|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
MM-Racing
|
Napisane: 23.03.2008, 20:00 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
tu widac gdzie jest Porsche vs konkurencja.
http://pl.youtube.com/watch?v=ckWxoLxiV6I
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Marcin P.
|
Napisane: 23.03.2008, 21:25 |
|
Dołączył: 10.02.2008 Posty: 191
|
Jak dla mnie najwiekszym zaskoczeniem jest super postawa Lambo, nie spodziewlem sie, ze objedzie GT-R'a. Fakt, ze 911 Turbo przegralo z NSX-R jest zenujacy. Honda w tej stawce zaprezentowala zdecydowanie najbardziej przestarzale auto a tu niespodzianka.
Hmm...
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 23.03.2008, 21:30 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
no NSX tez mnie zastanawia ale moze nie byla calkiem seryjna. Gallardo to SL i 4x4 wiec sie spodziewalem.Podobna jest tez F430 SC tylo ze oska. NIepokojace jest ze 911 tak slabo. Porsche musi zrobic GT3 4,0 i DSG.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
spaun
|
Napisane: 23.03.2008, 21:54 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 855
|
Ale porsche dostało baty, aż przykro oglądać, NSX to wersja R ma jakieś 340KM i jest zaj.... bardzo lekka
|
|
Góra |
|
pawel20vt4
|
Napisane: 23.03.2008, 23:25 |
|
Dołączył: 15.11.2007 Posty: 565 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
|
Cześć
Moim zdaniem gość w Turbo miał niewilkie umiejętności lub robił to specjalnie. Na początku było widać jak odjeżdżał na prostej GT-R-owi a pożniej na prstej bez problemu objechało go GT-3 Widac jak hamuje duzo przed zakrętami
Paweł
|
|
Góra |
|
damiank84
|
Napisane: 24.03.2008, 2:04 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 287 Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 24.03.2008, 12:10 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
Nie jestem do końca przekonany czy ten film jest obiektywny. Z pewnoscią jest zorientowany na pokazanie GT-R-a z jak najlepszej strony, Japończycy kochają swoje produkty i we krwi mają konkurencję we wszystkim, widziałem inne testy GT-R-a i jest nie zły, ale ten film dziwnie wygląda. Może to być też element kampanii reklamowej wprowadzającej ten samochód do sprzedaży. Dzisiaj tego typu filmiki umieszczane na youtube i innych stronach są normalnym elementem marketingowym producenta, bo jak żaden inny instrument dodają wiarygodności. Podsumowując, myślę, że z Porsche nie jest aż tak źle .
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 24.03.2008, 14:04 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Pewnie test nieobiektywny..różni kierowcy ,pewnie opony etc.
Tym niemniej kilkanaście lat temu taki test w którym najnowszy model porsche przyjeżdża na ostatnim miejscu byłby nedopomyślenia!
Ale niestety trzeba się będzie pewnie do tego przyzwyczaić.Może ,trochę pomoże DSG i 4,0 (zmieści się??)
Niestety Porsche 911 trochę jest zakładnikime swojej konstrukcji...wytarczy popatrzeć na Corwett - bije wszystkie rekordy czasowe na torze a kosztuje 1/2 tego co GT3!Prosta technologia ,nadwozie kompozyty,hamulce brembo, slinki chyba 7,0 ,moc jaką sobie Pan życzy 600 KM ? a może 700 KM w każdej chwili może być więcej układ transaxale ,skrzynia getrag....oczywiście nigdy niebędzie tak zwinna jak Porsche ani mić tego prestiżu i to się liczy.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 24.03.2008, 15:03 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
jurek968 napisał(a): Ale niestety trzeba się będzie pewnie do tego przyzwyczaić.Może ,trochę pomoże DSG i 4,0 (zmieści się??)
Jurku zmiesci sie. Cargraphic w swojej GT3 996 juz dawno robila 3,9 L a teraz ma w ofercie 997 GT3 RS 4,0 L. 460 PS. 3,9 dp 100. Wystawia ja w Tuner GP , czyli wersja nie tak hardcore. waga oklo 1365 kg (plyny max.).
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 24.03.2008, 21:16 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
w porsche wygrała koncepcja sprzedaży jak największej ilości aut kosztem wizerunku najlepszego samochodu.
najpierw wypuścili turbo 480 km (zamiast od razu 520km pomimo że konie leżały na półce), konie wsadzili za rok do GT2 żeby sprzedać znowu trochę aut za kosmiczną cenę a teraz wsadzą je do Turbo S i znowu sprzedadzą kolejne auta już trochę taniej.
a swoją drogą to dziwi mnie dlaczego w tych testach nikt nie porównuje GT2
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 24.03.2008, 21:50 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
GT2, GT3, GT3RS to są samochody pokazujące możliwości fabryki Porsche, na nich firma nie zarabia, a często do nich dopłaca. Zarabia natomiast na cayenne, caymann-ie i reszcie 911-tek. Co ciekawe w Polsce z 911-ek najwiecej się sprzedaje obecnie carrery 4S.
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 24.03.2008, 21:59 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
porsche ma najwyższą na świecie rentowność spośród wszystkich firm motoryzacyjnych, więc nie wierzę żeby dokładała do któregokolwiek modelu (tym bardziej gt2) z wyjątkiem wersji cupowych które są sprzedawane taniej ze względu na poźniejsze duże zyski z serwisowania tych aut
osobiście sądząc po sobie nie dziwię się dużej sprzedaży 4s w polsce bo to prawie uniwersalny samochód
|
|
Góra |
|
damiank84
|
Napisane: 24.03.2008, 22:01 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 287 Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
|
Marion napisał(a): w porsche wygrała koncepcja sprzedaży jak największej ilości aut kosztem wizerunku najlepszego samochodu.
najpierw wypuścili turbo 480 km (zamiast od razu 520km pomimo że konie leżały na półce), konie wsadzili za rok do GT2 żeby sprzedać znowu trochę aut za kosmiczną cenę a teraz wsadzą je do Turbo S i znowu sprzedadzą kolejne auta już trochę taniej. Tradycyjnie wypuszczaja samochod klase wyżej. I zwiekszenie mocy nie ograniczalo sie tylko do zmiany oprogramowania. Musieli troszke nad tym popracowac - moment, spalanie, przelozenia - wszystko sie rozni od turbo. Poza tym GT2 jest lzejszy i ma naped na tyl. Jest skierowany do innej grupy klientow. Turbo S bedzie mialo okolo 515KM przy napedzie na 4 kola i wiekszej wadze. To tak jakbys powiedzial ze zamiast GT3 od razu mogli zrobic carrere s z 415KM. Marion napisał(a): a swoją drogą to dziwi mnie dlaczego w tych testach nikt nie porównuje GT2
Bo to jest samochod o klase wyzej. Chociaz jak porownuja Murcielago itd. to mogli by GT2 tez. Ale ogolnie testow z GT2 997 jest bardzo malo. Moze w nowej serii Top Gear'a bedzie. Tyle ze tym programem nie ma co sie sugerowac.
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 24.03.2008, 23:42 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Moim zdaniem chłopaki jechali trochę 'przyjaźnie' bo widać jak wyraźnie zostawiają sobie miejsce w zakrętach i odstępują lepszą linię na wejściu.
Na pewno nie chcieli tych aut poobijać
Przy okazji po sposobie operowania kierownicą widać też kto jak się przykłada.
Facet w Lambo jedzie bardzo płynnie a w 911 turbo idzie ostro ale też najbardziej go rzuca.
Na koniec - przy jeżdzie 'dla zabawy' widać że w nadsterowności najlepiej wychodzi to właśnie jemu.
Fakt, że w porównaniu z GTR 911 turbo jest zdecydowanie bardziej nadsterowny ale według mnie to tez kwestia kierowcy jaki sposób jazdy wybiera.
Podobno jednak GTR jest dużo bardziej stabliny i łatwiejszy do prowadzenia.
Chociaz gdy facet chciał nim 'pobujać' tyłem to wyraźnie widać że mu coś nie wychodziło.
Niewątpliwie GTR jest świetnym samochodem, a jego rewelacyją zaletą są takie osiągi przy spodziewanej cenie ok 330 TPLN!
Porsche kroi klientów za jakość i trwałość samochodów ale także (a może przede wszystkim za image). Ja nie narzekam
Ciekaw jestem jakby wyglądał test takich aut po całym dniu jazdy - który z nich miałby jeszcze hamulce?
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|