Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 219 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next

Czy 996 Turbo bedzie drożało ?
TAK 62%  62%  [ 99 ]
NIE 25%  25%  [ 40 ]
Pozostanie na aktualnym poziomie 13%  13%  [ 20 ]
Total votes : 159
Author Message
Offline
PostPosted: 2.01.2015, 21:06 

Joined: 15.03.2007
Posts: 3240
Jak w temacie zachęcam do dyskusji nie tylko posiadaczy , od 3 miechów sledzac prase specjalistyczna ciężko nie natknąć się na podobne treści , jak to u nas wyglądac będzie , czy wszytkie wyjada na zachód ... ? Ponoć ostatni dzwonek przed zwyzka , poki co ceny się zatrzymały ale tez coraz mniej egzemplarzy na swiatowych portalach zwłaszcza manuali w cenie do 35000euro .
Może jakies ciekawe informacje odnośnie modelu o których nie każdy wie ...
Fota z ostatniego Porsche World


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 2.01.2015, 22:23 

Joined: 8.03.2007
Posts: 1327
Location: My-ce
Club number: 039
Jaka była Łączna produkcja?
Wszystko od tego zależy i do tego się sprowadza...tak jak w numizmatyce...




_________________

968 - out
912
996 - out


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 2.01.2015, 22:29 

Joined: 15.03.2007
Posts: 3240
mam w Pl album z ta informacja , nie pamiętam ile jedno jest pewne dużo dużo mniej niż 997 turbo


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 2.01.2015, 23:10 
Klubowicz

Joined: 15.08.2007
Posts: 2916
prawie dwadziescia tysiecy ...

2000 - tt 16,
2001 - tt 5324, GT2 247
2002 - tt 5908, GT-2 716
2003 - tt 4322, GT-2 233, turbo cabriolet 308
2004 - tt1273, GT-2 73, turbo cabriolet 3099, turbo s coupe 2, turbo s cabriolet 3
2005 - tt 122, GT-2 18, turbo cabriolet 127, turbo s coupe 598 turbo s cabriolet 960


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 2.01.2015, 23:18 

Joined: 11.11.2011
Posts: 327
Panowie,

To jeden z pewniaków na przyszłość - już teraz trudno kupić dobrą sztukę z małym przebiegiem i ciekawym wyposażeniem.
Uważam że 996 TT ,X50 i S będą rosły w cenie. Patrząc na statystyki 996 Turbo cenowo odjedzie jak pojawi się kolejna generacja 911 Turbo.
Tak samo 997 TT przedliftowe ( z tym samym silnikiem co 996TT) ma gwarantowany wzrost wartości a jeszcze dziś można je kupić za dobre pieniądze z małym przebiegiem ba i jest w czym wybierać.

Jeszcze dwa lata temu 996 TT można było kupić za ca.120 tyś plz dzisiaj to marzenie ściętej głowy.
Tak że "dołek" cenowy 996 TT już osiągneło w 2012/2013 i teraz tylko wzrosty....


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 2.01.2015, 23:29 

Joined: 11.11.2011
Posts: 327
No i ten silnik TYLKO znajdziemy:

GT1
996 GT3 MK I & II & RS versions
996 GT2
996 Turbo & Turbo S
997 GT3 Gen I & II & RS versions
997 Turbo Gen I only.
997 GT2 & GT2 RS

[/b]


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 2.01.2015, 23:50 

Joined: 30.10.2008
Posts: 1066
Ceny 996TT będą w dużej mierze dyktowane przez 997TT. Raczej nie dojdzie do sytuacji, kiedy te drugie będą tańsze.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 2.01.2015, 23:59 
User avatar

Joined: 8.03.2007
Posts: 2076
Club number: 068
TET930 wrote:
No i ten silnik TYLKO znajdziemy:

GT1
996 GT3 MK I & II & RS versions
996 GT2
996 Turbo & Turbo S
997 GT3 Gen I & II & RS versions
997 Turbo Gen I only.
997 GT2 & GT2 RS

[/b]

plus wczesniej
964 / 993 te silniki byly baza do w/w




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 3.01.2015, 0:17 

Joined: 15.03.2007
Posts: 3240
zgadza się na bloku jest czytelny numer części zaczynający się od 964 !!!


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 3.01.2015, 0:23 

Joined: 15.03.2007
Posts: 3240
Na dzień dzisiejszy i już od kliku ładnych tygodni liczba egzemplarzy nieuszkodzonych do 35.000 euro z manualna skrzynia wynosi i nie przekracza 10 sztuk , sa to głownie auta z Italii dużymi przebiegami i słaba kolorytyka itd. - głownie przedlifty , ciekaw jestem czy do wakacji będzie cos do tej kwoty wogole rozsądnego w Eu do kupienia . W Usa i Japoni te modele już dawno podrożały i nie oplaca się ich sciagac nawet na rynek niemiecki .


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 3.01.2015, 12:14 

Joined: 8.03.2007
Posts: 1327
Location: My-ce
Club number: 039
Moim zdaniem to auto z produkcją ponad 17 000 sztuk nie będzie lokatą kapitału.
Oczywiście zawsze jest też tak ,że sztuki perfekcyjnie utrzymane z małym przebiegiem rzędu kilkdziesięciu tys. będą w cenie.
Przecięż było swego czasu słynne BMW 850 i niemal bez przebiegu za spore pieniądze..
Poza tym 996 tt jest spychane cenowo przez 997 tt , które jest lepsze ,ładniejsze, i jest ich dużo.
Czy 996 tt będzie droższe niż 997 tt?Wątpię.
Po prostu na giełdzie 996 tt będzie miało dużą rozpiętość cenową tak to jest.
Tak jak w numizmatyce - moneta musi mieć mały nakład i być najwyższej klasy- najlepiej nieużywana :wink:




_________________

968 - out
912
996 - out


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 3.01.2015, 12:55 

Joined: 25.12.2011
Posts: 235
Rynek o wszystkim zadecyduje. Ja uważam, podobnie jak poprzednicy, że cena 996tt zawsze będzie niższa od 997tt. Powody również zostały przedstawione powyżej i się z nimi zgadzam.

Właśnie pojawiła się 996 GT3 za 160 000 zł. Jakoś nie sprzedała się w kilka godzin. Więc jak 996tt ma być w cenie 35 000 EUR?

Jest kilka egzemplarzy 996tt, które sprzedają się miesiącami i latami. Powodem są wydumane i wygórowane oczekiwania właścicieli. Rynek nie przyjmuje tych samochodów w takich cenach i tyle.

Ktoś na forum kupił 996tt kilka miesięcy temu poniżej 100 000 zł. To świadczy o tym ,jaka jest wartość rynkowa. Bo wartość ogłoszeniowa to tylko roszczenie właściciela.

Żeby określić wartość należy wystawić auto na aukcji. Wówczas rzeczywiście rynek pokazuje realną wartość...


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 3.01.2015, 13:50 

Joined: 11.11.2011
Posts: 327
No nie do końca zgadzam się z ostatnimi opiniami.
Porsche 930 i 965 można było jeszcze niedawno kupić za naprawdę dobre pieniądze.
Dzisiaj nawet zmęczone kosztują naprawdę dużo.
Dlaczego 996tt cenowo pójdzie do góry:
-silnik
-jakość ogólną samochodu O klasę lepsza od 997 tt,
-można dyskutować o designie ale jakość wnętrza bez porównania
W tym skór
-brak wszechobecnej elektroniki interesującej w zawieszenie (poza PSM)
-i uwaga odmienność firmy tak tak ten profesjonalny design może być za naście lat unikatowy:)....!


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 3.01.2015, 14:09 
User avatar

Joined: 3.03.2009
Posts: 2300
Location: Piotrków Tryb
Club number: 288
O cenie w znakomitej mierze decyduje wielkość produkcji oraz ilość egzemplarzy pozostałych na rynku.Nie ma tu specjalnie znaczenia wygląd czy osiągi. Odnosi się to sie to zarówno do youngtimerów jak i do prawdziwych staruszków .Trudno oczekiwać porównywalnego wzrostu cen dla np 930 /produkcja kilka tysięcy +wysoki odsetek skasowanych / i 996tt czy 997tt /produkcja kilka razy większa.




_________________

-http://classic911.pl


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 3.01.2015, 14:19 
User avatar

Joined: 10.11.2009
Posts: 2238
Location: Krapkowice
Club number: 143
Ja swoje 996 TT sprzedałem za 169000 zł co i tak uważam że za tanio ale szkoda było trzymać a komuś może lepiej posłuży.




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 3.01.2015, 17:22 
Klubowicz

Joined: 15.08.2007
Posts: 2916
jestem podobnego zdania co chris ... najbardziej cenione bo najbardziej niedostępne będą samochody wyprodukowane w małych ilościach i wersje limitowane .... oraz samochody utrzymane w idealnym stanie jeżeli pozostaną perełkami przez kolejne 15 lat.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 3.01.2015, 17:33 

Joined: 27.10.2014
Posts: 95
porscheee wrote:
Na dzień dzisiejszy i już od kliku ładnych tygodni liczba egzemplarzy nieuszkodzonych do 35.000 euro z manualna skrzynia wynosi i nie przekracza 10 sztuk , sa to głownie auta z Italii dużymi przebiegami i słaba kolorytyka itd. - głownie przedlifty , ciekaw jestem czy do wakacji będzie cos do tej kwoty wogole rozsądnego w Eu do kupienia . W Usa i Japoni te modele już dawno podrożały i nie oplaca się ich sciagac nawet na rynek niemiecki .


Możesz rozwinąć wątek dot.rynku z Japonii i usa ?czyli już się nie opłaca?a co ze starszymi modelami?ciągle przybywają nowe oferty z jp na nasz rynek.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 3.01.2015, 17:52 

Joined: 15.03.2007
Posts: 3240
Z Jap można sigac ale inne modele . Znasz jakas 996 turbo z Japoni sprowadzona lub nie uszkodzona z Usa , mowie o ostatnich kliku latach - ja nie , cena po opłatach wyniesie tyle samo co z rynku niemickiego lub więcej ...
co do 996 turbo poniżej 100tys - wobraz sobie w jakim stanie mogł byc taki samochód , była nie raz mowa o takich , ociekajacy klar , zniszczone wnętrze , wypadkowość , automat , itd. itd.

Co do ilości sztuk trzeba wziasc duza poprawke na ilość egemplarzy wyeliminowanych - skasowanych dużo wiecej niż mniej produkowanych starszych - czemu , moc zrobiła swoje , tych aut mogło już nie zostać nawet połowa , rynek silnikow do tego modelu był bardzo dużo przez to pare lat temu ... dziś już tych motorow nie ma w ogóle na sprzedaż na alledrogo , z 3 lata temu było ich zawsze kilka


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 3.01.2015, 17:59 

Joined: 20.10.2014
Posts: 297
Ciekawy artykuł o 996 turbo.

http://jalopnik.com/here-s-why-the-996- ... 1665776219

Z moich doświadczeń z 911 jakie mam/miałem uważam że 996 turbo tańsze już nie będzię i teraz tylko delikatnie ale w górę. Zależy to jeszcze od ceny jaką ktoś sobie życzy obecnie za 996 tt. Osobiście zostawiłem i jeżdżę 996 4S manual i uważam ze jest to najlepszy model 911 do jazdy na co dzień - ten model już zwyżkuje. Czas pokaże kto miał z Nas rację.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject:
PostPosted: 3.01.2015, 18:11 

Joined: 15.03.2007
Posts: 3240
Macpraw wrote:
Rynek o wszystkim zadecyduje. Ja uważam, podobnie jak poprzednicy, że cena 996tt zawsze będzie niższa od 997tt. Powody również zostały przedstawione powyżej i się z nimi zgadzam.

Właśnie pojawiła się 996 GT3 za 160 000 zł. Jakoś nie sprzedała się w kilka godzin. Więc jak 996tt ma być w cenie 35 000 EUR?

Jest kilka egzemplarzy 996tt, które sprzedają się miesiącami i latami. Powodem są wydumane i wygórowane oczekiwania właścicieli. Rynek nie przyjmuje tych samochodów w takich cenach i tyle.

Ktoś na forum kupił 996tt kilka miesięcy temu poniżej 100 000 zł. To świadczy o tym ,jaka jest wartość rynkowa. Bo wartość ogłoszeniowa to tylko roszczenie właściciela.

Żeby określić wartość należy wystawić auto na aukcji. Wówczas rzeczywiście rynek pokazuje realną wartość...


Jezeli liczysz ze jeszcze kiedyś się pojawi 996tt za 100tys pln to albo do remontu albo te same co wtedy bo nikt w nie nie włożył nawet 1tys pln i sa w jeszcze gorszym stanie , albo wcale , gt3 (USA wesja) się nie sprzedało i inne bo patrzysz tylko na polski rynek choć wczesnij czy poznij się sprzedadzą - rozumiem ze twoja wypowiedz się sprowadza tylko do Pl - ok .
Cena 35 tys euro jest cena jedna z najnizszych w de za manuala EU wersje , skorygujmy ten watek za pol roku , jestem przekonany ze będzie to najnizsza cena za jaka się uda kupic takie auto ... jedno jest pewne podrożały już minimalnie . Cena 997tt 3.6 na pewno nie będzie mniejsza ale czy będzie wyzsza naprawdę jestem ciekaw - roznice mogą być minimalne za egzemplarze podobnie utrzymane , ten model pochodzi z okresu produkcji gdzie porsche bije kolejne rekordy sprzedaży - ile ich wyszło ? Na pewno mniej się rozbiło jak TED wspomniał elektronika 4x4 doskonałe i inne , ale tez mniejszy fun ...


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 219 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum klubowego








Przyklejone




English information
Ostatnie posty forum PCP