Autor |
Wiadomość |
997tt/RS
|
Napisane: 24.02.2009, 19:49 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
mb_911 napisał(a): Ja się obraziłem na Cup'y - właśnie w Borsku do płótna zdarłem po jednym dniu komplet - i w tym sezonie przetestuje Toyo r888
cena zadecydowala
Mariusz, niestety r888 momentalnie plyna, to jest ich najwieksza wada, zaleta natomiast to fakt ze nie trzeba ich rozgrzewac podczas codziennej eksploatacji, czego nie da sie powiedziec o cup'ach.
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 24.02.2009, 19:50 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 25.02.2009, 15:34 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1057 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
Dokładnie wszyscy chwalą r888 za to że nie trzeba ich tak rozgrzewać mocno i odrazu dobrze "kleją" w związku z tym idealnie nadają się na takie nasze próby sportowe gdzie czeka się grzecznie w kolejce na swój start i nie ma gdzie za bardzo grzać opon - przez to też na pewno mniej je zużywamy
Co do ceny to tył 295/30/18 mam prawie o połowę tańszy niż michelin Cup !!!
Nie ulega kwesti natomiast , że Micheliny Cup'y to chyba najlepsze semi-slicki na rynku - niestety mają też minusy właśnie w postaci trwałości i ceny.
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 25.02.2009, 15:49 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
widze ze sie rozwinela w temacie zawieszenia sprawa opon. Ja tylko chce poinformowac, na moim przykladzie, jakby ktos kiedys chcial zmieniac zawias z seryjnego na tuningowany. Jesli chodzi o wyniki to w naszych warunkach, miedzy seria gt3, PSS9/10, moton, KWS Manthey znaczacej roznicy nie ma. Prawie nie zauwazalna. Natomiast co moge powiedziec definitywie, to to, ze po zamontowaniu KWS MM i paru zmianach zuzycie opony spadlo zdecydowanie. Przelatalem caly poprzedni sezon na cupach i jescze je mam.
To samo na innych oponach. Powiem ze opona na tym zawieszeniu zuzywa sie 2x wolniej.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 25.02.2009, 17:19 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
MM-Racing napisał(a): widze ze sie rozwinela w temacie zawieszenia sprawa opon. Ja tylko chce poinformowac, na moim przykladzie, jakby ktos kiedys chcial zmieniac zawias z seryjnego na tuningowany. Jesli chodzi o wyniki to w naszych warunkach, miedzy seria gt3, PSS9/10, moton, KWS Manthey znaczacej roznicy nie ma. Prawie nie zauwazalna. Natomiast co moge powiedziec definitywie, to to, ze po zamontowaniu KWS MM i paru zmianach zuzycie opony spadlo zdecydowanie. Przelatalem caly poprzedni sezon na cupach i jescze je mam. To samo na innych oponach. Powiem ze opona na tym zawieszeniu zuzywa sie 2x wolniej.
A to bardzo cenna uwaga.
U mnie przy ostrej jezdzie opony tylne POTENZA wystarczyły na 15tys/km
tylne ( co chyba normalne w PORSCHE ) starły się od wewnątrz
przednie zaś od zewnątrz.
Autko kupione w serwisie (USA) z małym przebiegiem więc domniemam że geometria była OK.
Domyślam się też że ustawienia Amerykańskie są inne.
Jestem ciekaw czy robiąc geometrie moge kąt kół przednich dać troche do nimusa ( góra felgi do wewnątrz ).
czy 997 S kąt kół jest rególowany ?
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 25.02.2009, 17:30 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
kolega uwaza ze koni ma zamalo a zadaje tak banalne pytania na temat regulacji zawieszenia?
oczywiscie ze wszystko mozesz zmienic.
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 25.02.2009, 17:36 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
MM-Racing napisał(a): widze ze sie rozwinela w temacie zawieszenia sprawa opon. Ja tylko chce poinformowac, na moim przykladzie, jakby ktos kiedys chcial zmieniac zawias z seryjnego na tuningowany. Jesli chodzi o wyniki to w naszych warunkach, miedzy seria gt3, PSS9/10, moton, KWS Manthey znaczacej roznicy nie ma. Prawie nie zauwazalna. Natomiast co moge powiedziec definitywie, to to, ze po zamontowaniu KWS MM i paru zmianach zuzycie opony spadlo zdecydowanie. Przelatalem caly poprzedni sezon na cupach i jescze je mam. To samo na innych oponach. Powiem ze opona na tym zawieszeniu zuzywa sie 2x wolniej.
bierze sie to glownie stad iz w wyniku zastosowania elementow bez lacznikow gumowych, sztywniejszych stabilizatorow i amortyzatorow auto jest duzo stabilniejsze i nie poddaje sie roznym odksztalceniom, a kola przylegaja do nawierzchni zgodnie z ustawieniami.
reasumujac, jezdzac autem na oponach o lepszej przyczepnosci nie przejmujmy sie zbytnio ustawieniami geometrii poniewaz przy pierwszym powazniejszym obciazeniu i tak wszystko sie odksztalci.
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 25.02.2009, 17:51 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
997tt/RS napisał(a): kolega uwaza ze koni ma zamalo a zadaje tak banalne pytania na temat regulacji zawieszenia?
"Mocy nigdy nie za duzo " ---- twoje słowa
sam powinieneś wiedzieć to najlepiej
A o ustawienia pytam dlatego bo nie widziałem swojego autka od spodu ani razu (mam je od niedawna)
Jest to moje pierwsze PORSCHE.
A niektóre z autek które posiadałem miały stałe kąty.
Wydawało mi się że forum jest właśnie miejscem do zadawania takich pytań.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 25.02.2009, 18:04 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
David napisał(a): U mnie przy ostrej jezdzie opony tylne POTENZA wystarczyły na 15tys/km tylne ( co chyba normalne w PORSCHE ) starły się od wewnątrz przednie zaś od zewnątrz.
u mnie w 4S z POTENZ po 10 tys z przednich wystawały sznurki z zewnątrz, tylne też łyse od zewnątrz po 12 tys km ale sznurki nie wystają ale zamieniałem prawe z lewymi bo inczej to by nie wytrzymały nawet 7 tys
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 25.02.2009, 18:14 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
David napisał(a): "Mocy nigdy nie za duzo " ---- twoje słowa sam powinieneś wiedzieć to najlepiej
ale jak będziesz miał dobry zawias i dobrze poustawiany to może się okazać że mocy jest dosyć żeby fajnie pojeździć a jak będziesz miał nawet 500KM a zawias do d... to będziesz latał jak szmata po torze i niszczył tylko opony. zobacz jakie czasy na torze zrobił Karol boxsterem 200KM z dobrym zawiasem i na toyo
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 25.02.2009, 18:32 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
Marion napisał(a): ale jak będziesz miał dobry zawias i dobrze poustawiany to może się okazać że mocy jest dosyć żeby fajnie pojeździć a jak będziesz miał nawet 500KM a zawias do d... to będziesz latał jak szmata po torze i niszczył tylko opony. zobacz jakie czasy na torze zrobił Karol boxsterem 200KM z dobrym zawiasem i na toyo
Widziałem
Ustawie geometrie w przyszłym tygodniu w poznańskim ASO. (mam najblizej)
Z charakterystyki zawieszenia jestem bardzo zadowolony i nie bede narazie nic kombinował duzo jezdze po naszych polskich drogach.
A co z gwarancją gdy zainstaluje sie Tuningowe zawieszenie ?
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 25.02.2009, 18:46 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
jak masz w miare nowe auto, które nie przeżyło nic co wymusza kontrolę geometrii to sobie odpuść bo szkoda czasu. wiele nie zwojujesz bo w serwisie i tak Ci mocno na "-" nie ustawią bo maja swoje normy - już ten temat przerabiałem
z cywilnego auta bez wymiany flaków torowego się nie zrobi
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 25.02.2009, 19:04 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
Marion napisał(a): jak masz w miare nowe auto, które nie przeżyło nic co wymusza kontrolę geometrii to sobie odpuść bo szkoda czasu. wiele nie zwojujesz bo w serwisie i tak Ci mocno na "-" nie ustawią bo maja swoje normy - już ten temat przerabiałem
Autko ma teraz 23tyś/km jezdzi prosto nic nie sciąga ale przed założeniem nowych oponek pomyslałem że by sie przydało.
Autko jest do jazdy na codzień i zadnej torówki z niego nie zamierzam robic.
Myślałem że w ASO jak poprosze o korekte ( oczywiscie w granicach normy) to ustawia mi troche bardziej do "minusa"
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|