Autor |
Wiadomość |
Karrlos
|
Napisane: 8.08.2007, 11:12 |
|
Dołączył: 11.07.2007 Posty: 39
|
|
Góra |
|
damiank84
|
Napisane: 8.08.2007, 11:22 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 287 Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
|
Juz bylo dawno
|
|
Góra |
|
Karrlos
|
Napisane: 8.08.2007, 11:32 |
|
Dołączył: 11.07.2007 Posty: 39
|
szukałem - nieznalazłem, także można wyciąć.
|
|
Góra |
|
richie
|
Napisane: 8.08.2007, 23:50 |
|
Dołączył: 4.04.2007 Posty: 167
|
było ale to auto jest dla mnie jedynym słusznym wyborem na wydynie 180 tyś EUR
|
|
Góra |
|
damiank84
|
Napisane: 9.08.2007, 0:12 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 287 Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
|
180 w Niemczech. W Polsce licz jakies 230.
|
|
Góra |
|
Karrlos
|
Napisane: 9.08.2007, 8:36 |
|
Dołączył: 11.07.2007 Posty: 39
|
Podobno jest przeznaczone na sprzedaż w PL jedno w tym i jedno w przyszyłym roku.
Tylko zastanawia mnie jak się to ma do zniesienia granic i czy nie można go kupić w Niemczech?
|
|
Góra |
|
damiank84
|
Napisane: 9.08.2007, 9:07 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 287 Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
|
Ale mimo tego ze go kupisz w Niemczech to musisz go tam zarejstrowac. Bo nawet jak beda zniesione granice to CI go w Polsce nie zarejstruja. Trzeba wszystkie dodatkowe oplaty zrobic.
|
|
Góra |
|
Karrlos
|
Napisane: 10.08.2007, 9:21 |
|
Dołączył: 11.07.2007 Posty: 39
|
|
Góra |
|
lorek944
|
Napisane: 10.08.2007, 17:45 |
|
Dołączył: 12.05.2007 Posty: 321 Lokalizacja: Darłowo Ostrzeżenia: 1
Nr klubowicza: 806
|
Prezentacja zrobiona genialnie
_________________
Jest: 996 C2 '03, Cayenne S III Było: 944 '84
|
|
Góra |
|
jerzy_dabrowski
|
Napisane: 10.08.2007, 21:51 |
|
Dołączył: 28.06.2007 Posty: 155
|
Karrlos napisał(a): Podobno jest przeznaczone na sprzedaż w PL jedno w tym i jedno w przyszyłym roku. Tylko zastanawia mnie jak się to ma do zniesienia granic i czy nie można go kupić w Niemczech?
To pewnie Kuba Wojewódzki, lub ktoś taki sobie strzeli jedno.
Był artykuł w tygodnikach Motor i Auto Śmiech - w obu jakieś 2-3 tygodnie temu o GT2. Samochód bomba, ale tak jak GT3, w zasadzie nie nadaje się w ogole na polskie drogi. Wiec chyba w Polsce takim optymalnym wozem jest Turbo (cabrio) / Turbo S (cabrio).
Gadałem z jednym gościem który jeździł GT3 (996) i mówił, że zawsze zostawiał plastik (ze spojlerów) na asfalcie, a jeździł wyłącznie po austriackich, belgijskich i niemieckich drogach.
|
|
Góra |
|
jerzy_dabrowski
|
Napisane: 10.08.2007, 22:06 |
|
Dołączył: 28.06.2007 Posty: 155
|
Auto ma 530 KM i zostawia daleko w tyle Carrera GT (Turbo 997 ma identyczna wartość przyspieszenia do setki co Carrera GT). Rozumiem, ze Carrera GT jest troche cieższa, ale jak na super auto (ala MacLaren Mercedes SLR) za ogromne pieniadze (2 bańki) i z super wyscigowym silnikiem V8 (przygotowanym do sportu) to Carrera GT szybko została zdetronizowana przez "tanie" 911-ki.
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 10.08.2007, 22:22 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
jerzy_dabrowski napisał(a): Auto ma 530 KM i zostawia daleko w tyle Carrera GT (Turbo 997 ma identyczna wartość przyspieszenia do setki co Carrera GT). Rozumiem, ze Carrera GT jest troche cieższa, ale jak na super auto (ala MacLaren Mercedes SLR) za ogromne pieniadze (2 bańki) i z super wyscigowym silnikiem V8 (przygotowanym do sportu) to Carrera GT szybko została zdetronizowana przez "tanie" 911-ki.
Hmmm.......czytałem na rennlist ,że Carrera GT do 997 Turbo, ma się tak jak statek kosmiczny do awionetki.....a pisał to bodaj jakiś pilot US army ,który miał klkanaście wozów typu ,Lambo i Ferrari.....
Warto poczytać jakie wrażenia ma elita świata czasem
Rennlist - Forum Carrera GT !
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
jerzy_dabrowski
|
Napisane: 11.08.2007, 17:20 |
|
Dołączył: 28.06.2007 Posty: 155
|
Jasne jest to, że napisałem moją uwage z perspektywy osoby, która nigdy nie jeździła ani Carrerą GT ani 997 turbo , ani - niestety - żadnym Porsche.
Ale oglądałem troche filmów, programów i tam Carrera GT nie miała jakichś super osiągów, ani nadzwyczajnego przyspieszenia ani super elastyczności, jak na tą moc i pieniadze. Widziałem filmy, na których carrera gt dostała w tyłek z autami o mocy 500-600 KM, i nie były to Ferrari czy Lambo, tylko wozy sporo tańsze.
Oczywiście w Carrera GT liczą się inne rzeczy: ekskluzywność, prestiż, limitowana seria, ceramiczne hamulce, wnętrze wykonane z karbonu, elementy z tytanu, itd.
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 11.08.2007, 18:57 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
jerzy_dabrowski napisał(a): Oczywiście w Carrera GT liczą się inne rzeczy: ekskluzywność, prestiż, limitowana seria, ceramiczne hamulce, wnętrze wykonane z karbonu, elementy z tytanu, itd.
Albo raczej to ze jest to porsche a nie jakies inne "niewiadomoco"
|
|
Góra |
|
jerzy_dabrowski
|
Napisane: 13.08.2007, 1:44 |
|
Dołączył: 28.06.2007 Posty: 155
|
jurek968 napisał(a): jerzy_dabrowski napisał(a): Auto ma 530 KM i zostawia daleko w tyle Carrera GT (Turbo 997 ma identyczna wartość przyspieszenia do setki co Carrera GT). Rozumiem, ze Carrera GT jest troche cieższa, ale jak na super auto (ala MacLaren Mercedes SLR) za ogromne pieniadze (2 bańki) i z super wyscigowym silnikiem V8 (przygotowanym do sportu) to Carrera GT szybko została zdetronizowana przez "tanie" 911-ki. Hmmm.......czytałem na rennlist ,że Carrera GT do 997 Turbo, ma się tak jak statek kosmiczny do awionetki.....a pisał to bodaj jakiś pilot US army ,który miał klkanaście wozów typu ,Lambo i Ferrari..... Warto poczytać jakie wrażenia ma elita świata czasem Rennlist - Forum Carrera GT !
Szukam szukam i coś nie moge znalęźć Ale sporo innych ciekawych rzeczy jest.
Wampir masz racje, Porsche to Porsche, ale jak jedziesz Carrerą GT (za dwie bańki) i za chwile Cie objeżdża stuningowany misiek evo (kilka razy tańszy !) Wtedy się troche głupio czujesz
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 13.08.2007, 2:57 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
jerzy_dabrowski napisał(a): Wampir masz racje, Porsche to Porsche, ale jak jedziesz Carrerą GT (za dwie bańki) i za chwile Cie objeżdża stuningowany misiek evo (kilka razy tańszy !) To czujesz pewien "niedosyt"
jesli sie jest przewrazliwionym na swoim punkcie szpanerem, to rzeczywiscie pewnie jest niedosyt, a jak komus bardzo zalezy, moze zawsze też stjuningować swoja Porszawkę
do tego nie oczekuj ze kazdym modelem sygnowanym Porsche bedziesz mogl wyscignac najbardziej sportowe bryki... to tylko samochod i nie kazdy jest tworzony do bicia rekordow predkosci...
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 13.08.2007, 9:13 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Igor napisał(a): do tego nie oczekuj ze kazdym modelem sygnowanym Porsche bedziesz mogl wyscignac najbardziej sportowe bryki... to tylko samochod i nie kazdy jest tworzony do bicia rekordow predkosci...
Dokladnie. Moje autko juz jest dosyc szybkie, co nie znaczy ze mam zamiar scigac sie z kazdym na drodze. Od tego jest tor. Na drodze mozna sobie jechac przepisowo, a i tak wiecej ludzi zwroci uwage na twoje GT niz na tuningowane evo
|
|
Góra |
|
Karrlos
|
Napisane: 13.08.2007, 11:13 |
|
Dołączył: 11.07.2007 Posty: 39
|
Czas na prostej nie jest najważniejszy.
W Pruszczu Rover 1.4 objechał GT3 i Turbo na 1/4 mili (porównanie czasów), ale jest profi przygotowany do takich zawodów.
Na zakrętach byłby .. ... ... ... .. .... ... ... .... ... ... ... .... ... ... .... ... .... ... ... . .. ... ... ... ... .... ... .. ..... ... ... .. .. o gdzieś tu
|
|
Góra |
|
Daryon944
|
Napisane: 13.08.2007, 11:23 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1109
|
|
Góra |
|
sv
|
Napisane: 16.09.2007, 2:13 |
|
Dołączył: 13.09.2007 Posty: 15
|
Przepraszam ze sie wtrace ale nie wierze w to ze jakie kolwiek EVO w normalnych warunkach drogowych czy torowych jest w stanie dogonic Carrere GT Moze na prostej ale nie sztuka jest wsadzic silnik od czolgu do skorupy od Poloneza.... Mialem okazje jezdzic (jako pasazer) takimi cudenkiami jak 997 GT3-to co wyprawia w zakretach jest niepojete, Turbo 997-ktore jest chyba stworzone przez samego Boga i takze mialem zaszczyt siedziec w Carrerze GT podczas jazdy Jest to nieziemski pojazd a jak nim pojedziemy zalezy od kierowcy ... nie licza sie dane na papierku Np. Turbo 997 na manualu oficjalnie przyspiesza do setki w 3.9 sek ale Colin McRae jadac Turbo przyspieszal do setki w 3.5 sek Podobnie jest z Carrera GT .... nie chodzi tu o wegiel i ceramikie To jest pojazd ktorym jadac 24 godziny na torze zostawimy wszystko w tyle co jezdzi na drogach...
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|