Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 1.07.2023, 15:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 448
Nr klubowicza: 797
Czy ktoś z Was orientuje się jak w liczbach wygląda ile 996 Turbo wyszło z fabryki z opcją usunięcia szyberdachu?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.07.2023, 21:05 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
niestety nie ma takich informacji oficjalnych z porsche , jadnak śledząc rynek od kilkunastu lat tego modelu naprawdę niewiele jest takich bo był on w standardzie przynajmniej na usa i eu , te bez często są już home made bo zabieg jest dość prosty wbrew pozorom a dachy dostępne za grosze ze zwykłych 996 wraz z podsufitka itd . zdarzają się bez fabrycznie ale oceniam to na 1% , możliwe ze zależy to od rynku docelowego , akurat nigdy tego nie zbadałem dogłębniej . W każdym razie trafić bez z opcja z fabryki i jeszcze z manualem to jest coś . 996tt w kasku z szybrem jest naprawdę ciasno . Z drugiej strony jak po latach w każdym 996 wylatują kratkami te pianki szkodliwe i inne cuda z nawiewow ( już raz byłem u laryngologa ) inny klubowicz coś wspominał o problem z oczami przez to i leczeniu , to coraz częściej używam szyberdachu do wentylacji niż mocny nadmuch :lol:
Popularne są tez dachy z carbonu , nawet w klubie są takie .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.07.2023, 21:20 

Dołączył: 25.02.2018
Posty: 254
Ja mam ory bez


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.07.2023, 7:51 

Dołączył: 3.03.2018
Posty: 190
porscheee napisał(a):
Z drugiej strony jak po latach w każdym 996 wylatują kratkami te pianki szkodliwe i inne cuda z nawiewow ( już raz byłem u laryngologa ) inny klubowicz coś wspominał o problem z oczami przez to i leczeniu , to coraz częściej używam szyberdachu do wentylacji niż mocny nadmuch :lol:
Popularne są tez dachy z carbonu , nawet w klubie są takie .


Przecież to można naprawić. To jest standardowy problem i jest stosunkowo łatwy do usunięcia. Deskę trzeba wyjąc i dobrać się do klap w nagrzewnicy. W jeden weekend do ogarnięcia samemu nawet.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.07.2023, 11:35 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
Rafał-El napisał(a):
Ja mam ory bez

Turbo 6 speed ? Jaki masz kod z naklejki jest tej opcji ? Z jakiego rynku auto ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.07.2023, 13:31 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 448
Nr klubowicza: 797
porecheee po rozmowie z Tobą zapamiętałem właśnie, że opcja 650 to standard dla Turbo. Wczoraj natknąłem się przeglądając i czytając o 996 TT na czarne Turbo 6Mt w DE z fabrycznym delete tej opcji. Idąc dalej tym tropem znalazłem na rennlist kolejne kilka przypadków - ale ciekaw właśnie byłem jak częste jest to względem całej populacji 996tt. I jaki jest kod tej opcji, bo przeglądając listy kodów opcji dla 996 nie znalazłem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.07.2023, 13:48 

Dołączył: 25.02.2018
Posty: 254
porscheee napisał(a):
Rafał-El napisał(a):
Ja mam ory bez

Turbo 6 speed ? Jaki masz kod z naklejki jest tej opcji ? Z jakiego rynku auto ?

Niestety tip. Ale za to x50. Z rynku japońskiego. Z chęcią bym zamienił na manuala ale to nie takie proste.
Wczesniej miałem z szyberdachem i denerwowało mnie ze od 160 świstał i było głośno


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.07.2023, 15:32 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
Rafał-El napisał(a):
porscheee napisał(a):
Rafał-El napisał(a):
Ja mam ory bez

Turbo 6 speed ? Jaki masz kod z naklejki jest tej opcji ? Z jakiego rynku auto ?

Niestety tip. Ale za to x50. Z rynku japońskiego. Z chęcią bym zamienił na manuala ale to nie takie proste.
Wczesniej miałem z szyberdachem i denerwowało mnie ze od 160 świstał i było głośno

no to by nie zgadzało bo narazie te które namierzyłem bez szyberdachu oem to tip x50 japan , w klubie nawet kilka takich mamy , co do świstu to rozumiem ze mówisz jak otwarty bo po zamknięciu cisza nawet przy v max powinna być .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.07.2023, 16:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 448
Nr klubowicza: 797
Rafał-El napisał(a):
porscheee napisał(a):
Rafał-El napisał(a):
Ja mam ory bez

Turbo 6 speed ? Jaki masz kod z naklejki jest tej opcji ? Z jakiego rynku auto ?

Niestety tip. Ale za to x50. Z rynku japońskiego. Z chęcią bym zamienił na manuala ale to nie takie proste.
Wczesniej miałem z szyberdachem i denerwowało mnie ze od 160 świstał i było głośno


Rozumiem, że to nie jest takie p&p jak w BMW kiedy przechodzi się z at na mt - ale faktycznie jest to tak trudne/nieopłacalne w 996?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.07.2023, 16:57 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
Jest do zrobienia ale nie ma sensu , przy dzisiejszych cenach części wyjdzie drożej niż dołożyć ta kwotę przy zakupie tip i mieć ori manuala lub sprzedaży auta z tip i dołożeniu do tego co się chce odrazu . Zadziałały podobne schematy jak singer zaczął wykupywać 964 coupe manual w dużych ilościach i wypłynął rynek tych aut co nadmychalo ceny powyżej 993 , tak ze skrzyniami 996tt manualnymi zrobiła ultima producent supercara uk bazujący w najmocnjszych wersjach silnikowych na tych skrzyniach prócz tego inni tunerzy itd bo to najmocniejszy manual na rynku i tych skrzyń nie ma . Mało tego teraz singwer ogłosił ze befzie budował nowy model auta bo tamtych n/a za dużo i teraz wchodzi w auta turbo z tego co wiemy oczywiście będzie bazował na motorach mezger turbo a skrzynia na bank tez będzie ta z 996/997tt w bazie wyjściowej wiec pytanie czy wymiota już rynek całkowicie czy maja umowę na nowki jakaś . Kiedyś mając zapas tych skrzyń wyprzedawałem po 10-13 tys zł teraz są te same ceny ale w euro . A to tylko cena skrzyni , dolicz rewizje kolejna 10 tys zł bo zawsze łożyska do wymiany a nie wiesz jaka skrzynie trafisz naogol zawsze coś nie tak w niej całe szczęście każda srobka dostępna do niej w aso . cena 10.000 komplet sprzęgła , zegary , inne półosie , lewar , linki , siłownik hydrauliczny na skrzynie , , łapa , pedały itd itd no i robocizna . Koszt moim zdaniem 100
Tys pln Non sens . Lepiej w manualu wyciąć dach i wstawić bez szyberdachu lub carbonowy .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum