|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Adi_rallye
|
Napisane: 14.06.2011, 12:08 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Mam pytanie czym poza zderzakami różni się model 911 996 c4s od c4?
Czy w S zawieszenie jest twardsze?
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 14.06.2011, 14:07 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
no nie tylko zderzakami, 4S ma inny tyl, jest szersza i wyglada o niebo lepiej niz 4
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 14.06.2011, 14:17 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Matschke napisał(a): no nie tylko zderzakami, 4S ma inny tyl, jest szersza i wyglada o niebo lepiej niz 4
To mi się podoba ,coś jeszcze?
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 14.06.2011, 16:50 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3162
|
nawet wentylatory na chłodnice masz inne
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 14.06.2011, 16:59 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Chodzi mi głównie o twardość zawieszenia czy S ma twardsze,jak np.M w BMW,bo trochę już z takowego wyrosłem.
|
|
Góra |
|
Kozlish
|
Napisane: 14.06.2011, 17:26 |
|
Dołączył: 28.01.2010 Posty: 99
|
4S ma więcej mocy
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 14.06.2011, 17:59 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Nieprawda, ma tyle samo. 320KM.
|
|
Góra |
|
Kozlish
|
Napisane: 14.06.2011, 18:05 |
|
Dołączył: 28.01.2010 Posty: 99
|
ale gafa ze mnie, no pomyliło mi się między 300 a 320
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 14.06.2011, 18:09 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
996 C4S:
- szersze nadwozie jak w Turbo,
- zawieszenie jak w Turbo,
- seryjnie felgi 18x8 i 18x11 (Turbo)
- 4-tłoczkowe czerwone zaciski (Turbo)
- odblaskowa blenda łącząca tylne lampy
- w pełni elektrycznie regulowane fotele z pamięcią dla kierowcy
- alarm z immobiliserem,
- lakier metallic bez dopłaty
Moc jest identyczna z C4.
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 14.06.2011, 20:09 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
911Bart napisał(a): 996 C4S: - szersze nadwozie jak w Turbo, - zawieszenie jak w Turbo, - seryjnie felgi 18x8 i 18x11 (Turbo) - 4-tłoczkowe czerwone zaciski (Turbo) - odblaskowa blenda łącząca tylne lampy - w pełni elektrycznie regulowane fotele z pamięcią dla kierowcy - alarm z immobiliserem, - lakier metallic bez dopłaty Moc jest identyczna z C4.
I o to mi chodziło,wielkie dzięki.
Więc już nie mam wątpliwości,można kupować
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 15.06.2011, 0:19 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3162
|
fotele moga być rózne bo to klient wybiera co chce a co do felg to lekka przeginka ze turbo chyba turbo look , roznica w cenie tej felgi była chyba 4 krotna
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 15.06.2011, 7:05 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Mam jeszcze jedno pytanie a nie chcę zakładać nowego tematu.
Jaki jest kąt natarcia ) z przodu i z tyłu,czy ew wysokość przodu i tyłu w najniższych punktach i zwisy? Mam garaż pod domem i wjazd jest dość stromy,byłaby totalna lipa jakby mi się nowa zabawka do domu nie zmieściła.Chodzi o C4S.
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 15.06.2011, 7:55 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
poproś kogoś z takim autem aby podjechał i spróbował wjechać/wyjechać. najazdy dają się przeprofilować - ja zmieniałem w domu 2 razy, ale teraz wjeżdżam i wyjeżdżam bez żadnych problemów. przy pierwszym ułożeniu, kiedy jeszcze nie myślałem o Porsche było lekkie szurnięcie przodem.
najprostszym rozwiązaniem były dwie płyty stalowe przy samych drzwiach, ale potem zmieniłem ułożenie całej kostki i jest OK.
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 15.06.2011, 8:15 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
jacekm napisał(a): poproś kogoś z takim autem aby podjechał i spróbował wjechać/wyjechać. najazdy dają się przeprofilować - ja zmieniałem w domu 2 razy, ale teraz wjeżdżam i wyjeżdżam bez żadnych problemów. przy pierwszym ułożeniu, kiedy jeszcze nie myślałem o Porsche było lekkie szurnięcie przodem.
najprostszym rozwiązaniem były dwie płyty stalowe przy samych drzwiach, ale potem zmieniłem ułożenie całej kostki i jest OK.
Mam masę kumpli w 911 i kogoś poproszę a serio to jest tego dość mało w zagłębiu.
Płyty już mam ale moim A4 3,2 na dość niskim zawieszeniu lekko szuram.
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 15.06.2011, 10:45 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
porscheee napisał(a): fotele moga być rózne bo to klient wybiera co chce...
Pisałem o seryjnym wyposażeniu 4S - za dodatkowa dopłatą, rzeczywiście można zamawiać (prawie) wszystko co sie chce.
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 15.06.2011, 10:49 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
Adi_rallye napisał(a): Płyty już mam ale moim A4 3,2 na dość niskim zawieszeniu lekko szuram.
no to moim zdaniem lepiej przerobić trochę wjazd. u mnie płyty po jakimś czasie zaczęły się lekko odkształcać. teraz mam wjazd bez płyt.
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 15.06.2011, 12:14 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
ja pod S2 przerabialem u siebie zjazd, wlacznie z podcinaniem elewacji
911 okazalo sie ze jest wyzej zawieszona i zjezdza bez problemu ...
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 15.06.2011, 14:20 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
yoshi napisał(a): ja pod S2 przerabialem u siebie zjazd, wlacznie z podcinaniem elewacji 911 okazalo sie ze jest wyzej zawieszona i zjezdza bez problemu ...
ale wydaje mi się że Twoja 993 ma mniejsze zwisy niż 996 C4S
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|