Autor |
Wiadomość |
Keber
|
Napisane: 6.05.2019, 14:57 |
|
Dołączył: 10.07.2018 Posty: 120
|
Chętnych na manualna jest więcej niż ich wyprodukowano więc problem z ćwiczeniami siły nogą odpada. Co do sprzęgła to chyba dobrze jest przypomnieć sobie jak to działa przesiadając się z codziennowozu które już w 90% tłuką już w automatach.
|
|
Góra |
|
L00rD
|
Napisane: 6.05.2019, 16:42 |
|
Dołączył: 19.11.2017 Posty: 71
Nr klubowicza: 634
|
Jako świeży posiadacz 996 tt w manualu mogę z czystym sumieniem polecić to rozwiązanie. Mimo że jestem "świeży" w tym temacie i tylko kilkaset KM za mną, to mimo wszystko odczucie tej jeszcze "manualności" a nie tylko elektroniki jest świetną rzeczą Manual daje fajnie poczuć ten samochód
_________________
996 Turbo Manual
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 6.05.2019, 21:57 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Fajny dylemat... Dla mnie generacja 997 oprócz 993 jest na szczycie listy "must have". Dlatego od zawsze wiedziałem ,że to właśnie 997TT/GT3 stanie w garażu. Mam manual i za żadne skarby nie zamieniłbym na tiptronic. W korku stałem nie raz - nie ma najmniejszych problemów. No chyba, że ktoś całe życie jeździł automatem albo ma kolana w stanie nadającym się do protezowania. Z jednym muszę się zgodzić - dźwięk turbo ze standardowym wydechem to porażka. Ale już jakieś tam plany są, żeby to poprawić Reasumując - wybierz ten model, który naprawdę Cię "kręci", na którego widok masz od razu banana na twarzy. Jedni wolą blondynki, inni brunetki - każdemu nie dogodzisz. Ja niemal codziennie przechodzę koło turbiny i od razu humor mi się poprawia.
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
ZrozzeMassa
|
Napisane: 7.05.2019, 0:48 |
|
Dołączył: 12.10.2018 Posty: 49
|
Myślę ze powinieneś rozważyć 996 Turbo automat Tiptronic S jak nauczysz (przyzwyczaisz) się jeździć na manetkach, z których większość ludzi nie potrafi korzystać to otrzymasz wspaniałą skrzynie biegów automatycznych nie ustępująca manualalowi. Jeżeli chcesz 997 to tyloko 997.1 Turbo ze względu na silnik Mezger.
|
|
Góra |
|
Tomrider
|
Napisane: 8.05.2019, 14:18 |
|
Dołączył: 28.07.2016 Posty: 214
|
Dziękuję wszystkim za rady W weekend majowy sobie przemyślałem i poczytałem Wasze rady. W sumie to ciężko nadal:) Ale.. Trochę z tym dźwiękiem turbo mnie odstraszyło. Serio aż tak słabo w porównaniu do "normalnej" 911? Na youtube ciężko coś wiarygodnego znaleźć Do Dawida nie dam rady w tym tygodniu pojechać, ale może mi się uda ten z autoreduty zobaczyć. Tym bardziej, że cenę obniżyli o 20.000 (jakby na pakiet startowy:) Widzę, że muszę się przejechać turbo i ocenić doznania akustyczne. 991 chyba odpuszczę, bo jest za bardzo współczesne.
Tak jeszcze informacyjnie 996.2 turbo miało lift (bo różnie mówią sprzedający) jak tak to od kiedy? 997 turbo do którego roku był Mezger?2009?
Czy jak zwykłe 997 (nie turbo) to lepiej polift (od 2009?)? A jak turbo 997 to przedlift Tak mi się wydaje po przeczytaniu innych postów, ale proszę o potwierdzenie lub poprawę Pozdrawiam Tomek
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 8.05.2019, 15:32 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
Tomrider napisał(a): Dziękuję wszystkim za rady W weekend majowy sobie przemyślałem i poczytałem Wasze rady. W sumie to ciężko nadal:) Ale.. Trochę z tym dźwiękiem turbo mnie odstraszyło. Serio aż tak słabo w porównaniu do "normalnej" 911? Na youtube ciężko coś wiarygodnego znaleźć Do Dawida nie dam rady w tym tygodniu pojechać, ale może mi się uda ten z autoreduty zobaczyć. Tym bardziej, że cenę obniżyli o 20.000 (jakby na pakiet startowy:) Widzę, że muszę się przejechać turbo i ocenić doznania akustyczne. 991 chyba odpuszczę, bo jest za bardzo współczesne.
Tak jeszcze informacyjnie 996.2 turbo miało lift (bo różnie mówią sprzedający) jak tak to od kiedy? 997 turbo do którego roku był Mezger?2009?
Czy jak zwykłe 997 (nie turbo) to lepiej polift (od 2009?)? A jak turbo 997 to przedlift Tak mi się wydaje po przeczytaniu innych postów, ale proszę o potwierdzenie lub poprawę Pozdrawiam Tomek Lifting 996 turbo tak samo jak 996 NA czyli od MY2002. Różnice widać głównie po wnętrzu tj. 996.1TT nie ma schowka pod poduszka pasażera oraz elektroniczny wyświetlacz prędkości jest na cyferblacie z prędkością - jak w każdym 996.1 NA. Mezgera w 997TT masz tylko w 997.1 czyli do MY2008. Jak zwykle 997 to zdecydowanie moim zdaniem 997.2 - zupełnie nowe silniki na bezpośrednim wtrysku oraz wyeliminowany problem gładzi (oczywiście każdy można zajeździć). Z panewkami chyba tez lepiej. Minus (albo plus zależy kto co woli) taki ze nie znajdziesz praktycznie manuala- za to jest pdk.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 8.05.2019, 16:26 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
997 TT z Mezgerem do lata 2009
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 8.05.2019, 17:02 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
wit007 napisał(a): 997 TT z Mezgerem do lata 2009 Faktycznie mój błąd . 997.2TT weszło dopiero w kolejnym roku modelowym (rok po „zwykłej” 997.2) Tu za to od razu widać czy to 997.1 czy 997.2 TT bo są różne z zewnątrz i wewnątrz oraz silnik ma inna moc i pojemność. W 996TT to trudniejsze
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 8.05.2019, 17:38 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
A dlaczego odradzacie turbo po 2009? Co z nimi nie tak?
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 8.05.2019, 19:57 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
Lift 996tt od 10/2001 z vin nie rejestracja , wizualnie cupholder nad wlotem chłodzenia kabiny w konsoli jak i wspomniany schowek pasażera nad nogami . Dodatkowo sztywniejsze nadwozie o 25% a to czego nie widać a robi kolosalna różnice to automatyczna skrzynia ta przed liftem zaczytuje tylko 5 pozycji - programów ta z nowszym tcu (można weryfikować po nr czesci) ma ich 250 !!! Oczywiście sa egzemplarze po zmianie tego feleru nawet aso wymienialo komputery na prośbę klienta nie wiem jak w eu ale w USA było glosno o tej akcji .Nie będę tu oceniał żadnego z aut ani wypowiadał się które bo jestem jedna ze stron , ale o 996 na Tech pytania chętnie odp.
|
|
Góra |
|
Tomrider
|
Napisane: 25.05.2019, 20:52 |
|
Dołączył: 28.07.2016 Posty: 214
|
Temat zamkniety
Poszedlem w innym kierunku i jest to😀
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 25.05.2019, 21:58 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 25.05.2019, 22:05 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
Wyglada super. Gratuluje !
Co to za wersja ? Czy dobrze widzę ze to któreś wide body ?
|
|
Góra |
|
Tomrider
|
Napisane: 25.05.2019, 22:53 |
|
Dołączył: 28.07.2016 Posty: 214
|
Zwykla 370 KM Pdk. Ale chociaz ma wydech sportowy😀
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|