Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 3.03.2014, 20:09 

Dołączył: 19.02.2011
Posty: 139
Zainteresował mnie poniższy egzemplarz, czy ktoś coś wie o przeszłości 911?

http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-4s-C31709305.html

i jeszcze zastanawiam się nad tym
http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-s-C29736940.html

dzięki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2014, 20:50 

Dołączył: 7.02.2012
Posty: 136
Widzę, że kolega z Opola, mogę Ci dać namiary na mechanika spod Opola, który pracuje w Porsche Katowice, może będzie w stanie dowiedzieć się coś więcej nt. tego drugiego egzemplarza.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2014, 21:36 

Dołączył: 19.02.2011
Posty: 139
Via, dzięki Waldek też jest zaangażowany w poszukiwania :)
ta 911 jest u właściciela nie stoi w PCK.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2014, 21:50 

Dołączył: 7.02.2012
Posty: 136
No to widzę, że będziesz miał autko pod najlepszą opieką.
:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2014, 22:53 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.12.2012
Posty: 46
Lokalizacja: Opole
Nr klubowicza: 355
Koledzy z Opola, podzielcie się tym kontaktem do tego mechanika 8)
chętnie skorzystam, mam planowy przegląd.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.03.2014, 21:43 

Dołączył: 19.02.2011
Posty: 139
Mam pytanie do fachowców, czy zamontowanie świateł ledowych w 997 z 2005 roku, nie powoduje problemów i błędów w komputerze samochodu.
Chodzi mi o tą 911


http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-4s-C31709305.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.03.2014, 22:42 

Dołączył: 6.07.2012
Posty: 365
Ona ma zapewne wymienione oświetlenie wraz z modułami. Wtedy jest OK.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2014, 14:42 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
A to nie jest to auto, które było opisywane na forum, że po jakimś mega dzwonie w wwie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2014, 15:54 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
proszę bardzo http://www.fakt.pl/Wariat-w-stolicy-Por ... 760,1.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2014, 15:55 

Dołączył: 25.05.2007
Posty: 182
to jest to auto :). Napad na PCW z nożem w ręku, kradzież pozostawionej do serwisu 911-tki i rozbicie jej w trakcie pościgu. Zdjęcia z łatwością znajdziecie w necie.

Pytanie kto i jak naprawiał. Ciekawy jestem też czy set PCCB też jest oryginalny czy ktos tylko pomalował nowe zaciski na źółto?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2014, 0:01 

Dołączył: 27.05.2009
Posty: 871
jeżeli to ten sam to musi mieć tony szpachli, nie warty nawet 100k..
https://www.youtube.com/watch?v=8CA5CMsLLOc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.03.2014, 20:44 

Dołączył: 7.02.2012
Posty: 136
Znalazłem coś dla Ciebie M911 , masz nawet blisko, bo do Oławy a i kolor ma jeden z ładniejszych do 911 :)
http://otomoto.pl/porsche-911-2005-carr ... 50069.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.03.2014, 23:46 

Dołączył: 19.02.2011
Posty: 139
Dzięki Via, ale jest z nim jeden problem, podobno na przeglądzie w PCW stwierdzili przekroczenie obrotów 6 kategorii, czy coś podobnego co oznacza przekręcony silnik :cry:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.03.2014, 23:53 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Automat i przekręcony silnik - to chyba niemożliwe? W górę nie da się, bo jest odcięcie, przy redukcji też się nie da, bo skrzynia nie pozwoli.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2014, 9:29 

Dołączył: 19.02.2011
Posty: 139
Ja nie jestem fachowcem powtarzam tylko opinie dobrego fachowca który mi mówił, że bardzo łatwo jest przekręcić silnik w tych modelach przed-liftingowych za wyjątkiem Turbo. One maja, nie pamiętam sucha lub mokrą miskę olejową. Wystarczy robić bączki a olej nie jest podawany do smarowania silnika, to samo dotyczy jazda po torze przy bardzo szybkich i długich łukach. Ja sam jestem w szoku za takie samochody maja z tym problem ale fakt jest faktem. Nikt o tym głośno nie mówi ale wymienionych silników w modelach z 2005-6 jest bardzo dużo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2014, 9:51 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
Z tego co wiem mozna zrobic bardzo dokladna analize silnika, zarowno w PCK jak i np u R. Duszy czy p. Michala-to tylko przyklady bo zakladam ze miejsc i fachowcow jest wiecej. W PCK nie tylko podczas przegladu za 960 pln podadza ci przekroczenia na biegach-co w prYpadku automatu jak juz koledzy wspominali jest niemozliwe. Natomiast za dodatkowa oplata-w PC jest to 2500 mozna zrobic boroskopowa analize tulei, sprezanie itp. Podobny zabieg u R. Duszy to 400-500 pln. Z tego co wiem to wiekszosc silnikow byla wymieniana w pierwszych modelach z powodu zacierajacego sie ktoregos ukladu a nie awarii ims-wiec juz boroskop pokaze stan tulei i da jakas wiedze czy martwic sie czy nie...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2014, 10:04 

Dołączył: 19.02.2011
Posty: 139
Tak jak wam wcześniej napisałem, na przeglądzie przed zakupowym w tym egzemplarzu zostało stwierdzone przekroczenie obrotów VI kategorii, co oznacza przekręcenie silnika. Z jakiego powodu się to stało tego oczywiście nie wiadomo, ja otrzymałem tylko wyjaśnienie od znajomego w jaki sposób dochodzi do takiej sytuacji.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2014, 10:08 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
Ale mowisz juz o tym 2gim silniku tak?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2014, 10:26 

Dołączył: 19.02.2011
Posty: 139
tym z Oławy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2014, 12:35 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
A co ma przekroczenie obrotów do suchej/mokrej miski?
Co innego obroty silnika a co innego smarowanie olejem.
Ja wiele razy "przekręcałem silnik" w moim 924 na jakimś dojściu
do zakrętu żeby nie wrzucać wyższego biegu i nie redukować zaraz.
924 nie ma ogranicznika obrotów ;) Nic się w tym wypadku nie dzieje,
auto po prostu "nie jedzie". Jakby zaczynało brakować mocy, co jest
logiczne jak spojrzymy na wykres charakterystyki silnika ;)
Inna sprawa jak ktoś z manualu wbije zbyt niski bieg, mogą być problemy
jeżeli silnik nie jest dobrze wyważony (układ korbowo-tłokowy).
Ale skoro to automat? Jest jakiś sposób żeby w automacie tak zaszaleć?

Natomiast brak smarowania to poważny problem. Sucha miska
jak najbardziej byłaby przydatna w każdym sportowym aucie.
I w przypadku jazdy z długich szybkich łukach na torze istnieje
ryzyko że olej się przeleje. Natomiast Porsche są na takie zagrożenie
przygotowane, są przegrody w misce oleju/bloku. Standardowe
911 nawet na semislickach ma małe szanse (o ile w ogóle) osiągnąć
takie przeciążenia żeby olej dał radę odpłynąć.

Taka moja prywatna opinia :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum