Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 2.05.2015, 12:27 

Dołączył: 19.04.2015
Posty: 18
Witam,

Czy kots z Was przerabial temat dolozenia kompresora do wolnossaka? Na rynku w usa jest zestaw na vortechu v3, przetestowany na setkach uzytkownikow. Czy da sie zrobic podobny zestaw w Polsce za rozsadne pieniadze ? Za opinie typu "kup wersje turbo" z gory dzieki, jednak kupujac nawet oryginalny zestaw za 8k usd jestem finansowo i wydajnosciowo mocno do przodu a do tego latwo taki kompresor zdemontowac :)

Dzieki za odpowiedzi!

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.05.2015, 21:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Te silniki dostatecznie łatwo padają jako wolnossaki.
Nie ryzykowałbym - a do 3.4 to już w ogóle.
No, chyba że do GT3 ;)




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.05.2015, 21:18 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
GT3 turbo ??? to byłoby ciekawe. Jakby ktoś umiał zrobić do tego dobra mapę, to mógłby powstać niezły potwór.

A tak na serio: niestety wiekszość takich wynalazków nie sprawdza sie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.05.2015, 21:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
piterson napisał(a):
Te silniki dostatecznie łatwo padają jako wolnossaki.
Nie ryzykowałbym - a do 3.4 to już w ogóle.
No, chyba że do GT3 ;)


Powaznie..? GT3tt :wink: moze cos takiego:

http://jalopnik.com/flying-up-pikes-pea ... 1608269124

A to nie nazywa sie GT2?




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.05.2015, 21:37 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Świetne !!!

A co do GT2, to jednak kreci się o wiele niżej niż GT3, inna charakterystyka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.05.2015, 21:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Racja Alex. Dzisiaj bylem 996tt na classic auto w Kielcach (jako kibic i pilot) i faktycznie charakterystyka uturbionego silnika jest zupelnie inna, niz szlifierka GT3. Za to jak turbo ciaaaaaagnie! :D Polaczenie GT3 i turbo musi byc ciekawe. Tylko dlaczego fabryka tego jeszcze nie robi..?




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.05.2015, 22:01 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
Rekord chyba należy teraz do Leoba , ktoś ma jakiś wgląd do tabeli zestawien rekordów pod tą góre , lubie ogladac te podjazdy ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.05.2015, 22:19 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
BT napisał(a):
Racja Alex. Dzisiaj bylem 996tt na classic auto w Kielcach (jako kibic i pilot) i faktycznie charakterystyka uturbionego silnika jest zupelnie inna, niz szlifierka GT3. Za to jak turbo ciaaaaaagnie! :D Polaczenie GT3 i turbo musi byc ciekawe. Tylko dlaczego fabryka tego jeszcze nie robi..?


Nie jestem inżynierem ani ekspertem, ale myslę, że połaczenie obrotów na poziomie 8000 lub wyzej z doładowaniem wykracza ponad możliwości wytrzymałości materiałowej seryjnego jednak silnika. Ale w F1 były zdaje się turbiny z obrotami 10000 albo lepiej.

BTW kocham moje 996tt ale choruję na GT3RS - choć w moim wieku to chyba tylko zachcianka. Pozdrowienia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 3.06.2015, 8:55 

Dołączył: 4.02.2010
Posty: 130
BT napisał(a):
piterson napisał(a):
Te silniki dostatecznie łatwo padają jako wolnossaki.
Nie ryzykowałbym - a do 3.4 to już w ogóle.
No, chyba że do GT3 ;)


Powaznie..? GT3tt :wink: moze cos takiego:

http://jalopnik.com/flying-up-pikes-pea ... 1608269124

A to nie nazywa sie GT2?



W 2011 Jeff Zwart zrobił to w 997 GT2RS:)

https://www.youtube.com/watch?v=9vwOpfoLIWM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum