Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 23.07.2018, 9:54 

Dołączył: 24.01.2011
Posty: 80
Może ktoś będzie tak uprzejmy i podzieli się wiedzą:

W trakcie wymiany katalizatorów i kolektorów, oczywiście urwały się śruby w głowicy. Czy ktoś ma jakiś sprawdzony patent - lub zakład gdzie można zawieźć auto ze spokojnym sumieniem na dokończenie dzieła?

Dodam, że nie sprawdzają się wiertła, wiertła kobaltowe czy też próba przyspawania czegoś do urwanych śrub.

Specjaliści w mojej okolicy (Dolny Śląsk) proponują wyjęcie silnika, aby móc to naprawić porządnie, "stole".

Pzdr.

K.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.07.2018, 13:07 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Wiem że te śruby przy odkręcaniu często się łamią.Ryszard Radwański kiedyś w moim 964 przyspawał coś i tak odkręcał zanim wyjął silnik.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.07.2018, 16:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Wiercenie i wstawienie sprężynki naprawczej.
Tak, wiem, nie jest łatwo.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum