Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.07.2018, 22:19 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2144
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Forumowicze,

ponieważ zamierzam często jeździć moim 996 to poważnie zastanawiam się nad światłami do jazdy dziennej. I tu wydają się być dwa sensowne rozwiązania:

1. dołożyć LEDy w miejsca wlotów powietrza,
2. dołożyć elektronikę, która odpala lampy przeciw mgłowe w trybie lamp do jazdy dziennej.

Jakie są Wasze doświadczenia w tej materii?
Jakie argumenty za i przeciw?




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.07.2018, 22:33 

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1586
Hej,
Popatrz również za podwójnymi żarówkami kierunkowskazów led z canbusem.
Świecą jako światła dzienne a w momencie włączenia kierunkowskazu zmieniają kolor na pomarańczowy. Do tego zmiana przekaźnika,ale to koszt śmieszny.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.07.2018, 0:01 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2144
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Pomysł fajny, ale mam auto z pierwszego miesiąca produkcji w 1997r i kierunki ma pomarańczowe to chyba odpada ;)

Obrazek


Wysłane z Commodore C64




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.07.2018, 9:45 

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1586
No to się nie popisałem :(.
Ja założyłem bardzo zimny/biały LED osram w światłach postojowych i wygląda jak światła do jazdy dziennej. Ale jest bez canbusa, wiec u Ciebie może robić błędy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.07.2018, 11:20 

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5252
Ja bym wybrał punkt drugi. Świetnie się sprawdza w chociażby 924/944.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.08.2018, 7:02 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
berni500 napisał(a):
No to się nie popisałem :(.
Ja założyłem bardzo zimny/biały LED osram w światłach postojowych i wygląda jak światła do jazdy dziennej. Ale jest bez canbusa, wiec u Ciebie może robić błędy.


Mozesz podlinkowac gdzie kupiles te zarowki? Ewentualnie gdzie mozna kupic te do kierunkow z elektronika? Ciekawy patent - wyprobuje u siebie w 986


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.08.2018, 7:34 

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1586
Żarówki kupuję tutaj : https://dwr.com.pl/
Z tym, że w stacjonarnym, bo na miejscu sprawdzam czy pasują rozmiarem, jak świecą, itp.
Niedaleko ode mnie, na dodatek obsługa na 5!, co teraz łatwe nie jest.
Takim sposobem "oledowałem" na Osram/Philips całą 993, łącznie z wnętrzem, poza xenonem i kierunkowskazami, bo tutaj słucham rad mądrzejszych od siebie i bardziej doświadczonych.
Ponieważ mam "pod opieką" 2 sztuki, dlatego mogę powiedzieć, że różnica jest kolosalna, bo po wymianie zawsze porównywałem efekty pomiędzy "ledem" a standardem.
Zrobiłem to dla bezpieczeństwa, podobnie było z dołożeniem demontowalnego ledowego "3" stopu w środku, po tym jak "LANOS-SPORT" :(, z młodym wariatem za kółkiem o mało nie wjechał nam w tyłek próbując dogonic 993 kolegi i nie zauważył, że my już hamujemy...
Wydaje mi się, że dobrałem ten stop "w miarę" pasujący wyglądem do tamtych czasów.
Operacje całkowice odwracalna, uważam, że absolutnie nie zmieniła klasycznego charakteru samochodu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.08.2018, 13:51 

Dołączył: 2.03.2016
Posty: 1038
berni500 napisał(a):
Żarówki kupuję tutaj : https://dwr.com.pl/
Z tym, że w stacjonarnym, bo na miejscu sprawdzam czy pasują rozmiarem, jak świecą, itp.
Niedaleko ode mnie, na dodatek obsługa na 5!, co teraz łatwe nie jest.
Takim sposobem "oledowałem" na Osram/Philips całą 993, łącznie z wnętrzem, poza xenonem i kierunkowskazami, bo tutaj słucham rad mądrzejszych od siebie i bardziej doświadczonych.
Ponieważ mam "pod opieką" 2 sztuki, dlatego mogę powiedzieć, że różnica jest kolosalna, bo po wymianie zawsze porównywałem efekty pomiędzy "ledem" a standardem.
Zrobiłem to dla bezpieczeństwa, podobnie było z dołożeniem demontowalnego ledowego "3" stopu w środku, po tym jak "LANOS-SPORT" :(, z młodym wariatem za kółkiem o mało nie wjechał nam w tyłek próbując dogonic 993 kolegi i nie zauważył, że my już hamujemy...
Wydaje mi się, że dobrałem ten stop "w miarę" pasujący wyglądem do tamtych czasów.
Operacje całkowice odwracalna, uważam, że absolutnie nie zmieniła klasycznego charakteru samochodu.
Berni wrzuć jakies foty z efektem tego tuningu.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.08.2018, 14:00 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2144
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Jak dobrze zrozumiałem używasz świateł postojowych jako do jazdy dziennej.
Niestety ostatnio czytałem, ze auta rejestrowane w Polsce po raz pierwszy od 2010 muszą mieć światła do jazdy dzienne które świecą bez innych, a w szczególności tylnich świateł czerwonych.
Moje 996 w Polsce było rejestrowane po raz pierwszy w 2014r i myśle, że upierdliwy funkcjonariusz się może do tego przyczepić.
Dla mnie chyba zostaje jednak opcja dołożenia tych świateł, bo nawet zakup elektroniki która zmienia światła przeciw mgielne w dojazdy dziennej też nie do końca jest legalna?
Może wypowie się jakiś prawnik - mamy tu chyba kilku takich?


Wysłane z Commodore C64




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.08.2018, 14:39 

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1586
Bardzo proszę ☺ aczkolwiek zdjęcie nie oddaje rzeczywistego światła.
Robione telefonem i na parkingu podziemnym, może dlatego?
Niebieska po tuningu i wyraźnie napiszę, że nic nie oslepia!
W obydwu włączony i wsteczny i przeciwmgielne.
Rejestracje zamazalem osobiście, klubowicze i tak znają! :P


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.08.2018, 14:58 

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1586
adamax napisał(a):
Jak dobrze zrozumiałem używasz świateł postojowych jako do jazdy dziennej.
Niestety ostatnio czytałem, ze auta rejestrowane w Polsce po raz pierwszy od 2010 muszą mieć światła do jazdy dzienne które świecą bez innych, a w szczególności tylnich świateł czerwonych.
Moje 996 w Polsce było rejestrowane po raz pierwszy w 2014r i myśle, że upierdliwy funkcjonariusz się może do tego przyczepić.
Dla mnie chyba zostaje jednak opcja dołożenia tych świateł, bo nawet zakup elektroniki która zmienia światła przeciw mgielne w dojazdy dziennej też nie do końca jest legalna?
Może wypowie się jakiś prawnik - mamy tu chyba kilku takich?


Wysłane z Commodore C64

Adam napewno masz rację, ja podałem mój sposób z którego korzystam/korzystałem bo miałem problem z przerobka xenonow na europe i przez jakiś moment nie miałem ich wogóle. :( i wieczorne wypady odpadaly niestety.
Jeździłem na takich, wielokrotnie mijałem patrole i żaden nie zareagował, a autu zdecydowanie się przyglądali.
Ale to pewnie dlatego ze jest w najbrzydszym kolorze... :P
Sorry za byki,pisze na kolanie z telefonu!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum