Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
Ad2) Nie ma takich wskazań, ale wiadomo o tym i ktoś kto się interesuje swoim autem może tego dopilnować.
Ad3) To prawda największe znaczenie ma na torze. Czytałem kiedyś opracowanie angielskie na ten temat i jak dobrze pamiętam pisano tam że silniki padają częściej w autach nie używanych na torze niż tych które co jakiś czas tor odwiedzały. A dotyczy to około 10% silników (wszystkich)
Ad4) Niestety nie widać nic na czujniku, wskaźniku temp.
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
Niestety 130 tys. to moment, w którym wypada się zainteresować rozrządem. Ślizgi nie są niezniszczalne, zużywają się i łańcuch zaczyna coraz luźniej latać… luźniej i luźniej aż…
Niestety 130 tys. to moment, w którym wypada się zainteresować rozrządem. Ślizgi nie są niezniszczalne, zużywają się i łańcuch zaczyna coraz luźniej latać… luźniej i luźniej aż…
W moim 996 3.4 jest juz przejechane ponad 197 tyś czyli co ? już powinien rozrząd dawno sie rozlecieć.
A tak na marginesie to skąd ludzie biorą tak małe przebiegi w tak wiekowych już autach?Mieszkam w Holandii już dobrych kilka lat i obserwuje rynek i tu takich aut po prostu niema,a jak juz to sa to przebiegi nie udokumentowane i cięzko takie auto sprzedać i chyba własnie te jadą na export.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników