Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.10.2013, 19:00 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Generalnie wszystkie ceny Porsche są delikatnie mówiąc z kosmosu. Ale skoro ludzie kupują, to znaczy że ciągle nie są zbyt wysokie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.10.2013, 19:59 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
10 lat temu dobrze wyposażone 996 turbo S kosztowało prawie tyle samo - prawdopodobnie dzisiaj realnie 991 Turbo S kosztuje mniej niż adekwatny samochód 10 lat temu. Ale o cenach sie nie dyskutuje :)
I znów to najlepsze Turbo jakie kiedykolwiek wyprodukowali Porsche.
Może jedynie chciałbym żeby bardziej odrózniało sie od 4S czy S w środku ale to kwestia gustu
Dla mnie GT3 jest numerem jeden!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.10.2013, 20:59 

Dołączył: 13.10.2013
Posty: 23
Czy ktoś wie że regulowany przedni i tylni spoiler występował już 10 lat temu u japońców :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.10.2013, 21:48 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
Ba 20 lat temu np w mitsubishi 3000 TT :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.10.2013, 22:34 

Dołączył: 13.10.2013
Posty: 23
Mój błąd :D właśnie o ten model mi chodziło,tylko nie wiem jakim cudem policzyłem że to 10 lat.Oglądałem ostatnio materiał z Clarkson'em.Tutaj link;http://www.youtube.com/watch?v=gdy4tpFZAdE. Od 4 minuty jest materiał o tym aucie :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2013, 23:30 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Z ciekawostek - na dzisiejszym Track Day na Torze Poznań jeździło 991 Turbo S. Na drogowych oponach i w dosyć trudnych warunkach (tor mokry i śliski w kilku miejscach) zrobiło czas 1,47,217... , najlepszy czas dnia we wszystkich klasach. Robi wrażenie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2013, 23:42 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
No to jeśli tor był mokry to czas jest super.
Testowali już czas Turbo S na NRingu?

A przy okazji - GTR wypadł raczej blado




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2013, 23:55 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
7:26


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.10.2013, 10:54 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Jasmin napisał(a):
No to jeśli tor był mokry to czas jest super.
Testowali już czas Turbo S na NRingu?

A przy okazji - GTR wypadł raczej blado


Od rana było mokro i deszcz dopadywał co chwilę. Później wyszło słońce, i większość toru ładnie przeschła, z kilkoma wyjątkami. Na baba jadze został szeroki wilgotny pas w poprzek, ale to aż tak bardzo nie przeszkadzało, bo był mniej więcej w połowie zakrętu, więc nawet jak auto się śliżnęło, to zaraz wpadało na suche i można się było wyciągnąć. Kukurydza była dość długo mokra, tak ja i dęby. Zakrętu przy trybunkach na kartingu, też trudno było być do końca pewnym. A radar pozostało mokry i mega śliski do samego końca. A tam, jak wiadomo do bandy jest mocno blisko, szczególnie na wyjściu, gdzie większość tylnich napędów stawiało mocno bokiem. A GTR - najszybszy GTR był nieobecny, ale on robi 1.45 na suchej nawierzchni, więc myślę że Turbo wciągnęłoby go nosem. Turbiną jako pasażer pojechał jeden z moich kolegów, z naprawdę gigantycznym doświadczeniem torowym i obyty z szybką jazdą i skwitował to krótko - jeszcze czymś takim nie jechał, punkty hamowania poprzesuwane niemożliwie blisko zakrętów, auto stabilne w każdej sytuacji, skręca dokładnie tam gdzie sobie wymyślisz, trakcja na mokrym bez zarzutu. I power bez końca, dostępny na zawołanie i doskonale dozowalny. Miałem dokładnie takie same odczucia jeżdżąc tym autem po drodze. Niesamowita konstrukcja. Szczerze zazdroszczę (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) osobom które stać na zakup tego samochodu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.10.2013, 13:12 

Dołączył: 4.02.2010
Posty: 130
Ciekawy test w jezyku angielskim 991 Turbo S i male porownanie do 997 GT2:

http://www.gtspirit.com/2013/08/24/road-test-2014-porsche-991-turbo-turbo-s/

Oto ow cytat:
"Porsche 991 Turbo S vs 997 GT2

We wondered how the new 991 Turbo S compares to the ultimate version of the last generation 911, the GT2 (limited edition GT2 RS aside). So we caught up with a Porsche 997 GT2 for a little showdown. Power wise the 991 Turbo S is clearly in favor with 560 hp vs 530 hp in the GT2. However the GT2 weighs significantly less with 1440kg vs 1605kg in the Turbo S. Other major differences include the manual and RWD in the GT2 vs PDK and AWD in the Turbo S.

On the sprint from 0-100 km/h the manual GT2 with its RWD stands no match against the launch control of the AWD PDK Turbo S. The Turbo S crosses the 100 km/h mark in 3.1 seconds while the GT2 takes half a second longer. The acceleration from standstill also feels much more brutal in the Turbo S. The strength of the GT2 shows at higher speeds when traction is not an issue. Sprint from 140 km/h and both cars accelerate at roughly the same, yet incredible pace, above 200 km/h the GT2 starts to gain and ultimately tops out well above the 318 km/h top speed of the Turbo S.

It comes as no surprise though that the Turbo S is the more comfortable car, and for a car as well and luxurious equipped as the Turbo S its impressive how it holds up against the hardcore GT2. It will be very interesting to see how the Turbo S does against the GT2 around the Nurburgring. Of course our little rendezvous also wet our appetite for the 991 GT2 that was spied recently."

ps.
Po tym co zostalo tu napisane odnosnie osiagow i wlasciwosci 991 Turbo S jestem ciekawy jaki bedzie 991 GT2 i ciekawe kiedy bezie jego premiera 2015 czy wczesniej?:)

Pozdrawiam
Darek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.11.2013, 23:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Uff ... jeszcze nie mogę ochłonąć po dzisiejszych kilkugodzinnych testach 991 Turbo S :D :shock:
Powiem krótko : po prostu kiler - fenomenalne mega hiper auto - power porównywalny z moim GT2 ale trakcja ..... Boże jak to skręca , aż mi się zawróciło w głowie a wyciskałem z niego może 90% potencjału bo granice przyczepności wydają się nie mieć końca = szok Panie i Panowie po prostu szok :shock:
Wizualnie zaczyna mi się co raz bardziej podobać w stosunku do nowego GT3 ale technicznie co to auto potrafi to się nie spodziewałem a wiele naprawdę mocnych aut testowałem : obok Lexusa LFA jest to obecnie najlepsze czym miałem okazję ostatnio jeździć ... nawet Ferrari F12 w połowie nie zrobiło na mnie takiego wrażenia . Amen ;)

Czekam jeszcze ostatecznie na możliwość przetestowania GT3 i wtedy zdecyduję co dalej.




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.11.2013, 0:36 

Dołączył: 13.10.2013
Posty: 23
Panie Krzyśku,jak osiągi w ruchu publicznym ? Robią wrażenie,jakie porównanie do 997tt jeśli chodzi o osiągi i komfort jazdy ? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.11.2013, 1:24 

Dołączył: 4.02.2010
Posty: 130
kimbex napisał(a):
Czekam jeszcze ostatecznie na możliwość przetestowania GT3 i wtedy zdecyduję co dalej.


Ciekawe jak wypadnie porwnanie 991 GT3 vs. 997 GT2 vs. 991 Turbo S

Pozdrawiam
Darek

ps. Test 991 GT3 by evo:

http://www.youtube.com/watch?v=ocSjiJbevaU

i bardzo ciekawy test 997.2 Turbo vs. 997 GT3RS (Turbo bylo szybsze w kiepskich warunkach!):

http://www.youtube.com/watch?v=Usm8ngXaAyo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.11.2013, 16:57 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
chyba musze się wybrać wlasnie na jazde testowa, maja już zarejstrowane 991 Turbo S w Wawie ?
ciekaw wlasnie jestem jak to nowe Turbo pod katem osiagow, bo moc taka sama jak u mnie w 997TT, tylko inna skrzynia, nowsze auto, itp.




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.11.2013, 22:26 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Inna trakcja przede wszystkim.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.11.2013, 10:59 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Matschke napisał(a):
chyba musze się wybrać wlasnie na jazde testowa, maja już zarejstrowane 991 Turbo S w Wawie ?
ciekaw wlasnie jestem jak to nowe Turbo pod katem osiagow, bo moc taka sama jak u mnie w 997TT, tylko inna skrzynia, nowsze auto, itp.



Lepiej uważaj, bo przestaniesz lubić swoje auto po tych testach :lol: W PCP już mieli takie przypadki :lol: Gdybym miał taką kwotę do wydania na samochód, to auto byłoby już w harmonogramie produkcji w fabryce 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.11.2013, 12:22 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Pod katem osiągów nie sadze, żebym odczuł drastyczna różnice, jedno i drugie auto ma 10.4s do 200, bardziej pod katem prowadzenia bedzie spora różnica.... Ale nie warta roznicy 750.000 PLN




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.11.2013, 22:25 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Ciekaw jestem Twoich wrażeń :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.11.2013, 2:05 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Porównanie 991 Turbo S i McLaren MP4-12c przez mojego ulubionego dziennikarza motoryzacyjnego, który w przeciwieństwie do wielu potrafi jeździć i wyraża swoje osobiste zdanie, za co np. w przeszłości obraziło się na niego Ferrari.

Polecam wszystkie jego filmy, w szczególności drugi na playliście: The Goodwood Revival RAC TT 2013

http://www.youtube.com/watch?v=JyPLNtdq ... BD346EEEFA


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.11.2013, 18:40 

Dołączył: 13.11.2011
Posty: 400
Nr klubowicza: 280
Chris Harris też mój ulubiony dziennikarz -świetny materiał na śniegu w Skandynawii z klasykami 911 w tle
http://www.youtube.com/watch?v=c2zGYu-l7t0




_________________

993 Targa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum