Autor |
Wiadomość |
997tt/RS
|
Napisane: 18.02.2009, 13:58 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
z okazii zblizajacego sie sezonu chcialem zaprezentowac kilka czesci poprawiajacy komfort jazdy ktore niedlugo zostana zaimplemontowane do mojego auta (wciaz bez silnika )
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 18.02.2009, 21:52 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
a co stało się z poprzednimi ?
ile kilometrów wytrzymały?
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 18.02.2009, 21:59 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
nic sie nie stalo,sa w idalnym stanie i trafia na polke.
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 18.02.2009, 22:04 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
duze wachacze to chyba orginały a drążki od stabilizatorów ? (jakies takie ładene)
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 20.02.2009, 13:44 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
owszem oryginal ale dedykowany do cup'ow a i nie pisze o oponach
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 20.02.2009, 21:10 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
co miałeś na mysli pisząc "i nie pisze o oponach" ?
Poza tym czy sa takie same (Cupy są tylno napędowe) a twoje autko chyba 4x4 ?
Ps. Oj widze że jeszcze duzo wiedzy musze przyswoic na temat PORSCHE
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 21.02.2009, 12:26 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
David napisał(a): co miałeś na mysli pisząc "i nie pisze o oponach" ? Poza tym czy sa takie same (Cupy są tylno napędowe) a twoje autko chyba 4x4 ? Ps. Oj widze że jeszcze duzo wiedzy musze przyswoic na temat PORSCHE
mysle ze wiecej niz moze ci sie wydawac ale po to jestesmy zeby ci pomoc jak cos.
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 21.02.2009, 19:03 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Karol jak zwykle bardzo tajemniczy...
Cupowe zaieszenie pewnie jest inne by trzymać gemetrię przy znacznym obniżeniu auta....
Być może ma też mniej gumy w elementach gumowo/metalowych ...lub nawet jakiś poliuretan..
To wszystko jest ok jak się jeżdzi tylko na torze ale jeszcze w ubiegłym roku na trasie Katowice -Warszawa widziałem koleiny o głębokości 10 cm.....
Zawsze coś za coś , a pozatym W Turbo jest sucha miska więc David slicki lub inne mega przyczepne gumy niedal Ciebie!Poczytaj instrukcję obsługi swojego 997 S.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 21.02.2009, 20:45 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
Slicki to sobie odpuszcze juz się z tym pogodziłem.
Ale mam nadzieje ze na Michelin Cup to moge jezdzić ?
(bo w takowe się zaopatrzyłem)
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 21.02.2009, 20:50 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
oj tam tajemniczy odrazu
wszystko jest na unibolach wiec nie ma elastycznych elementow i zgadzam sie z toba, pojecia nie mam po co to kupilem
jedyna zaleta to to ze jak ustawisz geometrie to nie ma ze na zakrecie cos sie ugnie w wyniku czego kola zmienia katy itp a i jeszcze to ze kazda z tych czesci ma regulacje wiec zbierznosc katy robisz co chesz.
koledze od tego 997 zwazywszy na jego ogromna ochote ulepszania wspominalem o modelach z turbo
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 21.02.2009, 21:17 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
David napisał(a): Ale mam nadzieje ze na Michelin Cup to moge jezdzić ? (bo w takowe się zaopatrzyłem)
jak już się zaopatrzyłeś to ok ale cytując kolegów "naucz się je kochać bo szybko odchodzą" Niektórzy do Borska pojechali na nówkach Cupach a jak wracali do domu to im frędzle z kół wisiały
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 21.02.2009, 22:07 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
nigdy nie mialem innych opon niz cup'y i corsy w 997 wiec nie ma problemu, koledzy nie umiom jezdzic
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 21.02.2009, 22:09 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
w tym roku na testy idą właśnie corsy
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 22.02.2009, 10:25 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
jurek968 napisał(a): Cupowe zaieszenie pewnie jest inne by trzymać gemetrię przy znacznym obniżeniu auta.....
i to jeda z podstawowych przyczyn. Poza tym unibole w znacznej mierze zapobiegaja przemieszczaniu sie masy auta w stosunku do elementow standardowych (gumowych). Znaczy masa sie przemieszcza ale auto nie jest tak podatne na sile z jaka oddzialywuje.
W naszym klubie sa juz osoby ktore poruszaja sie nie tylko na takim zestawie od kilku sezonow. Trzeba poprostu uwaznie obserwowac auta.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 22.02.2009, 13:27 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
MM-Racing napisał(a): jurek968 napisał(a): Cupowe zaieszenie pewnie jest inne by trzymać gemetrię przy znacznym obniżeniu auta..... i to jeda z podstawowych przyczyn. Poza tym unibole w znacznej mierze zapobiegaja przemieszczaniu sie masy auta w stosunku do elementow standardowych (gumowych). Znaczy masa sie przemieszcza ale auto nie jest tak podatne na sile z jaka oddzialywuje. W naszym klubie sa juz osoby ktore poruszaja sie nie tylko na takim zestawie od kilku sezonow. Trzeba poprostu uwaznie obserwowac auta.
jak lubia jak je trzesie to czemu nie, a jak sie to przenosi na ich wyniki?
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 24.02.2009, 15:46 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
ciezko jednoznacznie stwierdzic jak to jest w przybadku konkretnego kierowcy i samochodu. Na pewno nie ma tych bezwladnosciowych przesunienc na gumach. Jest wieksza pracyzja w kierowaniu i, powinna byc, w zaleznosci od zastosowanego elementu i ustwienia geometrii, wieksza przyczepnosc szczegolnie tylnej osi. Poza tym samochod przy ostrej jezdzie nie powinien tak gubic ustawionych parametrow. Wiadomo powszechnie ze wozek i elementy zawieszenia to w wiekszosci aluminium. Bardzo podatne na nasze drogi itp. Pamietac tez trzeba ze sam element na unibolu nie podda sie sile ,np odsrodkowej, ale ta energia zostaje gdzies przekazywana dalej. System jest tak mocny jak jego najslabsze ogniwo.
Generalnie po przejazdzce samochodem na unibolach dobrze ustawionym bylem pod wrazeniem.
Wada jest to ze nie ma pochlaniania energii przez ele gumowe. W jezdzie codziennej po tych naszych dziurach, wczesniej, czy pozniej kulka metalowe sie wyklepie i nabierze luzu. Wtedy cala czesc do wymiany.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 24.02.2009, 16:50 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
MM-Racing napisał(a): ciezko jednoznacznie stwierdzic jak to jest w przybadku konkretnego kierowcy i samochodu. Na pewno nie ma tych bezwladnosciowych przesunienc na gumach. Jest wieksza pracyzja w kierowaniu i, powinna byc, w zaleznosci od zastosowanego elementu i ustwienia geometrii, wieksza przyczepnosc szczegolnie tylnej osi. Poza tym samochod przy ostrej jezdzie nie powinien tak gubic ustawionych parametrow. Wiadomo powszechnie ze wozek i elementy zawieszenia to w wiekszosci aluminium. Bardzo podatne na nasze drogi itp. Pamietac tez trzeba ze sam element na unibolu nie podda sie sile ,np odsrodkowej, ale ta energia zostaje gdzies przekazywana dalej. System jest tak mocny jak jego najslabsze ogniwo. Generalnie po przejazdzce samochodem na unibolach dobrze ustawionym bylem pod wrazeniem. Wada jest to ze nie ma pochlaniania energii przez ele gumowe. W jezdzie codziennej po tych naszych dziurach, wczesniej, czy pozniej kulka metalowe sie wyklepie i nabierze luzu. Wtedy cala czesc do wymiany.
dobrze napisane, tak to mniej wiecej wyglada.
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 24.02.2009, 17:09 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1057 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
Ja się obraziłem na Cup'y - właśnie w Borsku do płótna zdarłem po jednym dniu komplet - i w tym sezonie przetestuje Toyo r888
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 24.02.2009, 17:29 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
mb_911 napisał(a): Ja się obraziłem na Cup'y - właśnie w Borsku do płótna zdarłem po jednym dniu komplet - i w tym sezonie przetestuje Toyo r888
Toyo nierobi rozmiarów do mojego autka
chyba że załozył bym 295/30/19 na felge 12 calową
Pozatym Autko jest na niemieckich blachach i wymagana homologacja PORSCHE na oponie.
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 24.02.2009, 19:47 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
2x 235/35-19 Y + 2x 305/30-19 Y 1236 Euro incl. MwST
maja i chyba maja homologacje do porscha.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|