Keber napisał(a):
997 bez dwóch zdań. Jak można(mając wybór) rozważać jajecznicę. Przecież 997 to klasyka gatunku. Pomost między klasykiem a nowoczesnością. Ma wszystko co analogi. Jest mały i piękny a porzy tym jeździ lepiej i przyśpiesza od wszystkich nowych Hot hatch.
Wolałbym zwykłe 997 od 996 turbo. Jest 100x ładniejsze
No nie wierzę, że to napisał miłośnik marki :O
Po pierwsze 996 po lifcie to już nie jajecznica ale skąd możesz to wiedzieć jak jesteś krytycznie nastawiony do tego modelu. 997 to poprawiony stylistycznie 996 mechanika ta sama.
Liczy się stan auta jak najlepszy za budżet, który się posiada i lepiej dobre sprawne 996 niż ruina w 997.
O opinii o turbo to już mi się nie chce pisać jeżeli twierdzisz, że jest gorsze od zwykłej 997 ... szok widać, że nigdy chyba nimi nie jeździłeś.