Track Day na Torze Poznań jeździło 991 Turbo S. Na drogowych oponach i w dosyć trudnych warunkach (tor mokry i śliski w kilku miejscach) zrobiło czas 1,47,217... , najlepszy czas dnia we wszystkich klasach. Robi wrażenie.
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 27.10.2013, 23:42 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
No to jeśli tor był mokry to czas jest super.
Testowali już czas Turbo S na NRingu?
A przy okazji - GTR wypadł raczej blado
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 27.10.2013, 23:55 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 28.10.2013, 10:54 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Jasmin napisał(a): No to jeśli tor był mokry to czas jest super. Testowali już czas Turbo S na NRingu?
A przy okazji - GTR wypadł raczej blado
Od rana było mokro i deszcz dopadywał co chwilę. Później wyszło słońce, i większość toru ładnie przeschła, z kilkoma wyjątkami. Na baba jadze został szeroki wilgotny pas w poprzek, ale to aż tak bardzo nie przeszkadzało, bo był mniej więcej w połowie zakrętu, więc nawet jak auto się śliżnęło, to zaraz wpadało na suche i można się było wyciągnąć. Kukurydza była dość długo mokra, tak ja i dęby. Zakrętu przy trybunkach na kartingu, też trudno było być do końca pewnym. A radar pozostało mokry i mega śliski do samego końca. A tam, jak wiadomo do bandy jest mocno blisko, szczególnie na wyjściu, gdzie większość tylnich napędów stawiało mocno bokiem. A GTR - najszybszy GTR był nieobecny, ale on robi 1.45 na suchej nawierzchni, więc myślę że Turbo wciągnęłoby go nosem. Turbiną jako pasażer pojechał jeden z moich kolegów, z naprawdę gigantycznym doświadczeniem torowym i obyty z szybką jazdą i skwitował to krótko - jeszcze czymś takim nie jechał, punkty hamowania poprzesuwane niemożliwie blisko zakrętów, auto stabilne w każdej sytuacji, skręca dokładnie tam gdzie sobie wymyślisz, trakcja na mokrym bez zarzutu. I power bez końca, dostępny na zawołanie i doskonale dozowalny. Miałem dokładnie takie same odczucia jeżdżąc tym autem po drodze. Niesamowita konstrukcja. Szczerze zazdroszczę (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) osobom które stać na zakup tego samochodu.
|
|
Góra |
|
dariog
|
Napisane: 28.10.2013, 13:12 |
|
Dołączył: 4.02.2010 Posty: 130
|
Ciekawy test w jezyku angielskim 991 Turbo S i male porownanie do 997 GT2:
http://www.gtspirit.com/2013/08/24/road-test-2014-porsche-991-turbo-turbo-s/
Oto ow cytat:
"Porsche 991 Turbo S vs 997 GT2
We wondered how the new 991 Turbo S compares to the ultimate version of the last generation 911, the GT2 (limited edition GT2 RS aside). So we caught up with a Porsche 997 GT2 for a little showdown. Power wise the 991 Turbo S is clearly in favor with 560 hp vs 530 hp in the GT2. However the GT2 weighs significantly less with 1440kg vs 1605kg in the Turbo S. Other major differences include the manual and RWD in the GT2 vs PDK and AWD in the Turbo S.
On the sprint from 0-100 km/h the manual GT2 with its RWD stands no match against the launch control of the AWD PDK Turbo S. The Turbo S crosses the 100 km/h mark in 3.1 seconds while the GT2 takes half a second longer. The acceleration from standstill also feels much more brutal in the Turbo S. The strength of the GT2 shows at higher speeds when traction is not an issue. Sprint from 140 km/h and both cars accelerate at roughly the same, yet incredible pace, above 200 km/h the GT2 starts to gain and ultimately tops out well above the 318 km/h top speed of the Turbo S.
It comes as no surprise though that the Turbo S is the more comfortable car, and for a car as well and luxurious equipped as the Turbo S its impressive how it holds up against the hardcore GT2. It will be very interesting to see how the Turbo S does against the GT2 around the Nurburgring. Of course our little rendezvous also wet our appetite for the 991 GT2 that was spied recently."
ps.
Po tym co zostalo tu napisane odnosnie osiagow i wlasciwosci 991 Turbo S jestem ciekawy jaki bedzie 991 GT2 i ciekawe kiedy bezie jego premiera 2015 czy wczesniej?:)
Pozdrawiam
Darek
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 4.11.2013, 23:08 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
Uff ... jeszcze nie mogę ochłonąć po dzisiejszych kilkugodzinnych testach 991 Turbo S
Powiem krótko : po prostu kiler - fenomenalne mega hiper auto - power porównywalny z moim GT2 ale trakcja ..... Boże jak to skręca , aż mi się zawróciło w głowie a wyciskałem z niego może 90% potencjału bo granice przyczepności wydają się nie mieć końca = szok Panie i Panowie po prostu szok
Wizualnie zaczyna mi się co raz bardziej podobać w stosunku do nowego GT3 ale technicznie co to auto potrafi to się nie spodziewałem a wiele naprawdę mocnych aut testowałem : obok Lexusa LFA jest to obecnie najlepsze czym miałem okazję ostatnio jeździć ... nawet Ferrari F12 w połowie nie zrobiło na mnie takiego wrażenia . Amen
Czekam jeszcze ostatecznie na możliwość przetestowania GT3 i wtedy zdecyduję co dalej.
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
Kamilll
|
Napisane: 5.11.2013, 0:36 |
|
Dołączył: 13.10.2013 Posty: 23
|
Panie Krzyśku,jak osiągi w ruchu publicznym ? Robią wrażenie,jakie porównanie do 997tt jeśli chodzi o osiągi i komfort jazdy ?
|
|
Góra |
|
dariog
|
Napisane: 5.11.2013, 1:24 |
|
Dołączył: 4.02.2010 Posty: 130
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 5.11.2013, 16:57 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
chyba musze się wybrać wlasnie na jazde testowa, maja już zarejstrowane 991 Turbo S w Wawie ?
ciekaw wlasnie jestem jak to nowe Turbo pod katem osiagow, bo moc taka sama jak u mnie w 997TT, tylko inna skrzynia, nowsze auto, itp.
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 5.11.2013, 22:26 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Inna trakcja przede wszystkim.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 11.11.2013, 10:59 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Matschke napisał(a): chyba musze się wybrać wlasnie na jazde testowa, maja już zarejstrowane 991 Turbo S w Wawie ? ciekaw wlasnie jestem jak to nowe Turbo pod katem osiagow, bo moc taka sama jak u mnie w 997TT, tylko inna skrzynia, nowsze auto, itp.
Lepiej uważaj, bo przestaniesz lubić swoje auto po tych testach W PCP już mieli takie przypadki Gdybym miał taką kwotę do wydania na samochód, to auto byłoby już w harmonogramie produkcji w fabryce
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 11.11.2013, 12:22 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Pod katem osiągów nie sadze, żebym odczuł drastyczna różnice, jedno i drugie auto ma 10.4s do 200, bardziej pod katem prowadzenia bedzie spora różnica.... Ale nie warta roznicy 750.000 PLN
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 11.11.2013, 22:25 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Ciekaw jestem Twoich wrażeń
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 28.11.2013, 2:05 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Porównanie 991 Turbo S i McLaren MP4-12c przez mojego ulubionego dziennikarza motoryzacyjnego, który w przeciwieństwie do wielu potrafi jeździć i wyraża swoje osobiste zdanie, za co np. w przeszłości obraziło się na niego Ferrari.
Polecam wszystkie jego filmy, w szczególności drugi na playliście: The Goodwood Revival RAC TT 2013
http://www.youtube.com/watch?v=JyPLNtdq ... BD346EEEFA
|
|
Góra |
|
AndrzejM
|
Napisane: 28.11.2013, 18:40 |
|
Dołączył: 13.11.2011 Posty: 400
Nr klubowicza: 280
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|