Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 215 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Czy 996 Turbo bedzie drożało ?
TAK 62%  62%  [ 97 ]
NIE 25%  25%  [ 40 ]
Pozostanie na aktualnym poziomie 13%  13%  [ 20 ]
Liczba głosów : 157
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 13.04.2021, 21:34 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
prnit napisał(a):
wyjezdzasz z salonu, jedziesz zrobić program i masz 3,8-3,9 do 100 i 996 turbo nie ma szans z takim głupim golfem...piszę tylko ze na dzisiejsze standardy 996 turbo i nawet 997.1 turbo seria nie są już wcale tak szybkimi autami. Szybkie były na początku 2000 ale teraz przy dwusprzęgłowych skrzyniach itd. wcale nie są juz takimi kilerami i pisanie że są nieziemsko szybkie mija się z prawdą, nieziemsko szybkie to dziś auta które robią 100 w 2.x sek a 100-200 w 5 sek max.


Ale to nadal głupi Golf... Auto którego natłuczono miliony, nudne do wyrzygu. Za darmo bym nie jeździł. Serio. Sto razy wolałbym pierwszego 200-konnego Boxstera zamiast.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.04.2021, 21:49 
Avatar użytkownika

Dołączył: 6.02.2013
Posty: 590
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Nr klubowicza: 376
prnit napisał(a):
pisanie że są nieziemsko szybkie mija się z prawdą


Piekielnie nie znaczy nieziemsko, wręcz przeciwnie, bardzo ziemsko :P
Z Golfami nie obcuję, ale wątpię czy którykolwiek może dać więcej frajdy od wkręcenia 996tt do 3500 obrotów i przy przepięknym ryku silnika dostania z dwóch turbin potężnego kopa w plery :D A wtedy już zaczyna być piekielnie szybko...




_________________

996 Carrera cabrio '00 - OUT
Boxster 981 GTS Martini, TP 1.50,758, Silesia 1.56,868
996 TT '03
928S '84

Damian


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.04.2021, 22:24 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2932
piterson napisał(a):
prnit napisał(a):
wyjezdzasz z salonu, jedziesz zrobić program i masz 3,8-3,9 do 100 i 996 turbo nie ma szans z takim głupim golfem...piszę tylko ze na dzisiejsze standardy 996 turbo i nawet 997.1 turbo seria nie są już wcale tak szybkimi autami. Szybkie były na początku 2000 ale teraz przy dwusprzęgłowych skrzyniach itd. wcale nie są juz takimi kilerami i pisanie że są nieziemsko szybkie mija się z prawdą, nieziemsko szybkie to dziś auta które robią 100 w 2.x sek a 100-200 w 5 sek max.


Ale to nadal głupi Golf... Auto którego natłuczono miliony, nudne do wyrzygu. Za darmo bym nie jeździł. Serio. Sto razy wolałbym pierwszego 200-konnego Boxstera zamiast.


Nie zna życia ten co nie miał Megane'I za 900, 206 za zestaw kół zimowych czy 156 za padnięty motor 944! Lokalny diagnosta dostaje oczopląsu gdy do niego podjeżdżam naprzemiennie co tam akurat trzeba przetrzepać ;)
Tak więc precz z klasizmem!
(chyba, że Almera. Tu się zgadzam. Tym to dzieci straszyć tylko! :lol: )

Wracając do głównego wątku. Podzielam odczucia autora. Z wiekiem liczby nie robią już wrażenia. Wystarczy, że w aucie czuję się w sam raz. Dynamika ma sprawiać przyjemność, zachęcać do jazdy, nie męczyć czy straszyć. Po co i na co? Jak już, to większe wrażenie potrafią na mnie zrobić opóźnienia. Do tej pory pamiętam testy ceramiki w 991TS w Poznaniu 2015. Zwłaszcza gdy dawało radę depnąć hamulec lewą, zamiast przekładać na niego prawą. 1,8sek ze 100kmh?

EDIT - wątki mi się pogubiły :lol:
(akapit powyżej był odnośnie tematu o 3,5 do 100 :) )


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.04.2021, 22:32 

Dołączył: 27.05.2009
Posty: 878
A jak wam się widzi cena 996 4s w stosunku do Turbo? Dobry kolega kupił dziś 996 4S cabrio 2004 w manualu w USA i zapłacił za niego 5000USD mniej niż płaciłem za moje Turbo 2002 tiptronic, więc już na starcie jest sporo do przodu. A wszystkich 996 4S Cabrio wypuścili mniej niż 996 Turbo w samym tylko 2002 roku.. Biorąc pod uwagę ilość sztuk i atrakcyjność tyłu 4S może on moim zdaniem przebić ceny Turbo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.04.2021, 23:29 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3737
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
OK w 4S pokrywa silnika (choc bez fajnego skrzydła) z tą blendą robi robotę ale pomysł Turbolooka nie jest niczym nowym w tej marce a 4S jest właśnie takim TL a to chyba w Porsche serce jest najważniejsze/najfajniejsze.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.04.2021, 6:47 

Dołączył: 30.03.2018
Posty: 176
Serducho jest wazne, ale nawet patrzac na dyskusje wyzej turbodoladowany silnik + awd jest standardem w nowoczesnych autach. Ludzie najczesciej na co marudza w nowoczesnych autach to wlasnie dzwiek silnika dla tego moim zdaniem wolnossace silniki moga okazac sie duzo bardziej poszukiwane.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.04.2021, 7:15 

Dołączył: 27.05.2009
Posty: 878
Dźwięk 996 to akurat chyba największy minus w tym modelu. Jak miałem Clio V6 to jeździłem nim bez radia, to jak on grał za plecami to było coś niesamowitego, ale w 996 Turbo akurat się nie postarali, jeszcze w dodatku nię dali PSE, które np w 4s było dostępne i wg mnie ładnie poprawia wrażenia dźwiękowe..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.04.2021, 13:01 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
996 Turbo i 4s będą drożały i to na pewno ... widzę co się dzieje w Japonii i za jakie pieniądze sprzedaję te modele . Co roku drożej ;)




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.05.2021, 8:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3737
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
I kolejne turbo z mega dużym przebiegiem.

https://www.hagerty.com/media/car-profi ... WEKFCBKGFk




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2021, 12:00 

Dołączył: 6.04.2008
Posty: 316
Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
kimbex napisał(a):
996 Turbo i 4s będą drożały i to na pewno ... widzę co się dzieje w Japonii i za jakie pieniądze sprzedaję te modele . Co roku drożej ;)


996 tt i 4S drożeją w Japonii bo zostały wywiezione w dużych ilościach "po taniości" i mało ich tam zostało. Tez wierzę, że te modele będą drożeć. To dobra informacja dla obecnych posiadaczy, natomiast pojawia się pytanie dla przyszłych iwestorów - czy pieniądze zainwestowane w inny model (np. 997) nie przyniosą większego zwrotu?...




_________________

Klubowicz nr 114


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2021, 14:17 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 691
w 997 na pewno, a szczególnie 997tt, a już wyjątkowo w manualu, a top of the top w białym lakierze. 🤗


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2021, 15:12 
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2013
Posty: 544
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 353
Widziałem takiego i znam nawet właściciela . Tez uważam ze taki biały w manualu jest the best . :lol:




_________________

Boxster S 981 '12
928 S2 ’ 86
Było 928 S4’ 90


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.05.2021, 18:47 
Avatar użytkownika

Dołączył: 30.03.2012
Posty: 2302
Lokalizacja: Warszawa-Sękocin
Nr klubowicza: 330
pimi napisał(a):
... a top of the top w białym lakierze.


Tu bym polemizował ;)




_________________

PORSCHOHOLIK 997 TURBO MACADAMIA
oponygumis@wp.pl
tel.+48-602-620-510
Tomek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.05.2021, 23:25 

Dołączył: 27.05.2009
Posty: 878
Macadamia w 997 a żółty w 996 :thumbup:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.10.2021, 9:59 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3737
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Właściciel paru fajnych bryk daje swoją opinię o 996TT , a podsumowanie jest budujące :)





_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.11.2022, 18:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3737
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Nie no to staje się nudne , bo przecież porządne Porsche ma silnik do remontu po 100 tys km a nie jakiś milion i tak wszystkim przejadły się te 996 i co z tego, że pancerne jak to najbrzydsze Porsche 911 ... ech...

https://magazynauto.pl/wiadomosci/porsc ... u3Et3VsdA0




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.11.2022, 20:33 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 862
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
Daro, ale nie wypaczajmy faktów (tj sporej ilości przypadków remontów) - wiesz dobrze, że w tt jest mezger. Tak to jakiś laik przeczyta i wyciągnie błędne wnioski ;)




_________________

MB W126 260SE '87
MB C126 560SEC '90
MB R129 SL500 '99
MB W204 C63 AMG '09
Porsche 911 996.2 C2 '01
Honda CRX ED9 K20 track tool '90
BMW S1000R '17


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.12.2022, 0:14 

Dołączył: 3.01.2011
Posty: 270
Remonty to pewnie wynikają z:
1. Na zimnym gaz do dechy.
2. Pół stanu oleju jest ok.
3. Z wymianą oleju zaczekam, przecież niedawno wymieniałem.
4. Strasznie drogi serwis tego Porsche. Po co jeździć, pewnie i tak naciągają.
5. Remont silnika i różne awarie.
Pozdrawiam :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.01.2023, 13:55 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3737
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Chyba najlepszy a zarazem najbardziej miarodajny film na temat 996TT omawia szczegółowo różnice w wersjach latach produkcji i wszystko co trzeba wiedzieć przy kupnie sprzedaży tego modelu.
Film długi ale podzielony na tematy polecam bo widać jakie różnice i jak różne ceny mogą być tego modelu.

https://www.youtube.com/watch?app=deskt ... bofAmerica




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.01.2023, 17:19 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3183
film fakt do tej pory chyba najlepszy ale powiem Ci ze dużo pominął jeśli chodzi o szczegoly wczesnych , jako posiadacz chyba najstarszego w pl turbo z bardzo niskim vinem mam doświadczenie z doborem części gdzie nawet w pet aso nie są uwzgednione , do tej pory znalazłem na świcie 2 starsze niższe viny oba czerwone w usa ... przykład części plastiki mocujące wiązki wtyczek z sond lambda na tylnym pasie nie pasują z zadnego turbo tylny pas ma inaczej spawane ucha , tapicerki wykładziny kufra przód szare nie czarne jak w nowyszch , o miarce jak w gt3 pierwszym oleju prócz elektroniczego miernika bo inna rurka wlewu oleju , przyciski wewnątrz auta są w połysku , następne już są w macie itd itd .
Z 7xturbo manuali jakie posiadam najbardziej cenie sobie właśnie ten wczesny jest naprawdę wyjątkowy . Nawet pcm1 jest tam inny niż pcm1 z 2001 czy 2002 roku


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 215 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum