|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
NoName
|
Napisane: 23.07.2018, 9:54 |
|
Dołączył: 24.01.2011 Posty: 80
|
Może ktoś będzie tak uprzejmy i podzieli się wiedzą:
W trakcie wymiany katalizatorów i kolektorów, oczywiście urwały się śruby w głowicy. Czy ktoś ma jakiś sprawdzony patent - lub zakład gdzie można zawieźć auto ze spokojnym sumieniem na dokończenie dzieła?
Dodam, że nie sprawdzają się wiertła, wiertła kobaltowe czy też próba przyspawania czegoś do urwanych śrub.
Specjaliści w mojej okolicy (Dolny Śląsk) proponują wyjęcie silnika, aby móc to naprawić porządnie, "stole".
Pzdr.
K.
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 23.07.2018, 13:07 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Wiem że te śruby przy odkręcaniu często się łamią.Ryszard Radwański kiedyś w moim 964 przyspawał coś i tak odkręcał zanim wyjął silnik.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 23.07.2018, 16:18 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5252
|
Wiercenie i wstawienie sprężynki naprawczej. Tak, wiem, nie jest łatwo.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|