Autor |
Wiadomość |
Tomrider
|
Napisane: 3.05.2019, 18:29 |
|
Dołączył: 28.07.2016 Posty: 214
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 3.05.2019, 22:35 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
Dopłać kilkadziesiąt tysięcy i wal w 997. No chyba, że sporo poniżej 200 kupisz to chyba wtedy warto 996.
|
|
Góra |
|
Tomrider
|
Napisane: 3.05.2019, 23:25 |
|
Dołączył: 28.07.2016 Posty: 214
|
A moglem brac Twojego i nie mial bym pewnie niedostatkow mocy przez skrzynie😜 A znasz ktorys z egzemplarzy ktoru rozwazam? Z tego co pamietam chciales 997
|
|
Góra |
|
bary
|
Napisane: 3.05.2019, 23:51 |
|
Dołączył: 3.05.2011 Posty: 1351
|
szczerze mówiac , to zawsze klasyk bedzie drozszy w dluzszej perspektywie czasu niz 997 , poza tym frajda z jazdy klasykiem w supersportowej specyfikacji) ja bym sie dlugo nie zastanawial , Tomirider bral bym 996T manual , ale gdybys szukal automata to Japan Car Direct , moja 964 też jest od nich i byla zgodna z opisem) udanego zakupu i szybkiej decyzji życze)
|
|
Góra |
|
sponsor
|
Napisane: 4.05.2019, 7:15 |
|
Dołączył: 5.02.2018 Posty: 93
|
Skoro umieściłeś w swoim spisie 991.2 a możesz tyle wydać to bierz i ciesz się bo to jednak trochę inna bajka.
|
|
Góra |
|
MDU
|
Napisane: 4.05.2019, 10:56 |
|
Dołączył: 30.03.2018 Posty: 175
|
Bral bym 996 w manualu zamiast 997 w automacie. Jeśli auto nie ma być Daily to zdecydowanie szedł bym w 3 pedal. Większość aut którymi jeździmy na codzień ma automatyczna skrzynie i dla mnie moje 997 jest wyjątkowe na wieczorne przejażdżki właśnie przez obecność manu. Drugą opcją jest faktycznie 991 bo na pewno dasz radę jeździć nim cały czas przez to że jest super wygodne jak na sportowa fure.
|
|
Góra |
|
Gianni
|
Napisane: 4.05.2019, 11:04 |
|
Dołączył: 31.03.2018 Posty: 63
|
Hej, Każdy właściciel swojego Porsche jest przekonany, że to jego jest naj... Normalna sprawa, bo jest coś tej marce, bez względu na model, że na początku tygodnia otwierasz kalendarz i sprawdzasz kiedy będziesz mógł znów pośmigać swoim cackiem. Ja proponuję, zamiast oglądania zdjęć w necie, filmów z YouTuba, ogłoszeń z portali..( bo pewnie od tego zaczynasz dzień) Poprostu wejdź do środka, przejedź się jeśli jest taka możliwość, poczuj klimat classica 996T v dużego przeskoku w środku w 997TT. Oba modele są genialne, ale też nie doskonale Ja na przykład też nie mogłem się zdecydować, byłem już nawet przekonany, że pójdę bardziej w 996T jednak jak wsiadłem za kierownicę i ogarnąłem, że nie ma regulacji pionowej, podziękowalem (190cm) Taki prozaiczny powód zdecydował Długo szukałem egzemplarza i specyfikacji dla siebie. Kupiłem 997TT z pewnego źródła, rynek japoński, zapłaciłem więcej ok, ale stwierdzam, że samochód na moje potrzeby jest idealny, (crusing w wolne dni) przyspieszenie bajka, prowadzenie niesamowite, tip tronic S w zupełności daje radę . Jedynie to czego troszkę brakuje w turbo do pełni szczęścia, to rasowego dźwięku jak już zaskoczą turbiny to czujesz się troche jak w odrzutowcu przy starcie, ale byłem tego świadom przed zakupem. Pozdrawiam, Gianni
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 4.05.2019, 13:21 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Cytuj: Tak sobie przegladam i widze ze dokladajac troche mozna miec 997 turbo No nie wiem to różnica blisko 100K , wybór Porsche zwłaszcza jeśli się nie miało wcześniej żadnego albo nie miało okazji pojeździć innymi to zawsze trudny wybór. Każdy w samochodzie szuka czegoś innego. Nie ma złego czy lepszego Porsche (nie mówię o stanie technicznym) z generacji na generacje zwiększają się osiągi ... ale maleje bezpośredni wpływ kierowcy na nie. Mogę pisać o sobie, bo każdy ma inne podejście do aut ale kierowałem się marzeniami, opiniami o bezawaryjności, frajdy z jazdy a na samym końcu designem czy zamienił bym któregoś? był by to ciężki wybór szybciej dokupił bym kolejne aby w kolejnym szukać czegoś nowego ale w którym kierunku bym poszedł w starszy czy nowszy? ... 996TT ma osiągi obecnie produkowanych aut wiec pod tym względem mu nic nie brakuje, 997 jest ładniejszy ale dla mnie tylko 997.1 z silnikiem Mezgera, lecz te dwa auta dzieli sporo elektronicznie w 996 masz dwa systemy DWA! ABS i ESP w 997 masz ich blisko jedenaście! pytanie czy ty prowadzisz czy ciebie auto prowadzi wybór zależy od ciebie.
_________________
|
|
Góra |
|
PiotrM
|
Napisane: 4.05.2019, 15:12 |
|
Dołączył: 13.02.2015 Posty: 450
|
Darek o jakich jedenastu systemach w 997TT mówisz?
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 4.05.2019, 16:07 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
ABS to wiadomo PTM (Porsche Traction Management) PTV ( Porsche Torque Vectoring)ESP? Sport Chrono Package POSIP (Porsche Said Impact Protection System)to chyba też jest w 996 ale nie mam pewności. VTG (Variable Turbine Geometry) DFI (Direct Fuel INJECTION) VarioCam Plus (tu można przyznać że pierwotny ma tez 996) PASM (Porsche Active Suspension Management) LSA (Lightweight Stable Agile) PSM (Porsche Stability Management) PCM (Porsche Comunication Management) to jest też w 996 jeśli wymieniać wszystko lecz bez HomeLinc. No i nie wiem jak się nazywa system utwardzania poduszek pod silnikiem. Ogólnie to same systemy
_________________
|
|
Góra |
|
otto
|
Napisane: 4.05.2019, 19:49 |
|
Dołączył: 21.07.2015 Posty: 81
|
bary napisał(a): szczerze mówiac , to zawsze klasyk bedzie drozszy w dluzszej perspektywie czasu niz 997 , poza tym frajda z jazdy klasykiem w supersportowej specyfikacji) ja bym sie dlugo nie zastanawial , Tomirider bral bym 996T manual , ale gdybys szukal automata to Japan Car Direct , moja 964 też jest od nich i byla zgodna z opisem) udanego zakupu i szybkiej decyzji życze) Autor podał tu kilka generacji ale niech wie że klasyk to nie to samo co auto współczesne i nie służy do tego samego. Np. 356 wyjedziesz raz dwa w roku na zlot i paradę. 912 i 930 może 10 razy w tym samym celu. Nowszym od mod. 996 do 997 będzie miało najwyższe przebiegi bo dają najwięcej przyjemności z jazdy. Od mod. 991 to już kooperacja z VW, Spotkasz tam rozwiązania i technikaria wspólne z Volkswagen Audi czy skodą. trzeba wiedzieć czego się chcę. Czy pełnokrwistą markę z wszystkim co najlepsze czyli jak najnowszą ale jeszcze produkowaną tylko przez porsche, czy wszystko co najlepsze ale już z księgowym z VW. Starsze generację są niewygodne do nabijania przebiegów i są wolne jak na tę czasy ale będą miały też najniższe przebiegi
|
|
Góra |
|
tony_szpachli
|
Napisane: 4.05.2019, 20:08 |
|
Dołączył: 1.01.2018 Posty: 355
|
To może tak: kupisz z manualem to za 5-10 lat - jeżeli jeszcze będą robić samochody z mechaniczną skrzynią - nie odczujesz aż tak rażącej różnicy, gdyż nadal będziesz używał trzech pedałów. Kupując natomiast wersję z Tiptronic zrozumiesz, że to co najbardziej postarza samochód to... reakcja skrzyni biegów.
|
|
Góra |
|
otto
|
Napisane: 4.05.2019, 20:23 |
|
Dołączył: 21.07.2015 Posty: 81
|
braindead napisał(a): To może tak: kupisz z manualem to za 5-10 lat - jeżeli jeszcze będą robić samochody z mechaniczną skrzynią - nie odczujesz aż tak rażącej różnicy, gdyż nadal będziesz używał trzech pedałów. Kupując natomiast wersję z Tiptronic zrozumiesz, że to co najbardziej postarza samochód to... reakcja skrzyni biegów. TO może tak. Kup 997 z manualem a dostaniesz najprawdziwsze porsche z mega przyśpieszenie nawet w podstawowej wersji. A za 10-15 lat będziesz miał dalej kwintesencja najprawdziwsze mechaniki w ostatniej odsłonie pod egidą Ferry Porsche. Gdyby ktoś miał na sprzedaż sam kupię. Najlepiej po lifcie.
|
|
Góra |
|
Mic182
|
Napisane: 5.05.2019, 9:58 |
|
Dołączył: 2.03.2016 Posty: 1038
|
otto napisał(a): braindead napisał(a): To może tak: kupisz z manualem to za 5-10 lat - jeżeli jeszcze będą robić samochody z mechaniczną skrzynią - nie odczujesz aż tak rażącej różnicy, gdyż nadal będziesz używał trzech pedałów. Kupując natomiast wersję z Tiptronic zrozumiesz, że to co najbardziej postarza samochód to... reakcja skrzyni biegów. TO może tak. Kup 997 z manualem a dostaniesz najprawdziwsze porsche z mega przyśpieszenie nawet w podstawowej wersji. A za 10-15 lat będziesz miał dalej kwintesencja najprawdziwsze mechaniki w ostatniej odsłonie pod egidą Ferry Porsche. Gdyby ktoś miał na sprzedaż sam kupię. Najlepiej po lifcie. Nooo tylko sie nastaw psychicznie na walkę ze sprzęgłem w kazdym korku :/ manual jest tak prawdziwy, że po paru kilometrach w ruchu miejskim czujesz kazdy mięsień lewej nogi, poza tym super Pozdrawiam, Michał
|
|
Góra |
|
BUDZIK
|
Napisane: 5.05.2019, 22:29 |
|
Dołączył: 12.01.2016 Posty: 308
Nr klubowicza: 465
|
|
Góra |
|
Gianni
|
Napisane: 5.05.2019, 22:37 |
|
Dołączył: 31.03.2018 Posty: 63
|
Rzeczywiście piękny egzemplarz w fajnej specyfikacji kolorystycznej Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
BUDZIK
|
Napisane: 5.05.2019, 22:39 |
|
Dołączył: 12.01.2016 Posty: 308
Nr klubowicza: 465
|
|
Góra |
|
tony_szpachli
|
Napisane: 6.05.2019, 13:08 |
|
Dołączył: 1.01.2018 Posty: 355
|
Mic182 napisał(a): otto napisał(a): braindead napisał(a): To może tak: kupisz z manualem to za 5-10 lat - jeżeli jeszcze będą robić samochody z mechaniczną skrzynią - nie odczujesz aż tak rażącej różnicy, gdyż nadal będziesz używał trzech pedałów. Kupując natomiast wersję z Tiptronic zrozumiesz, że to co najbardziej postarza samochód to... reakcja skrzyni biegów. TO może tak. Kup 997 z manualem a dostaniesz najprawdziwsze porsche z mega przyśpieszenie nawet w podstawowej wersji. A za 10-15 lat będziesz miał dalej kwintesencja najprawdziwsze mechaniki w ostatniej odsłonie pod egidą Ferry Porsche. Gdyby ktoś miał na sprzedaż sam kupię. Najlepiej po lifcie. Nooo tylko sie nastaw psychicznie na walkę ze sprzęgłem w kazdym korku :/ manual jest tak prawdziwy, że po paru kilometrach w ruchu miejskim czujesz kazdy mięsień lewej nogi, poza tym super Pozdrawiam, Michał Będzie miał motywację, żeby na siłowni robić nie tylko biceps i klatę, ale również nie omijać leg-day
|
|
Góra |
|
Mic182
|
Napisane: 6.05.2019, 13:59 |
|
Dołączył: 2.03.2016 Posty: 1038
|
braindead napisał(a): Mic182 napisał(a): otto napisał(a): braindead napisał(a): To może tak: kupisz z manualem to za 5-10 lat - jeżeli jeszcze będą robić samochody z mechaniczną skrzynią - nie odczujesz aż tak rażącej różnicy, gdyż nadal będziesz używał trzech pedałów. Kupując natomiast wersję z Tiptronic zrozumiesz, że to co najbardziej postarza samochód to... reakcja skrzyni biegów. TO może tak. Kup 997 z manualem a dostaniesz najprawdziwsze porsche z mega przyśpieszenie nawet w podstawowej wersji. A za 10-15 lat będziesz miał dalej kwintesencja najprawdziwsze mechaniki w ostatniej odsłonie pod egidą Ferry Porsche. Gdyby ktoś miał na sprzedaż sam kupię. Najlepiej po lifcie. Nooo tylko sie nastaw psychicznie na walkę ze sprzęgłem w kazdym korku :/ manual jest tak prawdziwy, że po paru kilometrach w ruchu miejskim czujesz kazdy mięsień lewej nogi, poza tym super Pozdrawiam, Michał Będzie miał motywację, żeby na siłowni robić nie tylko biceps i klatę, ale również nie omijać leg-day Właśnie odwrotnie, klata i biceps i prawa noga, a lewa na spokojnie w korku Pozdrawiam, Michał
|
|
Góra |
|
Gianni
|
Napisane: 6.05.2019, 14:07 |
|
Dołączył: 31.03.2018 Posty: 63
|
No tak, przecież dzisiaj poniedziałek Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|