Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 19.06.2018, 19:07 

Dołączył: 18.09.2015
Posty: 395
Panowie czy bac sie przebiegow ponad 200.000 w 996 lift ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.06.2018, 20:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1593
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
U mnie lada moment stuknie 230tys. Nic się nie dzieje. Oleju nie bierze prawie w ogóle.

BTW nie ma konsensusu kiedy "profilaktycznie" zaglądać do silnika - jedni zalecają, żeby w okolicach 200k, inni uważają, że skoro nic się nie dzieje to nie dotykać.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.06.2018, 21:57 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Ale w rozrzad przy 200tys to juz by pasowalo zagladnac.. sam tak kiedys o swoim mowiles ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.06.2018, 22:49 

Dołączył: 24.11.2017
Posty: 201
U mnie 217tys i bez żadnych poważnych awarii. Osobiście uważam, że regularnie używane - serwisowane to duży atut.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.06.2018, 23:20 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1593
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
tsubasa napisał(a):
Ale w rozrzad przy 200tys to juz by pasowalo zagladnac.. sam tak kiedys o swoim mowiles ;)


Bo tak mówi jeden ze speców.
Ale dwóch innych uważa, że absolutnie nie!
I bądź tu mądry...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.06.2018, 5:53 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1549
Rozważasz białe od Kimbexa ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.06.2018, 8:50 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
piterson napisał(a):
tsubasa napisał(a):
Ale w rozrzad przy 200tys to juz by pasowalo zagladnac.. sam tak kiedys o swoim mowiles ;)


Bo tak mówi jeden ze speców.
Ale dwóch innych uważa, że absolutnie nie!
I bądź tu mądry...


Ja sie trzymam opinii mojego.. moze pozostali zyja z naprawy uszkodzonych silnikow ;) a tak na serio tez jestem zdania ze jak wszystko dziala to po co sie martwic na zapas..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.06.2018, 11:00 

Dołączył: 4.05.2007
Posty: 479
Ja mam juz grubo ponad 400.000 w 996TT i trzyma fabryczną kompresje na wszysztkich cylindrach.
Mysle ze silnik i skrzynia w tym modelu to ostatnie co padnie...łącznie z kierowcą


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.06.2018, 11:03 

Dołączył: 18.09.2015
Posty: 395
b0g0b0jny napisał(a):
Rozważasz białe od Kimbexa ?


Tak ;) zastanawiam sie czy nie kupic czegos tanszego i dopiescic ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron