Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 14.06.2011, 12:08 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Mam pytanie czym poza zderzakami różni się model 911 996 c4s od c4?
Czy w S zawieszenie jest twardsze?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.06.2011, 14:07 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
no nie tylko zderzakami, 4S ma inny tyl, jest szersza i wyglada o niebo lepiej niz 4 ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.06.2011, 14:17 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Matschke napisał(a):
no nie tylko zderzakami, 4S ma inny tyl, jest szersza i wyglada o niebo lepiej niz 4 ;)

To mi się podoba :D ,coś jeszcze?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.06.2011, 16:50 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
nawet wentylatory na chłodnice masz inne :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.06.2011, 16:59 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Chodzi mi głównie o twardość zawieszenia czy S ma twardsze,jak np.M w BMW,bo trochę już z takowego wyrosłem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.06.2011, 17:26 

Dołączył: 28.01.2010
Posty: 99
4S ma więcej mocy :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.06.2011, 17:59 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Nieprawda, ma tyle samo. 320KM.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.06.2011, 18:05 

Dołączył: 28.01.2010
Posty: 99
:oops: ale gafa ze mnie, no pomyliło mi się między 300 a 320


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.06.2011, 18:09 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
996 C4S:

- szersze nadwozie jak w Turbo,
- zawieszenie jak w Turbo,
- seryjnie felgi 18x8 i 18x11 (Turbo)
- 4-tłoczkowe czerwone zaciski (Turbo)
- odblaskowa blenda łącząca tylne lampy
- w pełni elektrycznie regulowane fotele z pamięcią dla kierowcy
- alarm z immobiliserem,
- lakier metallic bez dopłaty :)

Moc jest identyczna z C4.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.06.2011, 20:09 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
911Bart napisał(a):
996 C4S:

- szersze nadwozie jak w Turbo,
- zawieszenie jak w Turbo,
- seryjnie felgi 18x8 i 18x11 (Turbo)
- 4-tłoczkowe czerwone zaciski (Turbo)
- odblaskowa blenda łącząca tylne lampy
- w pełni elektrycznie regulowane fotele z pamięcią dla kierowcy
- alarm z immobiliserem,
- lakier metallic bez dopłaty :)

Moc jest identyczna z C4.

I o to mi chodziło,wielkie dzięki.
Więc już nie mam wątpliwości,można kupować :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2011, 0:19 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
fotele moga być rózne bo to klient wybiera co chce a co do felg to lekka przeginka ze turbo chyba turbo look , roznica w cenie tej felgi była chyba 4 krotna


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2011, 7:05 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Mam jeszcze jedno pytanie a nie chcę zakładać nowego tematu.
Jaki jest kąt natarcia :)) z przodu i z tyłu,czy ew wysokość przodu i tyłu w najniższych punktach i zwisy? Mam garaż pod domem i wjazd jest dość stromy,byłaby totalna lipa jakby mi się nowa zabawka do domu nie zmieściła.Chodzi o C4S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2011, 7:55 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
poproś kogoś z takim autem aby podjechał i spróbował wjechać/wyjechać. najazdy dają się przeprofilować - ja zmieniałem w domu 2 razy, ale teraz wjeżdżam i wyjeżdżam bez żadnych problemów. przy pierwszym ułożeniu, kiedy jeszcze nie myślałem o Porsche było lekkie szurnięcie przodem.

najprostszym rozwiązaniem były dwie płyty stalowe przy samych drzwiach, ale potem zmieniłem ułożenie całej kostki i jest OK.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2011, 8:15 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
jacekm napisał(a):
poproś kogoś z takim autem aby podjechał i spróbował wjechać/wyjechać. najazdy dają się przeprofilować - ja zmieniałem w domu 2 razy, ale teraz wjeżdżam i wyjeżdżam bez żadnych problemów. przy pierwszym ułożeniu, kiedy jeszcze nie myślałem o Porsche było lekkie szurnięcie przodem.

najprostszym rozwiązaniem były dwie płyty stalowe przy samych drzwiach, ale potem zmieniłem ułożenie całej kostki i jest OK.

Mam masę kumpli w 911 i kogoś poproszę :wink: a serio to jest tego dość mało w zagłębiu.
Płyty już mam ale moim A4 3,2 na dość niskim zawieszeniu lekko szuram.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2011, 10:45 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
porscheee napisał(a):
fotele moga być rózne bo to klient wybiera co chce...

Pisałem o seryjnym wyposażeniu 4S - za dodatkowa dopłatą, rzeczywiście można zamawiać (prawie) wszystko co sie chce.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2011, 10:49 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
Adi_rallye napisał(a):
Płyty już mam ale moim A4 3,2 na dość niskim zawieszeniu lekko szuram.


no to moim zdaniem lepiej przerobić trochę wjazd. u mnie płyty po jakimś czasie zaczęły się lekko odkształcać. teraz mam wjazd bez płyt.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2011, 12:14 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
ja pod S2 przerabialem u siebie zjazd, wlacznie z podcinaniem elewacji :)
911 okazalo sie ze jest wyzej zawieszona i zjezdza bez problemu ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2011, 14:20 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
yoshi napisał(a):
ja pod S2 przerabialem u siebie zjazd, wlacznie z podcinaniem elewacji :)
911 okazalo sie ze jest wyzej zawieszona i zjezdza bez problemu ...

ale wydaje mi się że Twoja 993 ma mniejsze zwisy niż 996 C4S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum