Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.11.2013, 20:49 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Może masz jakieś "pospolite" turbo do sprzedania
Nie wiem czy jeździłeś turbo bo oprócz wartości kolekcjonerskich jest radocha z jazdy a tej porównywać CS do turbo nie można


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2013, 1:15 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Wydawało mi się, że rozmawiamy o cenach wersji 993 i czynnikach, z których mogą wynikać, a nie o subiektywnych odczuciach z prowadzenia poszczególnych wersji?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2013, 7:18 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
kl napisał(a):
BeeMiX napisał(a):
Za taką kasę można mieć już Turbo


Tyle, że C2S wyszło 3 tysiące sztuk z hakiem, z czego spora część z Tiptronikiem, więc pod względem "wartości kolekcjonerskiej" jest to ciekawszy temat niż pospolite (i znacznie bardziej skomplikowane mechanicznie) Turbo :) :)


C2S 3,714 VS. Turbo 5,978

Dla mnie Glickenhaus, co prawda w odniesieniu do Ferrari, celnie wyraził swój stosunek do przejmowania się wartością kolekcjonerską:

"Not putting miles on your Ferrari is like not having sex with your Girl Friend so she'll be more desirable to her next Boy Friend."

I tak jestem zdania że Turbo zawsze będzie więcej wartę od C2S i jakiejkolwiek zwykłej 911. Ma po prostu dużo więcej do zaoferowania i było droższe.

Nie wiem skąd te skomplikowanie mechaniczne :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2013, 10:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
kl napisał(a):
Wydawało mi się, że rozmawiamy o cenach wersji 993 i czynnikach, z których mogą wynikać, a nie o subiektywnych odczuciach z prowadzenia poszczególnych wersji?


Cen też nie da się porównać -turbo mimo większej ilości wyprodukowanych egzemplarzy jest o wieeeele droższe i to nie tylko w modelu 993 , jeszcze większa dysproporcja jest pomiędzy 964 a 965 czy normalną G a 930
Nie mówiąc o 993 turbo S której ceny zaczynają sie zbliżać w EU do 991 GT3,a w USA "S" jest droższa od 991 turbo

http://www.porsche.com/usa/models/911/911-turbo-s/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2013, 18:12 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Na szczęście na większości rynków ładne 993TT kosztuje więcej niż ładne 993 C2S :)
Patrząc jednak na dysproporcję cenową C2S względem pozostałych wersji, wydaje się być mocno poszukiwanym autem.

Co do 964 vs. 965. Przpaść między C2 a 965 jest ogromna, ale przepaść między 964 Jubi, a 965, już chyba nie tak wielka?

BeeMiX - komplikacje miechaniczne: turbiny, 4x4, komputer pokładowy :) :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2013, 19:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Jubileuszowa 964 ./1993 r -911 szt/ to turbo look ze wzmocnionym układem hamulcowym i drobnymi zmianami w zawiasach + plakietki okolicznościowe.
Serduszko standard -tak,ze nie można porównywać :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum