Jezdzilem cabrio 2 dni i mialem takie same odczucia, myslalem ze to kwestia tego modelu czy krzywej felgi. Obstawiam ze w 992 poczyniono jakies oszczednosci w zakresie układu kierowniczego, takie czasy...
Przyczyn może być wiele - tak jak pisało kilka osób - pochylenie jezdni, koleiny (czasem nie bardzo widoczne), błędnie ustawiona geometria (pytanie czy on faktycznie ściąga tak, że trzeba delikatnie przytrzymywać kierownicę, czy kierownica ustawia się "krzywo" ale nie trzeba jej przytrzymywać), no i kwestia dużego rozstrzału w jakości wykonania opon - tutaj cuda może zdziałać wyważanie na maszynie z tzw testem drogowym. W moim 987 na 19 calowych MPS4S, z których nie byłem specjalnie zadowolony (ciągłe wibracje, trochę niespokojne zachowanie auta), takie wyważanie sprawdziło się idealnie - trzy koła mam kompletnie bez odważników, a na czwartym jakieś symboliczne 5 gram. Auto prowadzi się doskonale.
Sprawdziłem dwa moje auta - na prawym pasie mostu północnego w kierunku wschodnim 991 również bardzo delikatnie ucieka w prawo gdy puści się kierownicę. Geometria sprawdzana dwa tygodnie temu. Lotus podobnie, geo również niedawno ustawione. Sprawdzę jeszcze BMW ale wygląda na to, że to nie tylko 992.
A przy okazji - do tych co się przesiedli na 992 - jakie wrażenia w porównaniu do poprzednich generacji?
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników