|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Radm
|
Napisane: 10.10.2014, 10:35 |
|
Dołączył: 9.10.2014 Posty: 11
|
Witam wszystkich,
zaczynam poszukiwania pierwszego porsche , interesuje mnie tylko 911, chciałem zacząć od 996 (wiem najbrzydsze ze wszystkich i tak dalej), ale z drugiej strony dobre na start i poznanie, czy to tylko dziecinne marzenie, czy tylko krótka droga do innych 911.
Znalazłem jedną sztukę, silnik 3.4 (niestety), lekko poci się gdzieś na linii silnik/skrzynia (foto w załączeniu).
Jak to poważny problem ?
Ile jest na forum silników 3.4 , które nie sprawiają kłopotów ?
pozdrawiam,
Rad
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
szpaku
|
Napisane: 10.10.2014, 11:08 |
|
Dołączył: 2.08.2010 Posty: 335
|
Wygląda na problem z IMS - jest sporo rozwiązan, nawet całkowicie rozwiazujacych ten problem - w US widzialem takie oferty z dodatkową pompką do smarowania itd. Poczytaj w google. Nie wygląda mi to strasznie. Mam 3.4 z pękniętą głowicą, a moze nawet blokiem, moze dlatego dla mnie nie wyglada to na jakis dramat. Moze ktos wiecej cos napisze.
|
|
Góra |
|
Damos
|
Napisane: 10.10.2014, 11:40 |
|
Dołączył: 6.02.2013 Posty: 589 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Nr klubowicza: 376
|
Witaj
Zaczynałem podobnie - jeśli Porsche to tylko 911
Zakupiłem więc model 996 z silnikiem 3,4. Silnik był już wprawdzie wymieniany przez poprzednich właścicieli, ale aktualna jednostka ma już grubo ponad 100k i na razie nie sprawia większych problemów. Jeśli tylko będziesz dbał o regularne wymiany oleju i nie żyłował zimnego silnika na wysokich obrotach (co nie jest łatwe, bo pokusa wielka jak tylko ruszysz ) to praktycznie nie ma się czego obawiać. Co do wyglądu (pewnie lampy) rzecz gustu - jak już będzie Twój to będzie najpiękniejszy , mój mi się podoba bo jest inny niż wszystkie 911 z okrągłymi lampami.
Z porad praktycznych przy pierwszym zakupie używanego Porsche :
- musisz mieć w zasięgu zaufanego mechanika, który specjalizuje się w tej marce,
- budżet, który zamierzasz przeznaczyć na zakup od razu przemnóż przez 1,5 - zawsze coś wyjdzie do zrobienia, a części nie są tanie (stąd patrz pkt. wyżej),
- zakup jakiegokolwiek modelu 911 to zawodowe samobójstwo - rozdrażnisz wszystkich : od kontrahentów, współpracowników, kolegów, sąsiadów na rodzinie kończąc Jeśli potrafisz mieć to w d.. to spełniaj marzenia i ciesz się każdym przejechanym kilometrem
Pozdrawiam !
_________________
996 Carrera cabrio '00 - OUT Boxster 981 GTS Martini, TP 1.50,758, Silesia 1.56,868 996 TT '03 928S '84
Damian
|
|
Góra |
|
Gumis
|
Napisane: 10.10.2014, 13:28 |
|
Dołączył: 30.03.2012 Posty: 2283 Lokalizacja: Warszawa-Sękocin
Nr klubowicza: 330
|
_________________ PORSCHOHOLIK 997 TURBO MACADAMIA oponygumis@wp.pltel.+48-602-620-510 Tomek
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 10.10.2014, 15:48 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 760
|
Ale frajda z jazdy zrekompensuje ci wszystkie niedogodnosci wymienione wyzej
|
|
Góra |
|
logos
|
Napisane: 10.10.2014, 16:15 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
A ja mam 996 3,4 manual z 2000 roku od 6 lat. W tym roku przy przebiegu 190 000km robiłem rozrząd. Poza tym trzeba naprawiać i wymieniać to co każdym aucie. A jeżdże codziennie: lato/zima, deszcz/śnieg/mróz.
Pozdr
Wojtek
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 12.10.2014, 19:29 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
Ja od stycznia jeżdzę 3,4 z 1998, czyli najbardziej ryzykowny, zaliczyłem 8 imprez PCP i TD Classicauto, zrobiłem 8 tys km, na razie wszystko w porządku. Żadnych awarii, tylko bieżące wymiany eksploatacyjne, auto ma 95 tys km przejechane od nowości.
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
Radm
|
Napisane: 13.10.2014, 14:48 |
|
Dołączył: 9.10.2014 Posty: 11
|
Damos napisał(a):
Pięknie opowiedziana historia posiadacza porsche , w sumie nie pierwszy raz będę słyszał , że mi odpier....., a jak coś to będę mówił, że to kolegi
|
|
Góra |
|
Radm
|
Napisane: 13.10.2014, 14:51 |
|
Dołączył: 9.10.2014 Posty: 11
|
logos napisał(a): A ja mam 996 3,4 manual z 2000 roku od 6 lat. W tym roku przy przebiegu 190 000km robiłem rozrząd. Poza tym trzeba naprawiać i wymieniać to co każdym aucie. A jeżdże codziennie: lato/zima, deszcz/śnieg/mróz.
Pozdr Wojtek
o to jest w miarę na świeżo, jaki koszt ?
przejmujecie się jakoś tematem IMS, RMS, VARIO CAM, pękąjącymi głlowicami na co dzień? w tym sensie, że jakoś dokładniej serwisujecie auta, częściej zmieniacie olej itp ? ktoś zakładał te "lepsze" IMSy ?
|
|
Góra |
|
Radm
|
Napisane: 24.10.2014, 10:50 |
|
Dołączył: 9.10.2014 Posty: 11
|
I udało się, jest banan na twarzy )
nabyłem wczoraj 996 c4 tiptronic s z silnikiem m96.04
autko ze świdnicy, było ogłoszenie na forum ...
autko ma cały fabryczny lakier i zdrowiutki napęd oraz przeniesienie napędu , wrzucę jakąś fotkę niebawem
pytanko , czy w Łodzi kojarzycie jakiegoś mechanika do serwisowania porsche ?
na pierwszy krok mam pierdołę, ale muszę założyć czujniki parkowania przód/tył też bym nie chciał , żeby ktoś przypadkowy się go dotykał
pozdrawiam,
|
|
Góra |
|
Damos
|
Napisane: 24.10.2014, 11:29 |
|
Dołączył: 6.02.2013 Posty: 589 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Nr klubowicza: 376
|
Gratulacje Czekamy na zdjęcia
Uważaj szczególnie na poziom oleju - podobno nawet przy normalnej jeździe na łuku potrafi odpłynąć. U mnie zdarzyło się tak na torze, przy pełnym stanie więc aktualnie czeka mnie "mały" remont
Pozdrawiam !
_________________
996 Carrera cabrio '00 - OUT Boxster 981 GTS Martini, TP 1.50,758, Silesia 1.56,868 996 TT '03 928S '84
Damian
|
|
Góra |
|
kamirsen
|
Napisane: 24.10.2014, 12:02 |
|
Dołączył: 22.09.2014 Posty: 21
|
Hej
A gdzie miałby odpłynac olej na łuku?
co do ubywania oleju to faktycznie trzeba kontrolować to bo mam zdorwy silnik sprawdzony w serwisie a jednak muszę dolac ok 800 mnl na 1000km. zastanawia mnie to dlaczego:(
|
|
Góra |
|
Damos
|
Napisane: 24.10.2014, 12:22 |
|
Dołączył: 6.02.2013 Posty: 589 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Nr klubowicza: 376
|
kamirsen napisał(a): Hej A gdzie miałby odpłynac olej na łuku? co do ubywania oleju to faktycznie trzeba kontrolować to bo mam zdorwy silnik sprawdzony w serwisie a jednak muszę dolac ok 800 mnl na 1000km. zastanawia mnie to dlaczego:(
Gdzie i dlaczego odpłynął też się zastanawiam Faktem jest, że któraś panewka chwilowo nie miała smarowania i się rozsypała. Co ciekawe podczas zwykłego użytkowania i przejechania w ciągu roku ok. 3000 km poziom oleju utrzymywał się w wartości prawidłowej bez konieczności dolewek.
_________________
996 Carrera cabrio '00 - OUT Boxster 981 GTS Martini, TP 1.50,758, Silesia 1.56,868 996 TT '03 928S '84
Damian
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 24.10.2014, 18:42 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Odpływa od smoka oleju i pompa nie zasysa oleju tylko częściowo powietrze, są podobno specjalne miski olejowe które temu zapobiegają.
|
|
Góra |
|
Radm
|
Napisane: 24.10.2014, 20:14 |
|
Dołączył: 9.10.2014 Posty: 11
|
U mnie olej 3/4 i tak ma byc , wracajac do tematu macie jakis serwis w lodzi do polecenia ?
|
|
Góra |
|
hjez
|
Napisane: 25.10.2014, 22:11 |
|
Dołączył: 15.08.2011 Posty: 36
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 26.10.2014, 9:10 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Gratulacje!
Tak jak koledzy podpowiadają lej odpowiedni olej, zmieniaj co 10k. pilnuj jego poziomu (szczególnie ważne w 996!) i będzie git.
PS. pokaż fotki.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 26.10.2014, 11:00 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Gratulacje
To ja jeszcze dopiszę - nie dawaj w palnik na zimnym
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 26.10.2014, 13:08 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Gratuluje.
PS. Zdaje się mój Boxster (3,2 S z 2003 r) ma odpowiedni - jakby chwyt - w misce, po to żeby uninknąć problemu odpływania oleju w zakrętach ??? W/w Carrera tego nie ma ???
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|