Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 27.04.2024, 20:46 

Dołączył: 21.02.2015
Posty: 114
Cześć,
Chce wymienić tarcze i klocki w 996TT. Samochod nie jest używany do jazdy po torze ale czasami zdarzają się nagłe i częste hamowania z dużych prędkości.
Potrzebuje zestaw który się za szybko nie przegrzeje i po kilkunastu mocnych hamowaniach tarcze nie będą biły. Może być jakiś sportowy zestaw. Rozmiar tarcz jak w standardowym 996TT. Nie chcę przechodzić na większe zaciski.
Jezeli ktoś ma coś sprawdzonego lub przerabiał temat to bardzo proszę o info ;)
Teraz są założone tarcze zimmermann i chciałbym inną firmę. Po kilku mocnych hamowaniach zaczęły bić.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.05.2024, 16:33 

Dołączył: 21.02.2015
Posty: 114
Jakieś sugestie heblowe ?? :oops:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.05.2024, 21:39 

Dołączył: 23.02.2024
Posty: 45
Tylko oryginały jak dla mnie.
..ale ja mam fatalne doświadczenia z zamiennikami.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2024, 18:57 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
Jest to najsłabszy punkt 996 turbo , ludzie mowia ze c4s ma hamulce z turbo a prawda jest taka ze to turbo ma hamulce z c4s bo na czyms musieli zaoszczedzic wkładając tak mocna skrzynie 6b manualna i silnik mezger . Nie bez powodu turbo S dostał już 6 tłoków a ma zaledwie 30km więcej lub gt2 mając 40km więcej o słabszej gt3 i lżejszej nie wspomnę one wszystkie maja ten sam silnik skrzynie manualna getrag 6b i 6 tłoków przód w serii a nie jak c4s 4 tłoki .
Jak turbo ma hamowac z 200 km/h raz po raz innego wyjścia nie ma . Zaciski pasują blot on (do nabycia tez na wtórym) , 4 sroby dłuższe trzeba nabyć za grosze np w aso .
Przy dzisjszej wartości auta i kosztach serwisów takie zaciski w używce to śmieszna kwota więc to najlepsze rozwiazanie , jeśli natomiast Tobie za drogo to możesz dać pod zaciski podkładki po 11mm na dłuższe groby i zamontować większa średnice tarcz zachowując te same zaciski - większa tarcza wiecej ciepła rozproszy . Jeśli oba rozwiązania nie są dla Ciebie a sportowych klocków na ulice nie chcesz to pozostaje tylko oryginał czyli w przypadku tego modelu inna marka klocków na tył i inna na przód była - bez mojej gwarancji rezultatu . Jakie byś wybrał rozwiazanie zapraszam na priv mam wszelkie tarcze zaciski i klocki do tego modelu .


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2024, 19:22 

Dołączył: 10.07.2018
Posty: 120
Jak chcesz konkretne heble to żadne czerwone tylko żółte ceramiczne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2024, 20:47 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
Keber napisał(a):
Jak chcesz konkretne heble to żadne czerwone tylko żółte ceramiczne.

żeby doradzać należy najpierw się doszkolić ...
w przypadku 996 zacisk przedni 6 tloczkowy w kolorze żółtym to ten sam identyczny w 1000% pod każdym wzgledem jak czerwony różni się tylko kolorem :idea: :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.05.2024, 14:43 

Dołączył: 21.02.2015
Posty: 114
A tarcze DBA4000t3 i klocki ferodo ds2500?
Są też tarcze SHW ale nie ma za dużo info na forum czy ktoś miał i czy był zadowolony.
Zacisków 6 tłoczkowych nie chcę zakładać. Wiem, że są super ale chciałem zostać przy ori zestawie czyli 330mm przód


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.05.2024, 14:52 

Dołączył: 21.02.2015
Posty: 114
Ja wiem, że sam zepsułem wcześniejszy zestaw, zgrzałem mocno tarcze i nie zrobiłem chłodzenia. Więc myślę, że jak następnym razem zadbam o poprawne użytkowanie to ori 330mm wystarczy :angry4:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.05.2024, 16:24 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
Szukasz porad , wiedzy , doświadczenia a upierasz się przy swoim chcąc wywarzyć otwarte drzwi , 330 mm wystarczy na miasto albo sporadyczne hamowanie z dużej prędkości (auto jest za ciężkie wazy tyle co 997tt i moc podobna a tamten tez ma większe tarcze w serii) , jeśli ma spełniać wymagania o których już rozmawialiśmy jest to za mała tarcza , jak pisałem nie musisz zmieniać zacisku ale jeśli nawet tarczy nie chcesz zwiększyć to temat będziesz wałkował w koło . Jakimś rozwiązaniem są tez klocki sportowe dobrane pod 996.1 gt3 czyli mały zacisk , więcej dróg na skróty nie ma niż te o których wspominałem , przerobiłem wszystkie . Dlatego tak rzadko wyrażam swoje opinie techniczne na ogólnym forum nawet jak ktoś pyta bo na ogół pytający i tak wie lepiej , generalnie nawet nie chciałem odpisywać na twoje zapytanie widziałem temat w pierwszy dzień a zobacz kiedy napisałem . Kończąc życzę naprawdę powodzenia i daj znać w tym temacie czy wybrałeś któraś z moich opcji a jak swoja to jak się sprawdziła może przyda się następnym zainteresowanym . :idea:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.05.2024, 17:44 

Dołączył: 21.02.2015
Posty: 114
Porscheee dziękuję za informację. Nie upieram się przy swoim, nie mam doświadczenia.
Chcialem usłyszeć opinie. Dziękuję za informację. Zazdroszczę wiedz i doświadczenia w temacie 996.
Fajnie, że się dzielisz informacją i doświadczeniem. Moim zdaniem forum powinno do tego służyć.
Dam znać co założyłem i jak się sprawdza. Jeszcze nie podjąłem decyzji i nie mam info co jest dostępne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum