Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 997 GT2
PostNapisane: 8.08.2007, 11:12 

Dołączył: 11.07.2007
Posty: 39
Widzę że jeszcze tu nie zagościło więc podrzucam dla tych, którzy nie widzieli.
http://www.porsche.com/microsite/911gt2 ... ional.aspx


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2007, 11:22 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 287
Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
Juz bylo dawno :-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2007, 11:32 

Dołączył: 11.07.2007
Posty: 39
szukałem - nieznalazłem, także można wyciąć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2007, 23:50 

Dołączył: 4.04.2007
Posty: 167
było ale to auto jest dla mnie jedynym słusznym wyborem na wydynie 180 tyś EUR


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.08.2007, 0:12 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 287
Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
180 w Niemczech. W Polsce licz jakies 230.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.08.2007, 8:36 

Dołączył: 11.07.2007
Posty: 39
Podobno jest przeznaczone na sprzedaż w PL jedno w tym i jedno w przyszyłym roku.
Tylko zastanawia mnie jak się to ma do zniesienia granic i czy nie można go kupić w Niemczech?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.08.2007, 9:07 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 287
Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
Ale mimo tego ze go kupisz w Niemczech to musisz go tam zarejstrowac. Bo nawet jak beda zniesione granice to CI go w Polsce nie zarejstruja. Trzeba wszystkie dodatkowe oplaty zrobic.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.08.2007, 9:21 

Dołączył: 11.07.2007
Posty: 39
Dzięki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.08.2007, 17:45 
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.05.2007
Posty: 321
Lokalizacja: Darłowo
Ostrzeżenia: 1
Nr klubowicza: 806
Prezentacja zrobiona genialnie :!:




_________________

Jest: 996 C2 '03, Cayenne S III
Było: 944 '84


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.08.2007, 21:51 

Dołączył: 28.06.2007
Posty: 155
Karrlos napisał(a):
Podobno jest przeznaczone na sprzedaż w PL jedno w tym i jedno w przyszyłym roku.
Tylko zastanawia mnie jak się to ma do zniesienia granic i czy nie można go kupić w Niemczech?


To pewnie Kuba Wojewódzki, lub ktoś taki sobie strzeli jedno.

Był artykuł w tygodnikach Motor i Auto Śmiech - w obu jakieś 2-3 tygodnie temu o GT2. Samochód bomba, ale tak jak GT3, w zasadzie nie nadaje się w ogole na polskie drogi. Wiec chyba w Polsce takim optymalnym wozem jest Turbo (cabrio) / Turbo S (cabrio).

Gadałem z jednym gościem który jeździł GT3 (996) i mówił, że zawsze zostawiał plastik (ze spojlerów) na asfalcie, a jeździł wyłącznie po austriackich, belgijskich i niemieckich drogach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.08.2007, 22:06 

Dołączył: 28.06.2007
Posty: 155
Auto ma 530 KM i zostawia daleko w tyle Carrera GT (Turbo 997 ma identyczna wartość przyspieszenia do setki co Carrera GT). Rozumiem, ze Carrera GT jest troche cieższa, ale jak na super auto (ala MacLaren Mercedes SLR) za ogromne pieniadze (2 bańki) i z super wyscigowym silnikiem V8 (przygotowanym do sportu) to Carrera GT szybko została zdetronizowana przez "tanie" 911-ki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.08.2007, 22:22 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
jerzy_dabrowski napisał(a):
Auto ma 530 KM i zostawia daleko w tyle Carrera GT (Turbo 997 ma identyczna wartość przyspieszenia do setki co Carrera GT). Rozumiem, ze Carrera GT jest troche cieższa, ale jak na super auto (ala MacLaren Mercedes SLR) za ogromne pieniadze (2 bańki) i z super wyscigowym silnikiem V8 (przygotowanym do sportu) to Carrera GT szybko została zdetronizowana przez "tanie" 911-ki.


Hmmm.......czytałem na rennlist ,że Carrera GT do 997 Turbo, ma się tak jak statek kosmiczny do awionetki.....a pisał to bodaj jakiś pilot US army ,który miał klkanaście wozów typu ,Lambo i Ferrari.....
Warto poczytać jakie wrażenia ma elita świata czasem :wink:
Rennlist - Forum Carrera GT !




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.08.2007, 17:20 

Dołączył: 28.06.2007
Posty: 155
Jasne jest to, że napisałem moją uwage z perspektywy osoby, która nigdy nie jeździła ani Carrerą GT ani 997 turbo :( , ani - niestety - żadnym Porsche. :oops: :oops:

Ale oglądałem troche filmów, programów i tam Carrera GT nie miała jakichś super osiągów, ani nadzwyczajnego przyspieszenia ani super elastyczności, jak na tą moc i pieniadze. Widziałem filmy, na których carrera gt dostała w tyłek z autami o mocy 500-600 KM, i nie były to Ferrari czy Lambo, tylko wozy sporo tańsze.

Oczywiście w Carrera GT liczą się inne rzeczy: ekskluzywność, prestiż, limitowana seria, ceramiczne hamulce, wnętrze wykonane z karbonu, elementy z tytanu, itd.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.08.2007, 18:57 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
jerzy_dabrowski napisał(a):
Oczywiście w Carrera GT liczą się inne rzeczy: ekskluzywność, prestiż, limitowana seria, ceramiczne hamulce, wnętrze wykonane z karbonu, elementy z tytanu, itd.


Albo raczej to ze jest to porsche a nie jakies inne "niewiadomoco" :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2007, 1:44 

Dołączył: 28.06.2007
Posty: 155
jurek968 napisał(a):
jerzy_dabrowski napisał(a):
Auto ma 530 KM i zostawia daleko w tyle Carrera GT (Turbo 997 ma identyczna wartość przyspieszenia do setki co Carrera GT). Rozumiem, ze Carrera GT jest troche cieższa, ale jak na super auto (ala MacLaren Mercedes SLR) za ogromne pieniadze (2 bańki) i z super wyscigowym silnikiem V8 (przygotowanym do sportu) to Carrera GT szybko została zdetronizowana przez "tanie" 911-ki.


Hmmm.......czytałem na rennlist ,że Carrera GT do 997 Turbo, ma się tak jak statek kosmiczny do awionetki.....a pisał to bodaj jakiś pilot US army ,który miał klkanaście wozów typu ,Lambo i Ferrari.....
Warto poczytać jakie wrażenia ma elita świata czasem :wink:
Rennlist - Forum Carrera GT !


Szukam szukam i coś nie moge znalęźć :oops: Ale sporo innych ciekawych rzeczy jest.


Wampir masz racje, Porsche to Porsche, ale jak jedziesz Carrerą GT (za dwie bańki) i za chwile Cie objeżdża stuningowany misiek evo (kilka razy tańszy !) Wtedy się troche głupio czujesz ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2007, 2:57 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
jerzy_dabrowski napisał(a):
Wampir masz racje, Porsche to Porsche, ale jak jedziesz Carrerą GT (za dwie bańki) i za chwile Cie objeżdża stuningowany misiek evo (kilka razy tańszy !) To czujesz pewien "niedosyt" ;)


jesli sie jest przewrazliwionym na swoim punkcie szpanerem, to rzeczywiscie pewnie jest niedosyt, a jak komus bardzo zalezy, moze zawsze też stjuningować swoja Porszawkę ;)

do tego nie oczekuj ze kazdym modelem sygnowanym Porsche bedziesz mogl wyscignac najbardziej sportowe bryki... to tylko samochod i nie kazdy jest tworzony do bicia rekordow predkosci...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2007, 9:13 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Igor napisał(a):
do tego nie oczekuj ze kazdym modelem sygnowanym Porsche bedziesz mogl wyscignac najbardziej sportowe bryki... to tylko samochod i nie kazdy jest tworzony do bicia rekordow predkosci...


Dokladnie. Moje autko juz jest dosyc szybkie, co nie znaczy ze mam zamiar scigac sie z kazdym na drodze. Od tego jest tor. Na drodze mozna sobie jechac przepisowo, a i tak wiecej ludzi zwroci uwage na twoje GT niz na tuningowane evo :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2007, 11:13 

Dołączył: 11.07.2007
Posty: 39
Czas na prostej nie jest najważniejszy.
W Pruszczu Rover 1.4 objechał GT3 i Turbo na 1/4 mili (porównanie czasów), ale jest profi przygotowany do takich zawodów.
Na zakrętach byłby .. ... ... ... .. .... ... ... .... ... ... ... .... ... ... .... ... .... ... ... . .. ... ... ... ... .... ... .. ..... ... ... .. .. o gdzieś tu ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2007, 11:23 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
Karrlos :thumbup: :D :lol: :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2007, 2:13 

Dołączył: 13.09.2007
Posty: 15
Przepraszam ze sie wtrace ale nie wierze w to ze jakie kolwiek EVO w normalnych warunkach drogowych czy torowych jest w stanie dogonic Carrere GT Moze na prostej ale nie sztuka jest wsadzic silnik od czolgu do skorupy od Poloneza.... Mialem okazje jezdzic (jako pasazer) takimi cudenkiami jak 997 GT3-to co wyprawia w zakretach jest niepojete, Turbo 997-ktore jest chyba stworzone przez samego Boga i takze mialem zaszczyt siedziec w Carrerze GT podczas jazdy Jest to nieziemski pojazd a jak nim pojedziemy zalezy od kierowcy ... nie licza sie dane na papierku Np. Turbo 997 na manualu oficjalnie przyspiesza do setki w 3.9 sek ale Colin McRae jadac Turbo przyspieszal do setki w 3.5 sek Podobnie jest z Carrera GT .... nie chodzi tu o wegiel i ceramikie To jest pojazd ktorym jadac 24 godziny na torze zostawimy wszystko w tyle co jezdzi na drogach...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum