Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 3.05.2019, 18:29 

Dołączył: 28.07.2016
Posty: 214
Znowu ja😀
Jak pisalem nosi mnie😀.
Mam rozne koncepcje ale najblizej mi chyba do turbo. Z drugiej strony te nowsze tez fajne.
I tak do brzegu

Po weekendzie bede sie umawial z Dawidem i jego czarna 996 trurbo
Ale...
Tak sobie przegladam i widze ze dokladajac troche mozna miec 997 turbo
I tu pytanie. Co fajniejsze? Prowadzenie/fun to ma byc zabaweczka nie daily😀
Kolejna rzecz w sumie tez istotna to utrata wartosci. Czy 996 turbo w przedziale cenowym 200-220 tys plz jest przeszacowane czy raczej bedzie juz w tym zakresie? Wiem ze ciezko przewidywac przyszlosc ale jak sie Wam wydaje.?
A co z 997 za 250-280? Spadek czy stagnacja? W sumie to nowszy model ale duza produkcja
Pewnie jeszcze troche glowe pozawracam, ale chce miec cos na wizyte mistrza Walterra na sierpien a moim 3.4 tiptronic to nie chcialbym mu glowy zawracac😀
Ponizej linki co znalazlem

997

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... 3fd777dc45

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... 3fd777dc45

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... 3fd777dc45


996
Klubowe Dawida
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... Arjlk.html

Japan cat direct
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... 3fd777dc45

Autoreduta
https://www.otomoto.pl/osobowe/porsche/ ... ountry%5D=

Porsche Poznan

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... 3fd777dc45

Plus to srebrne z poprzedniego watku😀

Dodatkowo bardzo mi sie podoba zestawienie kolorystyczne i auto ogolnoe poza cena😀
To 4s 997

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... b20730a29f

Wiem męcze i mieszam, ale moze ktos zna powyzsze egzemplarze?

Jest jeszcze jedna opcja zwykle 991 i leasing, ale to chyba zla droga...
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... 3882503931
Chyba podziennikarskie

Za Duzy przebieg?

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... 4ca29e56c4

Pozdrawiam
Chyba zmienie nicka na niezdecydowany😀


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.05.2019, 22:35 

Dołączył: 3.08.2015
Posty: 734
Dopłać kilkadziesiąt tysięcy i wal w 997. No chyba, że sporo poniżej 200 kupisz to chyba wtedy warto 996.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.05.2019, 23:25 

Dołączył: 28.07.2016
Posty: 214
A moglem brac Twojego i nie mial bym pewnie niedostatkow mocy przez skrzynie😜
A znasz ktorys z egzemplarzy ktoru rozwazam? Z tego co pamietam chciales 997


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.05.2019, 23:51 

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1351
szczerze mówiac , to zawsze klasyk bedzie drozszy w dluzszej perspektywie czasu niz 997 , poza tym frajda z jazdy klasykiem w supersportowej specyfikacji)
ja bym sie dlugo nie zastanawial , Tomirider bral bym 996T manual , ale gdybys szukal automata to Japan Car Direct , moja 964 też jest od nich i byla zgodna z opisem)
udanego zakupu i szybkiej decyzji życze)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2019, 7:15 

Dołączył: 5.02.2018
Posty: 93
Skoro umieściłeś w swoim spisie 991.2 a możesz tyle wydać to bierz i ciesz się bo to jednak trochę inna bajka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2019, 10:56 

Dołączył: 30.03.2018
Posty: 175
Bral bym 996 w manualu zamiast 997 w automacie. Jeśli auto nie ma być Daily to zdecydowanie szedł bym w 3 pedal. Większość aut którymi jeździmy na codzień ma automatyczna skrzynie i dla mnie moje 997 jest wyjątkowe na wieczorne przejażdżki właśnie przez obecność manu. Drugą opcją jest faktycznie 991 bo na pewno dasz radę jeździć nim cały czas przez to że jest super wygodne jak na sportowa fure.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2019, 11:04 

Dołączył: 31.03.2018
Posty: 63
Hej,

Każdy właściciel swojego Porsche jest przekonany, że to jego jest naj... Normalna sprawa, bo jest coś tej marce, bez względu na model, że na początku tygodnia otwierasz kalendarz i sprawdzasz kiedy będziesz mógł znów pośmigać swoim cackiem.

Ja proponuję, zamiast oglądania zdjęć w necie, filmów z YouTuba, ogłoszeń z portali..( bo pewnie od tego zaczynasz dzień) Poprostu wejdź do środka, przejedź się jeśli jest taka możliwość, poczuj klimat classica 996T v dużego przeskoku w środku w 997TT. Oba modele są genialne, ale też nie doskonale Ja na przykład też nie mogłem się zdecydować, byłem już nawet przekonany, że pójdę bardziej w 996T jednak jak wsiadłem za kierownicę i ogarnąłem, że nie ma regulacji pionowej, podziękowalem (190cm) Taki prozaiczny powód zdecydował

Długo szukałem egzemplarza i specyfikacji dla siebie. Kupiłem 997TT z pewnego źródła, rynek japoński, zapłaciłem więcej ok, ale stwierdzam, że samochód na moje potrzeby jest idealny, (crusing w wolne dni) przyspieszenie bajka, prowadzenie niesamowite, tip tronic S w zupełności daje radę.

Jedynie to czego troszkę brakuje w turbo do pełni szczęścia, to rasowego dźwięku jak już zaskoczą turbiny to czujesz się troche jak w odrzutowcu przy starcie, ale byłem tego świadom przed zakupem.

Pozdrawiam,
Gianni


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2019, 13:21 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Cytuj:
Tak sobie przegladam i widze ze dokladajac troche mozna miec 997 turbo

No nie wiem to różnica blisko 100K , wybór Porsche zwłaszcza jeśli się nie miało wcześniej żadnego albo nie miało okazji pojeździć innymi to zawsze trudny wybór. Każdy w samochodzie szuka czegoś innego. Nie ma złego czy lepszego Porsche (nie mówię o stanie technicznym) z generacji na generacje zwiększają się osiągi ... ale maleje bezpośredni wpływ kierowcy na nie. Mogę pisać o sobie, bo każdy ma inne podejście do aut ale kierowałem się marzeniami, opiniami o bezawaryjności, frajdy z jazdy a na samym końcu designem czy zamienił bym któregoś? był by to ciężki wybór szybciej dokupił bym kolejne :) aby w kolejnym szukać czegoś nowego ale w którym kierunku bym poszedł w starszy czy nowszy? ... 996TT ma osiągi obecnie produkowanych aut wiec pod tym względem mu nic nie brakuje, 997 jest ładniejszy ale dla mnie tylko 997.1 z silnikiem Mezgera, lecz te dwa auta dzieli sporo elektronicznie w 996 masz dwa systemy DWA! ABS i ESP w 997 masz ich blisko jedenaście! pytanie czy ty prowadzisz czy ciebie auto prowadzi wybór zależy od ciebie.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2019, 15:12 

Dołączył: 13.02.2015
Posty: 450
Darek o jakich jedenastu systemach w 997TT mówisz?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2019, 16:07 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
ABS to wiadomo PTM (Porsche Traction Management)
PTV ( Porsche Torque Vectoring)ESP?
Sport Chrono Package
POSIP (Porsche Said Impact Protection System)to chyba też jest w 996 ale nie mam pewności.
VTG (Variable Turbine Geometry)
DFI (Direct Fuel INJECTION)
VarioCam Plus (tu można przyznać że pierwotny ma tez 996)
PASM (Porsche Active Suspension Management)
LSA (Lightweight Stable Agile)
PSM (Porsche Stability Management)
PCM (Porsche Comunication Management) to jest też w 996 jeśli wymieniać wszystko lecz bez HomeLinc.
No i nie wiem jak się nazywa system utwardzania poduszek pod silnikiem.
Ogólnie to same systemy ;)




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2019, 19:49 

Dołączył: 21.07.2015
Posty: 81
bary napisał(a):
szczerze mówiac , to zawsze klasyk bedzie drozszy w dluzszej perspektywie czasu niz 997 , poza tym frajda z jazdy klasykiem w supersportowej specyfikacji)
ja bym sie dlugo nie zastanawial , Tomirider bral bym 996T manual , ale gdybys szukal automata to Japan Car Direct , moja 964 też jest od nich i byla zgodna z opisem)
udanego zakupu i szybkiej decyzji życze)



Autor podał tu kilka generacji ale niech wie że klasyk to nie to samo co auto współczesne i nie służy do tego samego.
Np. 356 wyjedziesz raz dwa w roku na zlot i paradę. 912 i 930 może 10 razy w tym samym celu. Nowszym od mod. 996 do 997 będzie miało najwyższe przebiegi bo dają najwięcej przyjemności z jazdy. Od mod. 991 to już kooperacja z VW, Spotkasz tam rozwiązania i technikaria wspólne z Volkswagen Audi czy skodą. trzeba wiedzieć czego się chcę. Czy pełnokrwistą markę z wszystkim co najlepsze czyli jak najnowszą ale jeszcze produkowaną tylko przez porsche, czy wszystko co najlepsze ale już z księgowym z VW.
Starsze generację są niewygodne do nabijania przebiegów i są wolne jak na tę czasy ale będą miały też najniższe przebiegi


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2019, 20:08 

Dołączył: 1.01.2018
Posty: 355
To może tak: kupisz z manualem to za 5-10 lat - jeżeli jeszcze będą robić samochody z mechaniczną skrzynią - nie odczujesz aż tak rażącej różnicy, gdyż nadal będziesz używał trzech pedałów. Kupując natomiast wersję z Tiptronic zrozumiesz, że to co najbardziej postarza samochód to... reakcja skrzyni biegów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2019, 20:23 

Dołączył: 21.07.2015
Posty: 81
braindead napisał(a):
To może tak: kupisz z manualem to za 5-10 lat - jeżeli jeszcze będą robić samochody z mechaniczną skrzynią - nie odczujesz aż tak rażącej różnicy, gdyż nadal będziesz używał trzech pedałów. Kupując natomiast wersję z Tiptronic zrozumiesz, że to co najbardziej postarza samochód to... reakcja skrzyni biegów.


TO może tak. Kup 997 z manualem a dostaniesz najprawdziwsze porsche z mega przyśpieszenie nawet w podstawowej wersji. A za 10-15 lat będziesz miał dalej kwintesencja najprawdziwsze mechaniki w ostatniej odsłonie pod egidą Ferry Porsche.
Gdyby ktoś miał na sprzedaż sam kupię. Najlepiej po lifcie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.05.2019, 9:58 

Dołączył: 2.03.2016
Posty: 1038
otto napisał(a):
braindead napisał(a):
To może tak: kupisz z manualem to za 5-10 lat - jeżeli jeszcze będą robić samochody z mechaniczną skrzynią - nie odczujesz aż tak rażącej różnicy, gdyż nadal będziesz używał trzech pedałów. Kupując natomiast wersję z Tiptronic zrozumiesz, że to co najbardziej postarza samochód to... reakcja skrzyni biegów.


TO może tak. Kup 997 z manualem a dostaniesz najprawdziwsze porsche z mega przyśpieszenie nawet w podstawowej wersji. A za 10-15 lat będziesz miał dalej kwintesencja najprawdziwsze mechaniki w ostatniej odsłonie pod egidą Ferry Porsche.
Gdyby ktoś miał na sprzedaż sam kupię. Najlepiej po lifcie.
Nooo tylko sie nastaw psychicznie na walkę ze sprzęgłem w kazdym korku :/ manual jest tak prawdziwy, że po paru kilometrach w ruchu miejskim czujesz kazdy mięsień lewej nogi, poza tym super ;)

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.05.2019, 22:29 

Dołączył: 12.01.2016
Posty: 308
Nr klubowicza: 465
Kup sobie to:
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... d806116ce7

Jak je ostatnio widziałem wyglądało jak nówka sztuka!

Też sprowadzone przez JCD.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.05.2019, 22:37 

Dołączył: 31.03.2018
Posty: 63
Rzeczywiście piękny egzemplarz w fajnej specyfikacji kolorystycznej

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.05.2019, 22:39 

Dołączył: 12.01.2016
Posty: 308
Nr klubowicza: 465
http://www.classic911.pl/images/stories ... C_2758.JPG

Tu go widziałem po raz ostatni...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.05.2019, 13:08 

Dołączył: 1.01.2018
Posty: 355
Mic182 napisał(a):
otto napisał(a):
braindead napisał(a):
To może tak: kupisz z manualem to za 5-10 lat - jeżeli jeszcze będą robić samochody z mechaniczną skrzynią - nie odczujesz aż tak rażącej różnicy, gdyż nadal będziesz używał trzech pedałów. Kupując natomiast wersję z Tiptronic zrozumiesz, że to co najbardziej postarza samochód to... reakcja skrzyni biegów.


TO może tak. Kup 997 z manualem a dostaniesz najprawdziwsze porsche z mega przyśpieszenie nawet w podstawowej wersji. A za 10-15 lat będziesz miał dalej kwintesencja najprawdziwsze mechaniki w ostatniej odsłonie pod egidą Ferry Porsche.
Gdyby ktoś miał na sprzedaż sam kupię. Najlepiej po lifcie.
Nooo tylko sie nastaw psychicznie na walkę ze sprzęgłem w kazdym korku :/ manual jest tak prawdziwy, że po paru kilometrach w ruchu miejskim czujesz kazdy mięsień lewej nogi, poza tym super ;)

Pozdrawiam,
Michał


Będzie miał motywację, żeby na siłowni robić nie tylko biceps i klatę, ale również nie omijać leg-day ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.05.2019, 13:59 

Dołączył: 2.03.2016
Posty: 1038
braindead napisał(a):
Mic182 napisał(a):
otto napisał(a):
braindead napisał(a):
To może tak: kupisz z manualem to za 5-10 lat - jeżeli jeszcze będą robić samochody z mechaniczną skrzynią - nie odczujesz aż tak rażącej różnicy, gdyż nadal będziesz używał trzech pedałów. Kupując natomiast wersję z Tiptronic zrozumiesz, że to co najbardziej postarza samochód to... reakcja skrzyni biegów.


TO może tak. Kup 997 z manualem a dostaniesz najprawdziwsze porsche z mega przyśpieszenie nawet w podstawowej wersji. A za 10-15 lat będziesz miał dalej kwintesencja najprawdziwsze mechaniki w ostatniej odsłonie pod egidą Ferry Porsche.
Gdyby ktoś miał na sprzedaż sam kupię. Najlepiej po lifcie.
Nooo tylko sie nastaw psychicznie na walkę ze sprzęgłem w kazdym korku :/ manual jest tak prawdziwy, że po paru kilometrach w ruchu miejskim czujesz kazdy mięsień lewej nogi, poza tym super ;)

Pozdrawiam,
Michał


Będzie miał motywację, żeby na siłowni robić nie tylko biceps i klatę, ale również nie omijać leg-day ;)
Właśnie odwrotnie, klata i biceps i prawa noga, a lewa na spokojnie w korku :)

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.05.2019, 14:07 

Dołączył: 31.03.2018
Posty: 63
No tak, przecież dzisiaj poniedziałek

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum